2011-03-02–15:00

A Council on Foreign Relations

Biztos vagyok abban, hogy, olvasóink közül azok, akiknek (szerencséjükre vagy pechjükre – hozzáállás kérdése) már volt alkalmuk találkozni a büntetőjoggal, felfedezték, hogy az összeesküvéselméletek elmélete bizonyos szempontból hasonlít a bétékához, legalábbis az alapokat tekintve. Van ugyanis egy általános része (amely a nagy összefüggéseket keresi és a bázis-fogalmakat tisztázza) továbbá egy különös rész, amely konkrétumokat elemez.

Ezen a blogon mindeddig főként a különös résszel foglalkoztunk: konkrét, megtörtént eseteken keresztül próbáltuk bemutatni a konspirációs teóriák működését. Eljött azonban az idő, hogy egy kicsit nagyobbat merítsünk a jóból, elszakadjunk a kézzelfogható gyilkosságok, repülőgépszerencsétlenségek és más egyéni (vagy kiscsoportos) nyomorúságok elemzésétől.

Hölgyeim és uraim: a most következő posztban általános konteóelmélet következik, vagyis lássuk, kik (avagy mik) állnak a legtöbb összeesküvés mögött. Kérlek titeket, ne ugorjátok át, mert igaz ugyan, hogy nem annyira cselekményes, mint mondjuk a litvinyenkós cikk, vagy akár az ufós konteó, de mivel biztos lesz belőle kérdés a zárthelyin, én helyetekben nem kockáztatnék.

A konteósok tudják, hogy (mozgatórugóját tekintve) majdnem minden összeesküvés visszavezethető egy alap-problémára, amit a legegyszerűbben úgy lehet megfogalmazni, hogy ŐK minimum a világuralomra törnek. Kontrollálni akarják gondolatainkat, érzelmeinket, tetteinket. Szinte mindegy, hogy egy szerencsétlen brit hercegnőről, a feketébe öltözött emberekről vagy egy összehangolt kiszivárogtatás-sorozatról van szó, a mögöttes, valódi cél az emberiség feletti totális hatalom megszerzése.

Mai posztunkban röviden bemutatjuk az egyik olyan szervezetet (talán a legbefolyásosabbat, de ezt majd meglátjuk), melynek csápjai ott tekergőznek agyunkban, zsebeinkben, alsóneműnkben és izmainkban, azon munkálkodva, hogy az általa kitervelt Új Világrend minél hamarabb beköszönjön és rányomja bélyegét hétköznapjainkra. Az elkövetkezendő időben a konteóblog írásaiban sokszor fogtok találkozni ezzel a társasággal, ezért fontosnak tartjuk, hogy vonatkozásában mindenki rendelkezzen alapismeretekkel.

Legelőször nézzük, mi is az az Új Világrend (The New World Order, ahogy angolszász barátaink nevezik, de mi – patrióták lévén – a továbbiakban az ÚVR rövidítést fogjuk használni).

A lényegét már maga az elnevezés is sugallja: az ÚVR-re áhítozó kevesek egy olyan emberi társadalom után áhítoznak (és bőszen tevékenykednek is ennek érdekében), amelyben egy általuk összeállított, antidemokratikus úton létrejött (tehát nem választott), oligarchikus testület gyakorolja a totális hatalmat az emberek felett. Ezt a bandát Világkormánynak (VK) is szokás nevezni.

A VK-ban részt vevő kevesek éjt nappallá téve azon munkálkodnak, hogy bolygónkon megszűnjön a sokféleség; rettenetesen csípi a szemüket a kultúrák, szokások, jogrendek, nyelvek és fizetőeszközök sokszínűsége. Nem kell különösebb elemző elme annak belátásához, hogy miért is izmoznak ezen: minél egyszínűbb a társadalom, annál egyformább a reakciója, annál könnyebb ellenőrizni. Ha szabad egy kézenfekvő példával élnem: ha mindannyian még mindig Bábel tornyában élnénk, és Alaszkától Johannesburgig ugyanazt a nyelvet beszélnénk, ugyanannyit fizetnénk a gázért vagy a grillcsirkéért és gyermekeink ugyanazokkal a játékokkal játszanának ugyanolyan játszótereken, nos, mennyivel egyszerűbb lenne a VK dolga…

Az ÚVR stratégái és végrehajtó ügynökei a felelősek szinte az összes háborúért, forradalomért, felkelésért és fegyveres konfliktusért a Földön, de nekik kellene elvinniük a balhét az elmúlt évszázad gazdasági válságaiért, pusztító (vagy csak annak kikiáltott) járványaiért, az éhezésért, a kontinenseken keresztülvágtató rémhírekért, a komolyabb terrorcselekményekért, az újabb és újabb tömegpusztító fegyverekért, az általánossá váló értékvesztésért, a természeti katasztrófák jelentős hányadáért, egyszóval mindenért, ami ezen a Földön rossz, nyugtalanító és fájdalmas.

Az ÚVR-ről a huszadik század elején kezdtek el  nyíltan beszélni, jellemző módon az angolszász csúcspolitikusok. (Mi is a Föld első számú, de facto egyetlen világnyelve? Ja jó…). Tessenek csak Wilson elnök víziójára gondolni a Népszövetségről, a Churchill, Truman és Lord Ismay által létrehozott NATO-ra, az ugyancsak a jenkik által erőltetett ENSZ-re… De ne tévesszenek meg bennünket, hiszen a valódi erőt, az igazi hatalmat nem ezek a szervezetek jelentik, hanem azok, akiknek a tenyeréből Brüsszelben, Genfben vagy a new yorki központban ezek esznek, miközben a farkukat csóválják.

Kezdjük (természetesen) az amerikai szervezetekkel. Mai főszereplőnk (ahogy  szemfülesebb olvasóink a poszt címéből már kikövetkeztethették) a

Council on Foreign Relations (CFR)


A legegyszerűbben Külkapcsolatok Tanácsának lehetne fordítani, még finomabban: Külkapcsolatokkal Foglalkozó Tanácsnak, de ezúttal megmaradunk a CFR betűszónál; reméljük, a román államvasutak képviselői nem fognak hitelrontásért beperelni.


Az igazá
n profi titkos szervezetek gondoskodnak arról, hogy tevékenységük nyílt összetevőjét mindenki számára hozzáférhető és érthető módon népszerűsítsék. Olyasféle ez, mint a titkosszolgálatok és a bűnügyi szervek fedőintézménye. Ebből kifolyólag a CFR-nek van honlapja, amit a balga közönség böngészhet, ily módon megnyugtatva önmagát, hogy na tessék, ha olyan titkos lenne, nem reklámoznák magukat. De sose feledjük: ez az álca, amely mögött rusnya képük elbújhat.

A CFR természetesen amerikai cég; ahogyan önmagát meghatározza: „független, országos tagságon alapuló szervezet” (independent, national membership organization), melynek keretein belül a politikacsinálók, kormányzati emberek, vezető gondolkodók, újságírók és gazdasági szakemberek mindent megtesznek azért, hogy „jobban megértsék a világot és az Egyesült Államok előtt tornyosuló külpolitikai választási lehetőségeket” (… can better understand the world and the foreign policy choices facing the United States…).

Szépen hangzik, ugye? Kellőképpen homályos és általános, no és végeredményben még igaz is.

Hivatalosan a CFR-t 1921-ben alapította Párizsban egy pár amerikai fickó, akik annó részt vettek az első világháborút lezáró  (számunkra oly fájdalmas) békeszerződések előkészítésében és lebonyolításában. Eredetileg az egy évvel korábban megalakult brit Royal Institute of International Affairs (RIIA – Nemzetközi Ügyek Királyi Intézete) amerikai társszerveként hozták létre.

Az RIIA-nak 1800 tagja van, külpolitikai és nemzetközi gazdasági elemzéseit a World Today-ben és az International Affairs-ben hozza nyilvánosságra. Székhelye (és új neve) a londoni Chatham House, és a kábé hetven éve megfogalmazott Chatham House-szabállyal írta be magát a konteó-évkönyvekbe (és a diplomáciába, valamint a sajtóetikai kódexekbe), amely eredetileg így szólt:

Az RIIA tanácskozásain részt vevők saját belátásuk szerint szabadon felhasználhatják az Intézeten belül megszerzett információkat, de nem fedhetik fel annak a személyét vagy szervezeti hovatartozását, akitől ez származik, miként azt sem, hogy ki volt jelen az információ közlésének pillanatában.

Azóta sokan, sokfelé használták és használják: politikusok, újságírók, konteósok.

Az RIIA-nak is van honlapja, tessék olvasgatni a plebsnek szánt (amúgy eléggé igényes)  púdert.

De térjünk vissza a CFR-re.

A tagság (a személyi és szervezeti-intézményi összesen) jelenleg úgy négyezer főre rúg. Elismerem, borzasztóan nagy szám egy titkos tevékenységet (is) folytató szervezetnek, de ne feledjük: ezek a srácok a világot akarják uralni (vagy talán már uralják is), úgyhogy a lassan hét milliárd alattvalót tekintve ez nem is olyan sok.

Kizárólag amerikai állampolgárok és cégek lehetnek tagok; a tagság élethosszig szól (van egy ideiglenes, mondjuk úgy: ifjúsági verziója is, de az inszignifikáns, nem is foglalkozunk vele). Komoly tagdíjak szed, s óvatos becslések szerint éves (hangsúlyozom: nyílt) költségvetése megközelíti a százmillió dollárt. Hogy mennyi lapul a rejtett alapokban és számlákon, azt megsaccolni sem lehet, de egy nagyságrenddel biztosan nagyobb; ingatlan- és értékpapír-vagyona úgy 500 millió dollárt ért 2007-ben.

Gyakorlatilag egy elképesztő méretű agytrösztről beszélünk, amelyben mindkét nagy amerikai párt képviselői jelen vannak. Nincs olyan területe és szegmense a  nemzetközi politikának, illetve gazdaságnak, ahová ne érne el a kezük, ahol ne ülnének képviselőik a washingtoni minisztériumokban, nemzetközi szervezetekben, igazgatótanácsokban, felügyelő bizottságokban. Sohasem fogalmaz meg hivatalos, intézményi álláspontot vagy tanácsot, és elméletileg mi sem áll távolabb tőle, mint a befolyásolási szándék, de egyesek szerint az elmúlt közel 90 évben az USA kormánya nem tett olyan stratégiai lépést, amit ne a CFR javasolt volna, vagy legalábbis ne hagyott volna jóvá, az alkoholtilalomtól kezdve a holdraszálláson át Irak és Afganisztán lerohanásáig.

Hogy egy picikét érzékeltessük azt az informális hatalmat, amely a CFR kezébe összpontosul, a tagságról egy pár szó.

Az egyéni tagok húsz százaléka (tehát kábé 800 ember) az USA kormányának egykori vagy jelenlegi tagja: az eddigi összes CIA-igazgató, a védelmi, gazdasági és külügyminiszterek, a Világbank elnökei, a FED vezetői, de tag (illetve tag volt) Kennedy elnök, Bill Clinton és természetesen az általunk már feldolgozott Bilderberg-csoport valamennyi amerikai tagja. 1948 és 1976 között valamennyi amerikai elnökjelölt (Barry Goldwater kivételével) CFR-tag volt.

Ott vannak továbbá a legjelentősebb 30 amerikai bank vezetői, a top 20 amerikai egyetem rektora, diplomaták, vezető újságírók, a tábornoki kar fele. És hogy csak a felénk is ismertebb neveket említsük: Zbigniew Brzezinski, Madeleine Albright, Colin Powell, Soros György, vagy tíz Rockefeller, idősebb és ifjabb Bush elnökök – de nem folytatom.

A szervezeti tagok közül ismét csak egy pár, mutatóba: Motorola, General Electric, PepsiCo, Nike, Coca ColaLockheed Martin, Pfizer (!), Halliburton, Google (!!)…

Nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk: a CFR úgy aránylik a Bilderberg-csoporthoz, mint Báthory Erzsébet Teréz anyához.

Chester Ward nyugállományú ellentengernagy, a CFR egykori tagja azon kevesek egyike, akik utólag úgy merték elmondani a véleményüket, hogy (17 év tagság után) vélelmezhetően tudják, miről beszélnek. Nos, az admirális mondandójának veleje a következő:

”The main purpose of the Council on Foreign Relations is promoting the disarmament of U.S. sovereignty and national independence and submergence into an all powerful, one world government.”

”A CFR fő célja az Egyesült Államok szuverenitásának és nemzeti függetlenségének leszerelése, és a beolvadás egy mindenható világkormányba”.

Amint látjuk, Ward szerint a CFR egyáltalán nem amerikai patriótákból áll, hanem olyanokból, akik még az USA érdekeit is hajlandóak alárendelni az ÚVR-nek, illetve a Világkormánynak.

Az erősen konzervatív (és nagyon-nagyon finomak voltunk…) The New American folyóirat sem kertel, amikor azt írja, hogy a CFR „internacionalisták klikkje” (a coterie of internationalists), tagjai pedig az ÚVR építészei, akiknek lelkén nemcsak a kommunizmus kitalálása és hetven éven keresztüli támogatása szárad, hanem a koreai és vietnámi háború, az iraki és afganisztáni beavatkozás,  az Echelon-rendszer, valamint olyan fedő- és fiókvállalatok létrehozása, mint a Világbank, a NATO, az IMF vagy az ENSZ.

Jó, tudom, hogy a lapot a John Birch Society adja ki, s szerintük mindenki, aki a Ku Klux Klántól balra áll, az minimum bolsevik, de akkor is…

Ha szeretett clevelandi nagybácsid zsebében a múltkori hazalátogatása során egy furcsa, fényképes igazolványt találtál, amelyen a CFR betűk voltak olvashatók, akkor két lehetőség van: vagy a román államvasutak bérletese, vagy ő a mi emberünk. Ez utóbbi esetben gyorsan készíts vele egy exkluzív interjút és biztosítsd arról, hogy a konteóblog végül is nekik szurkol!

 

Kategória: EgyébCímkék: ,

134 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

 Visszajelzés134. A torontói jegyzőkönyvek - Tudatos Társadalom — 2018-02-05 20:21 

[…] az általunk is feldolgozott szabadkőműveseket, illuminátusokat, a Bilderberg-csoportot, a CFR-t, az Európai Uniót, de tán még a templomosokat, az ufókat és a feketébe öltözött embereket […]

 133. petiba — 2015-11-22 22:34 

Az egyik legfontosabb dolog kimaradt a posztból, illetve csak nyomokban tartalmaz ráutalást. Így igazán patentos, és hiánypótló az alábbi CFR cikk:

„Az amerikai Külkapcsolatok Tanácsáról (Vigyázat, a cikk uszító: tényeket tartalmaz!)

Az 1921-ben New Yorkban alapított és az azóta ott működő amerikai Külkapcsolatok Tanácsa (Council on Foreign Relations) a világ egyik legbefolyásosabb agytröszt-szervezete. Tagjai között egy tucat amerikai külügyminiszter, CIA-igazgatók, bankárok, egyetemi tanárok, jogászok és vezető médiaszemélyiségek voltak.

A CFR-nek New York-i központján kívül öt hivatala van az amerikai fővárosban. Szakterülete az amerikai külpolitika és a nemzetközi kapcsolatok. Küldetése, hogy elősegítse a globalizációt, a „szabad kereskedelmet” (az idézőjel azt jelenti, hogy ha a magyar sajtó privatizációja során egy amerikai, francia, német vagy izráheli cég akart megvenni egy médiumot, az OK volt, de ha ugyanezt Líbia vagy Irán akarta volna megtenni, az tilos lett volna) és visszaszorítsa a transznacionális vállalatok tetszés szerinti működését még akadályozó pénzügyi szabályzásokat.
A CFR-nek szintén elsőrendű feladata az olyan kereskedelmi tömbök létrehozása, mint a NAFTA, az Európai Unió. A felsorolt célok előmozdítása érdekében ad azután tanácsokat, amelyeket a címzetteknek nehéz visszautasítaniuk. Zárt ajtós tanácskozásaira kormányzati tisztségviselőket, a hírszerzési és külpolitikai közösség prominens tagjait hívja meg. Ezen agytröszt adja ki két havonta a Foreign Affairs nevű külpolitikai folyóiratot, és működteti a David Rockefeller Tanulmányok Programját, amelynek célja az amerikai külpolitika befolyásolása azzal, hogy tanácsot ad a Fehér Háznak és a diplomáciának, tanúskodik a kongresszus előtt, és kapcsolatokat tart fenn a médiával.
Ha valaki a sajtóban azt találja leírni, hogy a CFR a világ irányításában (gyáváknak: háttérhatalom, árnyékhatalom és mismásoló szótársai) aktívan részt vesz, és hozzáteszi, a CFR-en belül a zsidók hatalma igen erős (gyáváknak: izé, tudod, mizé), akkor azt antiszemitának kiáltják ki.

Mi e portálon a tényeket szeretjük. Mert azok olyan aranyosak. A pulikobakokhoz hasonlóan simogatni való konkrétumok. Most tehát ilyen tények következnek. Egyetlen aspektusból. A jelenlegi tagok nevei szempontjából. Röviden és tömören. Mégpedig a nevek, amelyeket mindenfajta metodológia nélkül válogattunk ki. Teljesen véletlenszerűen. Hogy mindebben a végén mégis van-e rendszer, azt mondja meg Shakespeare, aki oly halhatatlan emléket állított Shylocknak, a zsidó uzsorásnak a Velencei kalmárban. (Shylock Antonio húsának egy fontját kérte garanciának, hogy az visszafizeti az uzsorakamatra kölcsönzött pénzt.) Jöjjenek tehát az önazonosító nevek!

ALTMANOK: Altman, Drew, Altman, Roger C., Altman, William C.
A Bloommal és Blummal kezdődő nevűek: Bloom, Evan T. Bloomberg, Michael R. Bloomgarden, Kathy Finn Blum, Richard C. Blumenthal, Sidney S. Blumenthal, W. Michael Blumling, Mark Blumrosen, Alexander B.
A COHANOK ÉS COHENEK: Cohan, William David, Cohen, Abby Joseph, Cohen, Ariel, Cohen, Benjamin J., Cohen, Betsy, Cohen, Eliot A., Cohen, Herman J., Cohen, Jared, Cohen, Jerome Alan, Cohen, Joel E., Cohen, Richard M., Cohen, Roberta Jane, Cohen, Stephen Bruce, Cohen, Stephen F., Cohen, Stephen,Cohen, Warren I., Cohen, William S.
A FRIEDMANOK: Friedman, Alexander Stephen, Friedman, Alison Kiehl, Friedman, Bart, Friedman, Benjamin M., Friedman, Fredrica S., Friedman, Jordana D., Friedman, Stephen, Friedman, Stephen J., Friedman, Thomas L., Friedman, Zachary Adam.
AZ ARANYLÓ GOLDOK: Goldman, Charles N., Goldman, Guido, Goldman, Marshall I., Goldman, Merle D., Goldman, Neal D., Goldman, Zachary K., Goldmark, Peter C. Jr., Goldsmith, Barbara, Goldsmith, Jack, Landman III, Goldsmith, Russell D., Goldstein, Gordon M., Goldstein, Jeffrey A., Goldstein, Judith S., Goldstein, Morris, Goldstone, Jack A., Goldwyn, David L.
A GREENEK: Green, Carl J., Green, Daniel Rogers, Green, Eric F., Green, Jerrold D., Green, Mark, Andrew, Green, Michael J., Green, Robert Shane, Green, Viviana López, Greenberg, Arthur N., Greenberg, David, Greenberg, Evan G., Greenberg, Glenn H., Greenberg, Jeffrey W., Greenberg, Karen J., Greenberg, Lawrence Scott, Greenberg, Maurice R., Greenberg, Sanford D., Greenberger, Robert, Stephen Greene, WadeGreenman, Margot Alyse, Greenspan, Alan, Greenwald, G. Jonathan, Greenway, Hugh D.S., Green-Weiskel, Lucia.
HELLER ÁGNES KEDVÉÉRT A „HEL” KEZEDTŰEK: Heller, Bridgette P., Heller, Rebecca M., Heller, Richard M., Hellman, Steven E., Hellmann, Donald Charles, Helm, Robert W., Helman, Joseph J., Helprin, Mark.
AZUTÁN VAN 19 MILLER, ÉS 9 TAG NEVE KEZDŐDIK SCHWARZ-CAL.

Természetesen mindez véletlen. Aki az ellenkezőjét állítja, az ellen hadjáratot indítunk, hogy állásából kitegyék a szűrét, és hogy Szijjártó Péter erre való reagálásként tegyen még egy Izrael-barát nyalási gesztust Jerzsálemben, mint tette azt a napokban azzal, hogy kijelentette (az EU-ban egyedüli tagországként): Magyarország az EU határozattal szembeszállva sem fogja címkézni a megszállt palesztin területeken működő illegális zsidó telepekből az unióba exportált árucikkeket. Miközben Medgyessy Péter után Zoltai Gusztáv miniszterelnöki pufajkás tanácsadót fogja kitüntetni az érte alapítandó Szűz Mária Legszebb Lovagja elnevezésű kitüntetéssel. ”

Szalonna János – Kuruc.info

 132. jukeey — 2015-06-11 05:51 

Gondolom a piramis a hierarchikus felépítésre utal, ami a társadalom minden szintjén tagadhatatlan jelenség. Nagyon találó embléma egy „csúcs”-találkozóhoz. És hol ne lehetne a társadalom legeslegalján is egy kisebb rész-piramisábrázolást készíteni, egy szemétteleptől egy étteremig? De egészen megszokott és praktikus ábrázolás a természtudományoktól kezdve, még ha nem is kimondottan helytálló (pl a „tápláléklánc”-ot is gyakran piramisábrával szemléltetik, meg a „családfák” is hasonlóak).

És hogy mi a f..t féltenek sokan annyira a meglevő vagy korábbi „világrendeken”? A mostani és történelmi időknek t’án már vaktában az ellenkezőivel próbálkozni se lehetne rosszabb. Sőt, ahova a tömegek sodorták a Földet, nem is ártana már egy jó kis összeesküvés. Akik a „világrendet” annyira féltik, épp ezt a hatalmas csúcsos babilont féltik, amit szorgosan építgetnek és sok kis Atlaszként tartanak rendíthetetlenül, a csúnya világuraságokkal a tetején.

 131. logiszton — 2015-06-10 22:33 

Aszt nemtom, hogy mi a fenének kell valakiknek a világuralom(mivel úgy általában mindenük meg van).

Tuggya eszt valaki?
Mert ha ez megfejtődik, akkor nagyon közel kerültünk a megoldáshoz!

A kérdés tehát nem az, hogy kik akarják az ÚVR-t, hanem hogy MINEK?

 130. petiba — 2015-06-10 06:24 

2015. április 20. Dunántúli Napló, hirdetés.

Olajzöld hátterű, kiemelt hirdetés.

Szöveg:

A Világgazdaság és a Marketing&Média bemutatja:

(itt egy piramis van)
MAGYAR
GAZDASÁGI
CSÚCSTALÁLKOZÓ
ÚJ VILÁGREND – ÚJ VÍZIÓK – ÚJ MEGOLDÁSOK

( ez a szöveg és az ajánló is piramis alakban felsorolva – kerestem magát a hirdetést, de ebben a formában nem találtam meg linkelhető oldalon)

Jöjjön el, és gondolkodjon együtt neves előadókkal arról,
hogyan alakul át a világ
milyen gazdaságpolitika hozhat sikert
miként változnak a pénzügyi rendszerek
s hol vannak a gondoskodó állam határai, lehetőségei
milyen kis- és nagyvállalati stragéia bizonyulhat sikeresnek
Tudja meg kik Magyarország Top 101 legbefolyásosabb üzleti döntéshozói (azaz a háttérhatalom irányítói-de ezt csak én mondom)

Jegyár: 39.000 Ft + ÁFA

Támogató: Microsoft, Renault

Részletek itt:

http://www.vg.hu/konferencia/magyar-gazdasagi-csucstalalkozo-447174

Itt egy részlet a dizájnról:

https://hu-hu.facebook.com/events/909641579077895/

Érdemes végignézni az előadók névsorát…

Emlékszik még valaki, amikor az ÚJ VILÁGREND kifejezés harsány röhögést és összeesküvéselmélet emlegetését idézte elő?
Ilyen régen lett volna?

 Visszakövetés129. free bodybuilding supplements — 2014-08-23 01:55 

free bodybuilding supplements

A Council on Foreign Relations « Konteó

 128. petiba — 2014-06-11 15:59 

@becsuszoszereles1k:

Amíg az ezüstbilincs fogva tartja azt a hebrencs kundalinit,addig hadd ficeregjen, akár úgy is, hogy lábbal előre lóg bele a kólába a kutacson keresztül.

Igyekszem méltó lenni gyakran szinkronizálást igénylő körmondataidhoz, de majd még gyúrok rá.

Dupla, sőt tiplafenekű ez a szeren lógó 3K.

Nem, dehogy imakönyvre gondoltam, abba nem firkálunk bele semmit, az kész mű. Az összegyűjtött bölcsességeket azt olyan üreslapos emlékkönyvszerű, díszes és lehetőleg pici lakatos, kapcsos könyvecskékbe kell beírni és összegyűjteni, nem?A lyányok nem így szokták volt? (van, lesz)

AAAz nem 2XD, nem tetszett eléggé figyelni…
Az kérem szembeállunk, én nevetek nagyot, te meg mérgesen kiabálsz 🙂 Vagy fordítva.

Így, e! 😀 D:

 127. sztalker — 2014-06-11 11:34 

134. witchp

Mark Twain vhogy így írta ezt le egy novellájában:
Éldegélt egy faluban egy ügyvéd és mivel alig volt ügyfele, hát nyomorgott rendesen. Ő is, meg az egész család. Ekkor jelent meg egy másik ügyvéd a kis településen, majd hamarost ő is irodát nyitott. Ettől kezdve nem volt megállás: a két jurátus egymásnak csinálta a pereket, míg végül olyan gazdagok nem lettek, hogy mikor meghaltak, az örököseik nem tudták hová tenni azt a rengeteg sok pénzt…
Hát valahogy így.

A reklámszakma és a pszichológia egyébként ismeri a választási vakság fogalmát, amikor bizonyos választási lehetőség felett (ez általában 5-6 termék felett fordul elő) már képtelen vagy jó döntést hozni, mert nem lehet ésszerűen megvizsgálni ezek minőségét rövid idő alatt. (1 termék ugye még nem választék. 2 termék szegényes választékot jelez, de itt már tudsz dönteni. 5-6 áru között felállítasz vmilyen rangsort egy-két szempont alapján, és ezt nagyjából meg is tudod indokolni. 6 felett pedig összezavarodsz, mert újabb résztulajdonságokat kezdesz felfedezni rajtuk, ami miatt elölről kezded a kiválasztást, de csak egyre jobban belebonyolódsz. Ha csak fogkrémből van vagy 600 féle egy nagyobb szupermarkecben :), akkor érthetővé válik ennek a gyakorlati jelentősége a piaci szektorban. (A legtöbbjük alapanyaga lényegében azonos, csak a dobozolásban és színezőadalékokban különböznek.) És még nem is beszéltünk az aktuális reklámok befolyásoló erejéről. De általánosságban igaz az a megállapítás, hogy közvélemény kutatás esetén nem nagyon érdemes egyszerre 5-6 dolognál többet összehasonlíttatni a megkérdezett emberekkel, mert nem lesz igazán értékelhető a végeredmény.)

 126. gigabursch — 2014-06-11 09:19 

@realcorpus:
Még diák voltam, mikor szóba került, hogy az egykoron szétszakított akkor épp Soproni Egyetem (SE) és Miskolci egyetem (ME) egyesül.
Az új egyetem rövid neve meg a MESE lesz.

 125. realcorpus — 2014-06-11 08:48 

@witchp:
Szerintem a kólában is. Ha egyesülnének, csak egy lenne egy ideig, majd megjelenne/feljönne egy konkurens, plusz kapásból elveszítenék a megrögzött fogyasztókat, akik a másikat soha meg nem innák.
(Másrészt, milyen új nevet adnának, ha az összevonásnál nem tudnak megegyezni, melyik legyen elöl? Cosi vagy Peca? Egy harmadikat bevezetni is igen költséges lehet.)

 124. becsuszoszereles1k — 2014-06-11 01:06 

135.@petiba: a @jukeey-szalat probaltam felvenni (manko), amirol rogton beugrott, milyen veszelyes, amit nem is sejtunk (vernyomast felnyomo boros kola, szetszakad a halantekod, azt hiszed mastol van, pedig tenyleg szetszakadhat) – csak a figyelmet akartam felhivni:/. a kundalini csak ugy jott a vernyomsbol, a kutacs pedig kezenfekvo ezesetben (nem idevago, nem akarom elmondani, h. a kundalini az az ember onmaga, azaz amikor a belso lenyunk kilep a testbol(nagyon ritka, mer’ minek) ideiglenesen – es rosszul irtam, mert nem fejjel, hanem labbal kell kijonnie). Ha nem forditottad volna le, megmaradt volna az eredeti vonulata (logikaja). En persze x2ertem (negyzeten), hogy KKK – az tenyleg ott van a szeren (Karinthy?). Imakonyvre gondolsz, nem? Humornak sem a legjobb (plane 2xD-vel).OFF-ON [ON-on vagyunk vagy mi.] Pilotajatek van a vilagban – en inkabb konteozonak hivnam.

 123. becsuszoszereles1k — 2014-06-11 00:31 

@wisp: nem szamit. tiboru volt jo abrazolobol, csak mivel nem emlekeztem a peldajara, hogy o” volt az egyetlen az evfolyamban? csoportban?, aki el tudta kepzelni terben a nem tudom mit (bonyolult szo volt) – igy inkabb rad asszocialtam, ha mar ugy is neked valaszoltam. nem baj, ugye?
Ez is jo: „az USA es a SZU is[…]:D).”

 122. petiba — 2014-06-10 22:16 

@gigabursch:

Mér, cimbora, az mekkora átvágás a törikönyvekben, meg az észosztók fejecskéjében, hogy az ókori rabszolgatartásról azt kell gondolni, hogy az ókorban befejezték a csúnya ókoristák, és csak a feka kuntakintékkel tért vissza (Ám Erikába).
És ma már ilyen csúnya kizsákmányolás a democsokráciákban nincs is, ádehogy…
Azt csak a baktyúkok nem látják, hogy a rabszolgatartás sem elavult.

 121. gigabursch — 2014-06-10 21:07 

@witchp:
Pontosan így van.

A választás látszülagos szabadsága nagyobb öüzleti felhajtó erő, mint a monopólium.

Lásd az úrbéri idők:
Látszólag választhatott a jobbágym, hogy most a Csákyak, vagy épp mondjuk az Esterházyak földjén robotol.
Az eredmény ugyanaz maradt, de a robot sem változott.
De legalább választhatott.
S mindez a magyar államiság már évszázadokkal a kapitalizmus kialakulása előtt tudta.
Csak tudnám, miért mondják egyesek ezt elavultnak…

 120. petiba — 2014-06-10 19:38 

@becsuszoszereles1k:

Ez a kóla, meg a kundalini, meg a kutacs, asszem ezt feljegyzem a bölcsességek könyvébe. Ez nagyon ott van a szeren XD
(keresek gyorsan valami kapcsos emlékkönyvet 😀 D:)

 119. witchp — 2014-06-10 19:02 

@wisp: 127.

Van erre egy olyan válasz is (sajnos egyáltalán nem emlékszem, hogy hol olvastam, hátha majd valaki megmondja), hogy a választás lehetősége önmagában is generálja a forgalmat.
A példa ebben a könyvben az volt, hogy egy poros kisvárosban nyílt egy kávézó. A tulajdonos azt remélte, hogy óriási forgalma lesz majd, mert semmi más szórakozási lehetőség nem volt a városban, az emberek otthon ültek esténként, de alig vegetált a hely. Majd jött egy másik vállalkozó, és pontosan szemközt nyitott egy másik kávézót. Mindenki teljesen hülyének nézte, hiszen egy kávézó sem tudott megélni, de onnantól kezdve tele volt mind a két hely. Mivel így már az emberek „választhattak”, kialakultak divatok, csoportok, stb.
Vagy egy szépirodalmi műben van, vagy kicsit olyan Mérő László-s példa, de tényleg sejtelmem sincs, hogy hol olvastam, bocs.
Ha a kólában nem is, de a kocsiban jobban látható: van már egy opelem, tök jó, de azért mégiscsak kéne egy új merci…de ezt sztalker már leírta.
Ettől persze még lehet a háttérben közös céljuk, és így több lóvét szereznek hozzá.

 118. sztalker — 2014-06-10 13:50 

Azt ki merem jelenteni, hogy a nyugati világ minden állama simán (alapból) pilótajátékot játszik, csak hát nem mindegy, ugye, hogy a lejárati (összeomlási) idő az mondjuk 6 év, vagy 60 év (általában a nagyobb világégések, háborúk „rezgésszáma” ez az érték), vagy akár 300 év (mint akár Svájcé lenne).

A trösztök sok esetben csak afféle reklámigényt elégítenek ki a fogyasztói társadalomban. Van példa a nagy összefonódásokra, a nagy multicégek kialakulására és a szétdarabolásra is, de én leginkább a hosszú távú innovációs képesség fenntartását látom indokolt elvnek a trösztellenes gyakorlatban, nem is annyira a vásárlóközönség, a piac napi érdekeit, mint magát a technológiai versenyben való részvételt. Sokkal inkább ez indokolja ma már ezeket a szektorokban fellépő szétdarabolásokat. Ahogy a reklám is mondja: mi vagyunk a másodikok, tehát mi jobban igyekszünk! (Hertz autókölcsönző), vagyis ezzel is lehet kissé fokozni már önmagában is az innovációt. Ezt a mesterséges megversenyeztetést a húzóágazatokban (elektronika, genetika) nagyon jól fogadják a kutatóintézetek is, egyszerűen nem mernek rossz képet vágni a dologhoz (pedig szívesebben hasalnának rá bizonyos menő témákra évtizedekig), mert rögtön elveszítenék a nagy befektetők bizalmát.

Jól ismert a brand (márkanév) fogalma, a dörzsölt kapitalista nyugat régóta használja a parításos kereskedelem trükkjét (az egyik dinnyés 10 forintért árulja a dinnyéjét a piacon, a szemben lévő meg 20 forintért, persze mindenki az olcsóbbtól vesz árut, a drágábbtól senki sem, este pedig feleznek a bevételen a dinnyeárusok :))) Lényegében nem mondható a termék minősége és ára közt mindig egyenes arányosság (lásd a Jeans farmerek mintáján is: ugyanaz a guatemalai kislány varrja ezt is, meg a Lee, Wrangler stb márkákat ugyanazon a varrógépen, csak a jobb oldali kosárkába kerülőkre Jeans-logót fognak majd rátűzni, ettől ezek rögtön 25%-kal drágábbak lesznek…)

A Nyugat legnagyobb elkövetett hibája (vagy bűne?) az volt, amikor kiszervezte az összeszerelő és alkatrészgyártó tevékenységet Ázsiába (Tajvan, Kína), mert ez vitte magával a helyi technológia fejlődését, végül az alapkutatások felfutását is ezekben az országokban. Innentől már akár veszett fejsze nyele játékot is játszhatunk, mert sok kutató már a nyugati országokban is az agyelszívás jelensége alá fog esni, ahogy Kína felépíti új technológiai birodalmát. Egyszerűen nem is magáért a több pénzért, jobb berendezésekért, hanem a szabad és végtelen pénzügyi hátterű kutatási lehetőségekért fognak sokan odamenni, ami a legnagyobb hajtóerő az innovációban. Ott nem lesznek olyan várólisták, mint Kaliforniában egy egyetemi helyért, vagy akár a CERN-ben gépidőért. Hozhatod a családodat is, meg amit akarsz, sok esetben (biológiai, genetikai kutatások) még a jogi környezet sem lehet akadály, nem beszélve a közvélemény környezetvédelmi kekeckedésének teljes hiányáról.

Szal jól megcsinálták, megcsináltuk ezt magunknak, innen szép nyerni, ahogy mondta Knézy Jenő…

 117. jukeey — 2014-06-10 13:30 

Azért a „kartellkedés” állami szinten még mehet amíg nincs világbíróság ami tiltsa, ott van pl az eu :D.

A világrendet viszont nem igazán szervezetek alakítják (azok legfeljebb rásegíthetnek és kihasználhatják), hanem x milliárd személy, akik mind szeretnének több bizgentyűt, herkenytűt, fecnit, plecsnit, izét, micsodát, bigyót meg hasonlókat (csak levegőt, szabadságot, kondíciót, napsütést stb nem igényelnek), a titkos vagy nem titkos „összeesküvőket” pedig irigylik és affelé törexenek.

 116. wisp — 2014-06-10 10:07 

„Az államok gondosan próbálnak ügyelni arra, hogy ők maradjanak a legnagyobb maffiák.” > Igen, ezt mondom. A nagy hatalmú szervezeteknél az élvez prioritást, hogy lenyomják, vagy ha az nem megy, legalább sakkban tartsák egymást (ha ez nem így lenne, már az USA és az SZU is megtehette volna, hogy hidegháború helyett összeállnak és csinálnak egy jó kis világkormányt :D). Amíg nem sikerül maguk közül győztest választaniuk, addig új világrend sem nagyon lesz, vagy legalábbis nem általuk.

” (nem Te voltal jo discriptive geometry-bol?! a jogtudomany teljesen errol szol),” > Nem tudom, szerintem keversz valakivel. Én csak most, pár napja kezdtem ide kommentelni 🙂

 115. jukeey — 2014-06-10 05:46 

A „nép” irányításáról meg a tömegekről csak annyit, hogy igazából minél többen vannak, annál könnyebb. X (iksz) létszámú populáció egyedei kellően nagy mozgástérben bőséges és jó minőségű táplálékot, vizet, szexet, etc találnak kellemes módszerekkel, egészséges életmóddal kiváló körülmények között, erre jön valaki kiosztani hogy na te napi 8 (10-12) órában budit pucolsz, te csavarokat olajozol, te betont keversz, oszt ha kísz akkor mehettek a teszkóba vásárolni meg haza tévézni; adót fizetitek, hisztek yz istenben, vásároltok, élvezitek, ha belegebedtek akkor szétszedünk és összerakunk neizgujjatok, eccer majd megépíttyük nektek a zűrhajót, meglássátok mijjen faszalessz. Elhajtanák, faképnél hagynák, vagy ha nagyon nyomulna, lecsapnák (sz’al jöhet a hadsereg). Ám x2 (iksznégyzet) létszámú populáció húdehiperfejlett egyedei, szó szerint egymás hegyén-hátán már elharapózott termelésben és globális kereskedelemben, egy rakat kacattól és sokezer, nagyon messze lévő másik példánytól életre-halálra menő függésben, nem is tehetnek mást mint teszik a dógukat osz’ qssolnak vagy ugatnak, mer’ha harapnak, az nekik jobban fog fájni. nwo, usa, eu, cccp, vatikán, m1cr0s0ft® tökmindegy, csak kész legyen má’ aza fránya űrhajó és mencse azt a hiperfejlett déenest meg gyárcson mégfejlettebbet, hogy ami abból kikel az már csillagködöt f1ngjon és fekete lyukat sz@rjon mihamarabb.

 114. becsuszoszereles1k — 2014-06-10 03:54 

@jukeey: Annal mar csak a boros kola sz@r@bb – persze alacsony vernyomasra viszont kivalo, kulonben viszont sanszos, hogy kiugrasztja a kundalinit a kutacson at (mindig vigyazzunk, h. fejjel elore tortenjen!) Szoval, a kola es minden mas jo minosege csak a trosztosodes elereseig erdekes (nem pont, kicsit kevesebb). Nyilvan ma is tanitjak, hogy ha monopoliumok kartellizalodasanak esetet pillantanank meg a valosagban, azonnal tudjuk mi a teendo (pl.: szoljunk Brzezinskinek, esetleg Arnold Toynbee-nek…). Remes volt, es persze, hogy addig-addig, mig fel kellett darabolni!

@wisp: Minden szervezet mindig diplomaciai (nem Te voltal jo discriptive geometry-bol?! a jogtudomany teljesen errol szol), – kb. mint a „Patyomkin-falu” (carizmus, nana’). Ha a Brzezinski doktrinara gondolunk, akkor az a konteo, hogy a nyenyecek hamarosan a cellovoldeben fognak lodozni, de ott is csak muszormere. Az amok majd padlofutest szerelnek egesz sziberia ala, amit sok kis sarga ludasmatyi fog hajtani (dinamo, nem a moszkvai), aztan hadd szoljon (zugjon)!

 113. jukeey — 2014-06-10 02:52 

Azért, mert 1890 óta ún. antitröszt (monopólium és kartell-ellenes) törvények vannak. Gondoljunk csak pl a „British East India Company”-ra, amelynek saját hadserege volt érdekei érvényesítésére, rémuralma 260 évig tartott főképp dél-délkelet Ázsiában, messze lepipálták a középkori lovagrendeket. Pl az említett M1cr0f0s ellen is voltak már antitröszt perek; előbb az USA indította, később beszállt ellenük több eltörpült konkurres (IBM, Sun), majd az EU is. Többször is százmilliókkal megrövidítették, de feldarabolásig nem fajult az ügy. Az informatika hardver és szoftver terén egyébként is különösen visszhangos az antitröszt perektől, újabban a google-t jelentették fel ilyen címeken. Az államok gondosan próbálnak ügyelni arra, hogy ők maradjanak a legnagyobb maffiák. A kóla egyébként számomra egyik sz@rabb mint a másik, kábé mintha fél deci gyenge kávét vízzel benyomnék egy szódásszifonba, bleee 😀

 112. wisp — 2014-06-09 22:07 

Én csak azt nem értem, hogy ha ezek a nagy gigacégek végül is mind egy oldalon állnak és egy ilyen homogén világ kialakítása a céljuk, akkor példának okáért a Pepsi meg a Coca versengés helyett miért nem áll össze, hogy onnantól az emberek gyakorlatilag csak egyféle kólát (gyümölcslevet, tonikot) ihassanak? Nem vagyok otthon a gazdaságban, de szerintem ugyan ez felmerül a Microsoft és Apple, az ilyen-olyan kocsimárkák, meg kb. minden iparág kapcsán. Nem hiszem, hogy a nagy multiknak, vagyonos családoknak és a felső tízezer további összetevőinek lenne bármilyen (főleg közös) ideológiai célja. Ők csak a lehető legnagyobb pénzt, befolyást, hatalmat akarják, egymással pedig csak azért osztozkodnak, mert épp nem áll módjukban kiütni a másikat a nyeregből, de ha lenne… Szerintem nekik kb. mindegy, hogy milyen a világ, csak ők legyenek (maradjanak) a csúcsán. Ennek érdekében viszont nagyon is el tudom képzelni az összefonódásokat, kölcsönös érdeken alapuló szövetségeket az ideológiai vezérfonallal is bíró szervezetekkel (szabadkőművesek? illuminátus? egyházak? ufók?) hisz lényegében egyikük az anyagi erőforrásokat birtokolja, másikuknak pedig a tömegek manipulálásában van nélkülözhetetlen tehetsége és tapasztalata. Szóval a CFR (meg a NATO, ENSZ, Bilderberg, stb.) szerintem inkább csak amolyan diplomáciai szervezet az egymást fúró hatalmasoknak, akik önérdekből ugyan mind a ÚVR-re törekednek, de igazából egyikük sem közös vezetéssel képzeli el (ha ugyanis úgy lenne, már rég abban élnénk)

 111. csuuzlee — 2013-09-09 19:28 

 110. petiba — 2013-08-12 15:22 

@Halálkufár:

Nos, nem tudom, egyáltalán jársz-e még ide, Halálkufár.
51-es posztoddal mélységesen egyet értek.
Írásodról pedig három, látszólag egymástól eltérő dolog jutott eszembe.
Az ostoba, megvezethető, kérdésmentes tömegről a hét főbűn. Valamiért eszembe jutott a hét főbűn. Méghozzá a rejtélyes 7. (Acedia).
Valamiért itt két „változat” tartja magát masszívan. Az egyik szerint a 7. Főbűn a „szellemi tunyaság”. Másik szerint pedig a „jóra való restség”. Szerintem nagyon nem ugyanaz, bár bűnnek tartom mindkettőt. Szvsz nyolc az az hét…
Aztán rögvest eszembe jutott, amit nemrég olvastam, miszerint az elmúlt száz év alatt, 14,1 ponttal csökkent a nyugati nemzetek IQ-ja. A kutatók szerint ennek az az oka, hogy a magasabb IQ-val rendelkező nők kevesebb gyermeket vállaltak, és a népességszaporulatot egyre inkább a műveletlen rétegek adják. Szerintem ez (még) kevés ekkora csökkenéshez, kell ott lenni más oknak is. Bár remekül asszisztál ehhez a folyamathoz a megélhetési gyermekszülés, és az Európában oly imádott és tabusított multikulti.
Végül pedig ami még előjött, az az, hogy a védikus tudás ugyan nem tudom, honnan jött a Földre, a juga korszakolásokkal, de hogy most tényleg a kali jugat éljük, az úgy tűnik, kőkeményen ott van. Mit ír kedvenc „ázsiás” oldalam?: (Terebess)
„A védikus írások szerint négy juga vagy világkorszak van, amelyek a teremtés ideje alatt ismétlődve váltogatják egymást. Az első ilyen korszak a Szatya-juga, amely 1 728 000 évig tart. Azután következik a 1 296 000 éves Tréta-juga, a 864 000 éves Dvápara-juga, végül pedig a jelen korszak, a Kali-juga, amely 432 000 évig tart. Azt mondják, hogy az emberi társadalom és természetesen az egyének jellemének degradálódása miatt a vallás négy legfontosabb alapelve (a lemondás, a tisztaság, a kegyesség és az igazmondás) korszakról korszakra eltűnnek a világból. A Szatya-jugában még mind a négy alapelv jelen volt, s később korszakról korszakra egy-egy alapelv eltűnt. Úgy mondják, hogy a mai Kali-jugában már csak az igazmondás maradt meg valamilyen mértékben, ez is azonban fokozatosan eltűnik az emberi társadalomból. Amikor a vallás alapelvei teljesen elpusztulnak, akkor következik be az univerzum pusztulása. A Puránák, amelyek a védikus irodalomhoz tartozó szentírások, leírják, hogy a Szatya-jugát erény, bölcsesség és vallásosság jellemzik, és ebben a korban gyakorlatilag nincs semmi tudatlanság és bűn. Aranykornak is nevezik, amelyben az emberek százezer évig élnek. Ez a korszak rendkívül alkalmas az önmegvalósítás elérésére, mert az emberek hosszú meditációt végezhetnek. A Tréta-jugában már megjelenik a bűn. Az emberek elveszítik a képességüket a lemondásra amiatt, hogy megnövekszik az érzéki élvezet iránti vágyuk. Ezüstkornak is nevezik, amelyben az emberek tízezer évig élnek, s az önmegvalósítást nagy védikus áldozatok végzésével érik el. A Dvápara-jugában a lemondás és a tisztaság erénye tovább csökken, s a bűnös cselekedetek egyre inkább tért hódítanak. Az emberek élettartama ekkor ezer év, s az önmegvalósítást Isten templomi imádatával érik el. A Kali-jugában már eltűnik a lemondás, a tisztaság és a kegyesség, és sok viszály, tudatlanság és bűn van. Valódi erény gyakorlatilag nem létezik, s az emberek csak szenvednek az általuk kitalált hamis értékek világában. E korszakban az emberek maximális élettartama már csak száz év, és a szentírások által javasolt önmegvalósítási folyamat Isten szent nevének éneklése, dicsőségének és kedvteléseinek elbeszélése, valamint hallása.
A jelen Kali-korszakból csupán ötezer év telt el eddig. Azt mondják, a bűn annyira megnövekszik majd, hogy a juga végén maga a Legfelsőbb Úr jelenik meg a Kalki-avatár alakjában, hogy elpusztítsa a démonikus természetű lényeket, és megmentse híveit. Mindezek után egy újabb Szatya-juga következik, s a körforgás kezdődik elölről.”
Bazz, még 427.000 évet ki kell bírnunk valahogy.

 108. 178996 — 2011-12-13 22:23 

[miamai](#11820692):

Nocsak, ezek szerint vannak hollók, akik mégis belevájnak a többi holló szemébe..?

 107. miamai — 2011-12-13 20:13 

Alig éppen újszülöttként (akinek minden vicc új, ugyebár), ma néztem meg a „Bennfentesek” azaz „Inside job” c. filmet. (újszülött-társaim kedvéért: a film a 2008-ban kirobbant pénzügyi világválság dokumentarista feldolgozása, igen kritikus megállapításokkal, rengeteg interjúval, elemzéssel. Rögtön a megjelenés után nyolc különböző díjra jelölték, amiből hármat el is hozott a legjobb dokumentumfilm ketagóriában – köztük a cannes-i fesztiváldíjat is).

Nos, ami az érdekes, hogy a producer-rendező Charles Ferguson (többek között) a CFR rendes tagja is, és egy asztalnál ül a filmben megszólított számos hiénával. Ilyenkor mit szóljon a többszázmillió szegény áldozat?

 106. 182991 — 2011-04-24 02:32 

Attabetyármindenitazégnek… Alig pár órája, egy másik témában (http://konteo.freeblog.hu/archives/2011/04/19/A_Skull__Bones_Tarsasag/#11303258) azt hittem, hú de okosakat mondok, erre ebben a kihalt témában gyakorlatilag minden gondolatom megvan, szinte szó szerint. Unalmasnak tűnt a téma címe, és eddig bele se néztem 🙁
A végtelen gazdagság, a társadalom fölötti totális kontroll egyszerűen nem lehet a világuralom lényege. Hogy miért? Mert hiányzik belőle a zsákmányszerzés lehetősége, izgalma. Történelemben jártasak (én abszolúte nem vagyok az) hány uralkodót tudnak felsorolni, aki egyszerűen megcsömörlött attól, hogy mindent egy csettintésre megkaphatott? Biztosan nem keveset, attól tartok.
Nem, egy valamirevaló VK-nak ilyesmi nem lehet a célja. Ha van annyi intelligenciájuk, hogy össze tudják hozni, akkor rég felmérték a kockázatokat is. Egy darabig szórakoztató lehet, hogy emberek milliárdjainak jobbra át-ot vezénylek, és ők végrehajtják; egy darabig élvezhető az, hogy akár minden nap másik világszépét vághat gerincre az ember egy luxusjachton, de ezek mind-mind csömörhöz vezetnek: egy világban, ahol a vezetőt csupa engedelmes szolga veszi körül, megszűnik egy csomó inger, a vezetői agy pedig lassan, de biztosan elborul, leépül.
Fentieket elfogadva, mire lehet jó a VK? Jó lehet a DNS világűrbéli terjesztésére, ahogy azt fentebb írták. Ezt hatékonyan sem egy-egy nemzet, se nem néhány ország összefogása oldhatja meg; ehhez mindenki kell. Az ittmaradók a technikai kivitelezés, a semmibe indulók pedig az alkalmasság miatt. Idővel a maradók leszármazottai is elindulhatnak, vagy azért, mert élhetetlenné válik a Föld, vagy pedig azért, mert a többi belakott világ mellett jelentéktelenné válik (Alapítvány-sorozat mintha feszegetne ilyet).
A másik ok, ami indokolhatna egy VK-t, szintén a DNS-hez köthető – de nem „exportálni” akarjuk, hanem mondjuk megvédeni. Többmillió éves civilizációk járkálhatnak „odakint”, tudomásuk van rólunk, talán létezésünket is nekik köszönhetjük. Figyelemmel kísérték a történelmünket, látták a bevert koponyával összeeső neandervölgyieket, az összes ókori birodalmat, középkori háborúkat, na meg pár évnyi békeidős ténykedést is. Aztán valamikor úgy gondolták, itt az idő: folyton megnyilvánuló agressziónk miatt vágóhídra küldenek bennünket, a majdani tudomány kedvéért meg lezavarnak egy-két nagyobb, irányított meteorbecsapódást, jégkorszakot, özönvizet – és utána kezdik elölről. Céljuk ugyanis az, hogy a galaktikus népek sorát bővítsük, az életet őrizzük mi is, mert az űrbéli terjeszkedés veszteségekkel is jár, na meg a tér végtelensége igényli a folyamatos létszámnövekedést.
101 évvel ezelőtt ideér az a csillaghajó, ami elpusztítana minket, de néhány kisebb probléma miatt a légkörben felrobban, letarol 2000 négyzetkilómétert Szibériában, megúsztuk. Oroszok, amerikaiak, britek szaladnak a helyszínre, begyűjtenek mindenféle nyomot (volt rá legalább tíz évük); nem sok minden maradt, de abból leszűrik, hogy itt nagy balhé lehetett volna: nem elég, hogy laknak „odakint”, de még nem is tetszünk nekik.
Értelemszerűen védekeznünk kell, de a frissiben megalakuló kemény magon kívül senki nem tudhatja, mi ellen. Az gyorsan átmegy nekik, hogy egymással vetélkedve ez nem fog menni, megszületik a VK ötlete. Beépülnek titkos, szerteágazó kapcsolatrendszerrel rendelkező társaságokba, eszközként használva azokat a végső cél érdekében; nem bánják, sőt, segíthetik is az eltérő világnézeti képpel rendelkező országok megszületését és versengését, mert ez ezerrel húzza magával a technikai fejlődést (ráadásul a gyengék közben kiesnek), és mivel nem tudják, honnan jöttek a támadók, azt sem sejthetik, mennyi időnk van még. Haladni kell, bármi áron. Ha mégiscsak nagy gáz lenne közben, majd zsebre vágják az indítókulcsokat.
És legkésőbb akkor, amikor elpusztítóink újra megjelennek, elmondják nekünk az igazat. Vagy nem, és távirányított robotként, egységben szállunk velük szembe. Úgy vélem, erre a másodikra nem lesz szükség: ha egy intelligens VK bolygónyi VH-ja (világhadsereg), na meg átlag lakossága megérti, hogy sarokba vannak szorítva, nem fogják olcsón adni magukat.
Sőt, ha a „kintiek” azt látják, hogy a fennmaradás érdekében egyként moccant egy bolygónyi nép, akár még meg is nyugodhatnak, hiszen akkori agressziónk csupán az élet védelmét célozza; bevehetnek minket is a Nagy Galaktika elismert létformái közé, mi meg – vadhajtásból – kozmikus civilizáció leszünk.
Na, mindehhez tényleg kell egy igazi irányító csoport…

 105. vomit — 2010-06-28 20:02 

brzezinski apatok igy foglalja ossze a lenyeget:

konnyebb megolni egymillio embert, mint uralkodni rajtuk

Brzezinski: Its easier to kill a million people than it is to control them

http://www.youtube.com/watch?v=wKzEpQc-yo8

egyvalamitol rettegnek csak:

CFR Meeting: Zbigniew Brzezinski Fears The Global Awakening

http://www.youtube.com/watch?v=oDBlABD01U0

 104. Licus — 2009-10-24 18:27 

@Sztag: Visszatérek tehát korábbi vesszőparipámhoz: nem az a kérdés, h X vagy Y csoport irányít-e ezentúl a háttérből, hanem h mi lesz a jövőben az irányítási struktúra? Lehet, h a régesrégi „egy húron pendül” kifejezés messze megelőzte korát? (= egyformán reagál /a távirányításra/)

Mert 1 biztos: nincs fogalmunk, képünk a jövő keretrendszeréről. A jelen skatulyájában gondolkodunk!

 103. Sztag — 2009-10-23 18:10 

@Licus: Márpedig így aránylik, hiszen elég csak azt megnézni, hogy az utóbbi száz évben mennyi minden történt… Úgy értem, hogy most kb. 6-7 milliárdan élünk a Földön, úgyhogy sokkal gyorsabb (vagy nagyobb léptékű)változások következnek be.

De ha viszont továbbgondoljuk a HAARP-öszeesküvés elvét, akkor lehet, hogy mindenki teljesen egységesen fog gondolkodni, és így a mindenkori hatalom teljes biztonságban érezheti magát. (legalábbis addig a pontig, amíg az egyik kutató rá nem jön valamire, és nem kezd el más jeleket sugározni az emberek agyába, és meg nem dönti a hatalmat). De ez már egy másik konteó…

 102. Licus — 2009-10-23 09:08 

5) Déd/nagyapáink is így beszélgethettek úgy 1900 körül a jövőről egy békés kávéházban valahol a Monarchiában… vajon bárki közülük akárcsak halványan látta-e, ami aztán a nyakukba zúdult? Az én nagyapám felnőtt, tudatos életébe belefért Ferenc Jóska, Kun Béla, Hitler, Sztálin és 1956, meg utána a kádári gulyáskommunizmus kezdete.

Hát ha a mi esetenkben is így aránylik majd a jövőt kutató csevely és a valóban bekövetkező valóság, akkor jujjjjjjjjjjjjjjjj:(

 101. Licus — 2009-10-23 09:00 

@vészmerülés: Kösz, jó!!!! A kb. 2000 év előtti Qin egyesítésre gondolhattam, amikor a „Mi lett volna, ha a Római Birodalom egyben marad (és hízik)” forgatókönyvről derengett valami nekem.

1) Kína világa a 19. sz-ig ő maga volt, és eléggé egy kézben volt a hatalom – ott a vezetők a VILÁGURALMAT tényleg átélték. Vajon jobban jártak-e az egységes uralom alatt élők, mint pl. Európa zsák bolhaként viselkedő népei?

2) Kína „egysége” más korban, más körülmények közt létezett, mint most az EU… de azért így is mutat sok mindent.

3) Nem hiszem, h egyének, csoportok eséllyel indulnának az új világrend kialakításában – legfeljebb, mint strómanok. Vagy mint „műnyulak”, a figyelem elterelésére?

3) Az új szereposztású film megjelenésében én is biztos vagyok, csak azt nem tudom, h ha egyszer egy képződmény ÚGY összeragadt, mint pl. Kína, akkor ott (belül) lehet-e még új verzió?

4) Dédunokáink idejében vajon mi lesz a világnyelv? Nem indó-európai, az biztos:(

 100. vészmerülés — 2009-10-22 19:37 

@Licus: A wikis térkép szerint az elején nem volt az olyan hatalmas, de folyamatosan hízott mint a mesebeli kis gömböc :).

en.wikipedia.org/wiki/File:Territories_of_Dynasties_in_China.gif

De eddig a történelemben mindig felbukkant egy másik, még erősebb hatalom, csak ki kellett várni…

Ha pedig ezt továbbgondoljuk konteós vonalon, akkor a film mindig ugyanaz, a rendezői székben is ugyanazok ülnek, csak a szereplők mások. 🙂

Lehet hogy „nemsokára” újranézhetjük a filmet más szereposztásban

 99. Licus — 2009-10-22 15:50 

@vészmerülés: (Asszem, ez már félig off… bár ez is világuralmi ügy:)

Kína múltja bizonyos mértékig a mi jövőnk modellje is: ott ugyanis olyan korán (több ezer éve) kialakult EGYETLEN hatalmas birodalom, az azt összetartó adminisztráció (bürokrácia…) és az ezt lehetővé tevő egységes írás, h ami pl. Európában különböző irányokba fejlődhetett és önálló nyelvvé/kultúrává vált (pl. germán népek: angol, német, norvég, dán, svéd stb.), az egy „Kína-szerű” helyzetben egybemaradni kényszerült volna (jó, ma már Kínában is szóban aligha érti meg a dél-kínai az északit… de írásban igen! és mind kínaiak!!!)

Enélkül a korai „összekötözöttség” nélkül ma Kína helyén ugyanolyan nyelvi/kulturális tarkaság lenne talán, mint amiben mi élünk most Európában.

(Fordítva pedig, ha valami csoda folytán fennmaradt volna Róma uralma Európában, akkor mi élnénk egybemosódva? És EZ vár ránk? Ezt érezzük előre a „világuralomról” beszélve?)

 98. vészmerülés — 2009-10-22 13:30 

@Licus: Végül is igazad van. Csak az a kérdés, hogy 40 év múlva lesz-e értelme országokról beszélni olyan értelemben, mint ma.

Egyébként meg minden időben akadtak olyanok, akik a fennálló rendet gúnyolták, hol kisebb, hol nagyobb publicitással. Tudom nem releváns, de elég sok találatot ad a wikipedia a gúnyverse.

 97. Licus — 2009-10-22 12:19 

@vészmerülés: Ez már inkább egy 2049-ben készülő merész videklipbe való, ahol az AKKORI világuralmat gyakorlókat gúnyolják ki (ha merik, mert ha nagyon vad erő van hatalmon, akkor nem lesz ám semmiféle lazaság… ld. Sztálin és Hitler korát). Úgyhogy most éppen abból (is) látszik, h hanyatlik a mostani világrend(fenntartó erő), h már lehet gúnyolódni rajta. Bár a nyugati demokrácia ebből a szempontból mindig is meglepően toleráns volt (Néróhoz, Dzsingisz kánhoz stb. képest…)

 96. vészmerülés — 2009-10-22 11:38 

@Licus: Mintha pár hónappal/évvel ezelőtt megjelent volna egy cikk/tanulmány/interjú – már nem emlékszek pontosan, amiben azt fejtegették, hogy kb 20-30 év múlva Kína átveszi a világ vezető szerepét.

Ilyen szempontból lehet, hogy a szakállas effendi helyett, nagyobbat ütött volna egy olyan jelenet, ha az amcsik hajlognak a bevándorolt kínai kiskereskedő hamisított kólája előtt a háromcsíkos kínai szabadidőrucijukban. 🙂

 95. Licus — 2009-10-22 06:15 

Bocs, Sztag is címzett:)

 94. Licus — 2009-10-22 06:14 

@vészmerülés: Én bőven tanultam németül, de csak a „Mindannyian Amerikában élünk” és „Csodálatos”-t értettem belőle… télleg NAGYON jó, és van benne egy FONTOS idevágó tanulság:

1) A föld lakosságának hány százaléka mohamedán? Sok.

2) Mekkora szerepet kaptak a filmben? Kicsit.

3) Az az egy szál imaszőnyeges muzlim is igen szőrmentén lett ábrázolva… (Láccik a száján, h mit énekel, de Allah és nem a kóla előtt hajlong vszleg – a Rammstein nem akart belegyalogolni a németországi muzlimok vallásába?)

A világuralom addig hatol, ameddig HAGYJÁK. Ha valaki visszavág, akkor bajban van. A Rammstein klipje (akaratlanul) erről IS szól!

 93. Empty — 2009-10-21 15:07 

@gothmog:

Azért adtam többféle forrásból linket, hogy mindenki maga döntse el. 🙂

 92. gothmog — 2009-10-21 14:22 

@Empty: tehát ezek alapján mi a válasz a „De hol van már a traubi szóda”-kérdésre?

 91. vészmerülés — 2009-10-19 19:03 

@Sztag: Érdekes videoklipp, sőt mi több…

Ha még a szöveget is érteném 🙂

De a képek magukért beszélnek

 90. Sztag — 2009-10-19 15:24 

Gondolom senkinek sem kell sokat magyarázni, mit jelent az egységes világrendszer (vagy már nem is emlékszem, minek írtátok), de szerintem ez a klip ide tökéletesen beillik:

http://www.youtube.com/watch?v=4w9EksAo5hY

(és elnézést attól, aki nem tud németül, vagy nem szereti a rockot, de én is csak pár szót tudok, és a rockot sem kedvelem különösebben, de szerintem nagyszerű ez a szám és a klipje is.)

 88. gothmog — 2009-10-18 20:23 

@thewitch: szerintem sokat ront az mondandód hitelén, ha jól hangzó, de ellenőrizetlen (bár egy perc alatt tisztázható) és téves információkkal támasztod alá.

 87. El Argentino — 2009-10-18 16:49 

@thewitch: OFF – Igen, nagy, kóstold meg bekötött szemmel. A többségnek ismeretlenül a Pepsi jobban ízlik.

 86. thewitch — 2009-10-17 23:31 

gothmog, szerinted ezzel most megcáfoltad a mondandóm lényegét?

de azért döbbenek.

döbbentem.

Salamon Berkowitz úrnak egyébként volt valami nagy botránya, épp a traubigyárral kapcsolatban, még a hírekbe is eljutott, most részletekre nem emlékszem, majd utánanézek…

 85. gothmog — 2009-10-17 17:54 

@thewitch: Döbbenj: traubit és márkát a múlt héten is vettem, automatából.

döbbenj:

http://www.traubi.hu/

 84. thewitch — 2009-10-17 17:07 

Egyébként jó írás. A témában ajánlom az angolul tudóknak az Aaron Russoval készült interjút. Kiegészítésképpen pedig, a kommentekben már felvetett tudatos népbutítás témájában John Taylor Gatto online olvasható könyvét. Egy kis guglizással rá lehet találni mindkettőre.

 83. thewitch — 2009-10-17 17:04 

Pajtás 2009.09.29. 21:25:32

és ha homogén lenne a föld népe coca cola-t vagy pepsit inna?

Mert olyan nagy a különbség? De hol van már a traubi szóda, a szobi szörp, horribile dictu a limonádé?

És hány kifőzde, önkiszolgáló, étterem ment tönkre a Mekfosálsz és a Börgerfing miatt?

Hú de nagy választási lehetőségek maradtak nekünk. Csak azért hagynak két márkanevet, hogy azt hidd, választhatsz. Csakhogy ugyanaz a tulaj, és ugyanazt a szart nyomják le a torkodon.

 82. El Argentino — 2009-10-15 22:08 

A fentieket olvasva, úgy tűnik ez is csak egy hobby. Ha minden megvalósul (VK) néhány ember uralja a Földet, nem lesz kicsit unalmas? Vagy törekednek a halhatatlanság elérésére, mert 80 éves korig üldözni a hatalmat, majd belepusztulni, nem nagy kiváltság.

 81. Z.A.C — 2009-10-14 12:59 

Ezzel a témával kapcsolatban Dr. Drábik János írásai olvashatóak évek óta és ez nem konteó ez maga a szomorú valóság!

 80. gothmog — 2009-10-10 19:12 

Elemezze a mondatot (10 pont):

„Vagy a Rockeffeller család, akikről a hitetlenek a nagy világbiztonságban reménykedők (ők egyébként a legjobb szolgái is a rendszernek) szóval a Rockefellerekről azt se tudja senki, hogy a John D. által építtetett 40 szobás New York állambeli, Hudson folyó menti gránit palota, a Kykuit a google earthen nem kivehető, nem lehet az odavezető utakat megnézni, csak homályosan, az 51-es körzetet viszont, ami a mai napig is hivatalosan nem létező támaszpont, nemzetbiztonsági kérdés, úgy megtudja az ember közelíteni, hogy a teniszpálya és a parkolók mellett a holdra szállás spotlámpáit is kilehet venni…”

Ezt-e?

maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&geocode=&q=Kykuit&sll=40.956308,-73.920479&sspn=0.080896,0.133209&ie=UTF8&t=h&hq=Kykuit&hnear=&ll=41.092322,-73.840495&spn=0.005046,0.008326&z=17&iwloc=C

 79. Morph29 — 2009-10-09 14:01 

@Halálkufár: legközelebb ellenőrizd, amit leírsz. Ellenőriztem a Rockefellerek palotáját, a Kykuit-ot a Google Earth-ön és tökéletesen ki lehet venni az egész létesítményt, meg az odavezető utakat is.

 78. tiboru — 2009-10-09 14:01 

@scuderia ferrari:

„A legegyszerűbben Külkapcsolatok Tanácsának lehetne fordítani, még finomabban: Külkapcsolatokkal Foglalkozó Tanácsnak, de ezúttal megmaradunk a CFR betűszónál; reméljük, a román államvasutak képviselői nem fognak hitelrontásért beperelni.”

Tehát poénból. Tudod, ahohy próbáltam is célozni rá: merthogy a betűszó az ugyanaz.

Bocs, ha nem volt jó vicc.

 77. Empty — 2009-10-09 11:58 

@scuderia ferrari:

Viccbôlvan, te is feltehetsz Moszkvics feliratot a 458 Italiádra, s majd mosolygok. 🙂

 76. scuderia ferrari — 2009-10-09 10:58 

TIBORU!

MIT KERES A POSZTBAN A CFR /a román vasúttársaság./ LOGOJA, AMI TALÁN MÉG A MI MÁV-UNK RÉGI LOGOJÁHOZ IS HASONLÍT??

 75. Halálkufár — 2009-10-05 17:43 

@ifsz: van ott is elég kínzó kérdés! 🙂

 74. ifsz — 2009-10-05 16:41 

A spiritualista pedig a teljesség illúziójába menekül a kínzó kérdések elől 😉

 73. Halálkufár — 2009-10-05 15:03 

@Pistabá: Az ateista ugyan azt az illúzióban való önaltatást végzi, mint a vallásos, a materializmus és a tudomány is egy idő után önigazoló vallásként kezd működni, a két gondolkodási mechanika között nincs különbség, egyik se segít felébredni, mindkettő távol tart az ember igazi alap állapotától, a vallás elrejtőzés Istenben, magunk elől, az ateizmus elrejtőzés az emberben, az Isten ember elől.

 72. Halálkufár — 2009-10-05 14:58 

@Licus: gyorstalpalós jogsis pilóta!

 71. Licus — 2009-10-04 07:18 

Tehát ezek után nem azt nehéz elhinnem, h beletalált egy gyakorlatlan pilóta a Pentagonba, hanem hogy csak 1 talált bele és nem hetente 3…

 70. Licus — 2009-10-04 07:16 

Tegnap (szombat) este fél tíz körül volt a Spektrumon egy „Kémek nagyüzemben” című film. Nem volt olyan randa „bulvárlap szenzációt talál ki majd tálalja” stílusa, mint mostanában sok „ismeretterjesztő” címkéjű filmnek.

RÉSZLETESEN, alaposan DOKUMENTÁLVA mutatta be, hogy totojázott az NSA, FBI és a CIA – különösen a két előbbi. Hihetetlen mennyiségű adatuk volt a merénylőkről (amerikai életük előtt és alatt!), de se nem léptek, se nem szóltak a másiknak. Sőt ha a másik szerv adatot kért, nem adtak.

Érdemes belekukkantani, ha újra adják!

Ha az USA ipara, kereskedelme lenne ilyen béna egyszer-másszor, akkor kb. Albánia szintjén állnának. Nem akarok konteót facsarni ebből, de ezt látva nehéz elhinni, h normál üzemmódban így műxik náluk az elhárítás ÉS MÉGIS CSAK ENNYI bajuk volt eddig.

 69. tiboru — 2009-10-03 21:23 

@Halálkufár:

Köszi, és nem hagyjuk abba – de ugye ti sem?!

 68. tiboru — 2009-10-03 21:22 

@freewill:

Köszönöm, megnézem.

 67. freewill — 2009-10-03 18:42 

Kedves Tiboru!

Ajánlom figyelmedbe a következő linket:

globusz.net/node/3067

 66. Pistabá — 2009-10-03 09:15 

Hamvas Bélát addig tudtam komolyan venni amíg nem kezdte el intézményesítetten lenézni az ateistákat. Egy filozófus ne akarjon világnézeti alapon negatívan diszkriminálni.

 65. Halálkufár — 2009-10-03 00:03 

Zseniális ez az oldal! Tiboru, a következő díj is garantált! Elég csak a kommenteket végigolvasni, rengeteg értelmes okfejtés! Ne hagyjátok abba! Hamvas Béla persze feltette a kérdést: Kinek teszünk szívességet azzal, hogy hülyének tettetjük magunk? Jó viccelődni, de ez a téma, amit sokan számomra totál érthetetlen mód elbagatelizálnak, sokkal komolyabb és tragikusabb, mint ahogy pl itt kezelik, csak ennyi.

 64. tiboru — 2009-10-02 20:23 

@Licus:

nemigaz…nemigaz…nemigaz…

buffer overflow…buffer overflow…buffer overflow…

fatal error…fatal error…fatal error…

GAME OVER!

 63. Licus — 2009-10-02 17:34 

Hahó, nagyon elcsöndesedtünk… ami nem baj, feltéve ha nem a titkos társaságok/UFÓk/átlátszó apró brazilkák/DNSurak/vérfarkasok stb. vittek el benneteket, mert rájöttek h túl SOKAT tudtok róluk ;-D

Lehet h ez a blog csak egy felmérés részükről, amin keresztül mérik a földlakók jólinformáltságát?

Tiboru pedig csak egy számítógépes program neve, ami futtatja a felmérést?

 62. Eastbay1 — 2009-10-02 10:33 

 61. sergi191 — 2009-10-01 19:33 

@Pistabá: Ha jól értelmezem a DNS logikáját,akkor miutánunk jönnek a predátorok.

 60. tiboru — 2009-10-01 18:39 

@Rókakígyó:

Attól tartok, a tagsági díjat elég nehezen köhögnénk ki…

 59. Rókakígyó — 2009-10-01 17:29 

végre egy szervezet, amihez érdemes lenne tartozni.

 58. tiboru — 2009-10-01 12:44 

@Stupidella:

Hát igen; nincs is annál kényelmesebb, mint hogy mi legyünk saját magunk legnagyobb konkurenciája…

 57. tiboru — 2009-10-01 12:42 

@theo:

A Pfizer mögötti felkiáltójelet félig-meddig poénnak szántam, a Viagra okán 🙂

Ázsia egy másik, szintén az ÚVR létrehozásában érdekelt társaságban kapott szerepet, amelyről már gyűjtöm az anyagot…

 56. Werewolfmayer — 2009-10-01 10:35 

Szerintem minden titkos társaság mögött a vérszopó vámpírok állnak, és ők mozgatják a drótokat.:))

 55. oldboy — 2009-10-01 09:56 

Asimov: Alapítvány…

megfelelő mennyiségű és minőségű társadalomtudóssal előre kiszámítható tömegek reakciója, viselkedése… egyénre nem korlátozható, de tudatosan pozícionált személyek müködtethetők katalizátorként….

amúgy mind1 – Ők tudják az igazságot:)))

 54. Stupidella — 2009-10-01 05:03 

Én nem akadnék ki a Coca és a Pepsi együttes jelenlétén. Meggyőződésem, hogy az ilyen nagy rivális párosok (Burger-McDonalds, Elektroworld-Media Markt, Auchan-Tesco, stb,stb) mögött valahol összefutnak a szálak és az érdekek.

 53. theo — 2009-09-30 22:43 

Tiboru, a Pfizert miért felkiáltójelezted?

Egyébként az intézményi tagok igy magukban annyira nem érdekesek. Ha a főrészvényeseiket is látnánk lehet izgalmasabb lenne.

Azok a furcsa burnuszos, és ferde szemü bácsik akiknek mostanában egy 9 számjegyü csek kitöltése rutin feladat ezekhez a dolgokhoz mit szólnak? Ők már részei a VK-nak?

 52. vészmerülés — 2009-09-30 07:02 

@Pistabá: Ez teljesen más megvilágításba helyezi a dínók kipusztulását is 🙂

 51. tiboru — 2009-09-29 22:32 

@Eastbay1:

Ugyanekkora erővel ihatnának kálium-nitrátot is; a növények ettől is nagyra nőnek 🙂

 50. Eastbay1 — 2009-09-29 22:05 

@tiboru: Browndo-t fognak inni. A növények is attól nőnek nagyra.

 49. Eastbay1 — 2009-09-29 22:02 

Akkor ez az a cég, amit General Krantz vezetet? A Scilla pedig tulajdonképpen a NWO terve?

 48. tiboru — 2009-09-29 21:04 

@Pajtás:

Ez már én is megkérdeztem Tőlük. A válasz egyszerűségében is zseniális:

Januártól júliusig az északi félteke a kokát kapja, a déli a pepszit. Majd cserélnek.

 47. Pajtás — 2009-09-29 19:25 

és ha homogén lenne a föld népe coca cola-t vagy pepsit inna?

 46. gothmog — 2009-09-29 18:25 

@Pistabá: Viszont akkor jelöljük meg a konteó forrását:

Richard Dawkins: Az önző gén

benne az utolsó -a „mém”ekről szóló- fejezettel.

 45. gothmog — 2009-09-29 18:15 

@Licus: „számoljunk” -jó, de mi van, ha az igazi célokra csak a legbelső magnak van rálátása? Vagy -horribile dictu- még nekik se? Mi van ha addig senki sem tudja pontosan, mit építünk, amíg el nem készül? És elkészül-e valaha egyáltalán? Illetve honnan tudjuk, hogy készen van-e már, ha azt sem tudjuk mi volt az eredeti cél? Ha volt egyáltalán, ugye. Megannyi nyugtalanító kérdés.

<ide egy jojózó szemű szmájlit tessék elképzelni>

(forrás a „Kocka”-című kanadai horror)

 44. Pistabá — 2009-09-29 18:07 

Nem ez az ultimate konteo. Lehet erre rátenni még pár lapáttal. Kissé beteges, de nekem tetszik:

„… a Földön csak egyetlen faj él, a DNS. Már három milliárd éve osztódik, szaporodik, tökéletesen másolja önmagát. Különböző testeket épít maga köré, az erőseket használja, a gyengéket eldobja.

.. tehát evolúció a szó Darwini értelmében nem is létezik, mert az általunk fajoknak nevezett élőlények megjelenésétől vagy kihalásától függetlenül a DNS jelenléte és működése állandó, változatlan.

… így az emberi faj megjelenésének egyetlen értelme a DNS világűrbe juttatása és továbbterjesztése. Csakis ez lehet túlélésünk záloga, mert a DNS senkinek nem kegyelmez: aki nem teljesíti a feladatát az ki lesz selejtezve.”

Tegyük fel a kérdést: kinek az érdeke? A dns érdeke 🙂 Ő tehet mindenről. És ott van mindannyiunkban, mindig is ott volt.

 43. Eugenie Danglars — 2009-09-29 18:02 

Halálkufár szinte mindegyik bejegyzésnél ilyen tartalmas szösszenetekkel lep meg minket. Csodálkozok, hogy „ők” még nem csaptak le rá. 😉

Mindent összevetve, érdekes és tanulságos volt, köszi.

 42. Halálkufár — 2009-09-29 17:46 

@paranoid T.R. marcipan: @vészmerülés: csak vicceltem, nem így van,ahogy írtam, nyugodtan aludhattok ma éjjel is 🙂 Jó éjszakát gyerekek!

 41. vészmerülés — 2009-09-29 16:33 

@paranoid T.R. marcipan: Ha már az Ő oldalukon állsz, akkor nem kéne titkolni, hogy Velük vagy és nem velünk? 🙂

A másik verzió meg az, hogy már azon az oldalon vagy, nyomatod itt a dezinformációt, hogy még nagyobb legyen a káosz, és tényleg jókat vihogsz a vitán :))

 40. paranoid T.R. marcipan — 2009-09-29 16:11 

Asszem ŐK minden ilyen eszmefuttatás olvasása közben jókat röhögnek. A jókedv hasznos, én is azon az oldalon akarok ülni. Majd adok interjút, és vihogok a vitán, ami arról szól, vajh igazat mondtam-e:)

amúgy a világkormány említése lassan megboldogult egyetmista életem egyik legszebb pillanatát idézi, öröm volt olvasni.

 39. Halálkufár — 2009-09-29 13:56 

@Licus: Nagyjából igaz amit írsz, de:

– Nem vitathatjuk, hogy a föld leggazdagabbjai a közös üzlet teret, a világunk, úgy alakítják, hogy az üzlet működjön. Miért ne tennék? Kell olaj= Irak. Kell földgáz= Irán. Kell háború= most tényleg leírjam azokat a casus belliket amiket csak a hülye nem lát át?

– Rengetegen foglalkoznak azzal, kik ma a leggazdagabbak, hogy jutottak ide, mik a szándékaik, vagy mik voltak.

Azt mondják a világ összvagyonának 80-90% a kb 5-10% kezében van, ez egy más játszótér, de nagyban hasonlíthat a maffiára, csak ezek a „családok” „tényezől” közös elvek alapján játszanak, Nash játékelmélete bebizonyította, így érdemes, a maffia családok többnyire ezért is esnek ki a játékból, mert széllel szemben hugyoznak.

– Sokaknak elege van abból, hogy a szabadkőművesség tettenérhető az elmúlt 300 évben mégse tudni róluk sokmindent, feltételezéseimnek oka viszont az, sokakkal együtt, hogy kb 300 éve azért nyomon lehet követni a történetüket, ahol azt tették amit tettek.

– A globális elit léte ma már nem titok, nem is titok amint írtam csak nem figyelünk rá, nem akarunk rá figyelni és valamilyen szinten el is kell fogadnunk mint valamilyen hódítás uralkodóit. Az átlag ember gondja megvan és valahol mind tudjuk, hogy a leggazdagabbak egy másik dimenzió, elérik amit akarnak, amit pedig akarnak az mindig az ami éppen kedvez az üzletnek. 1 retkes példa, mindenki tudja, hogy a skulls and bones létezik, a Yale egyetemen, mindkét Bush a tagja volt, az is köztudott, hogy aki ennek a tagja, az míg él szoros kapcsolatot tart fent a többi rendtaggal és segítik egymást, innen a tagok közül mind jó helyre kerülnek az egyetem után. Nem ezzel van a baj, hanem azzal ha valamit titkolnak az emberek ott valami kra bűzlik, végső soron és ezt mindenki értse meg, teljesen eltitkolni valamit nem lehet, semmit sem.

 38. Licus — 2009-09-29 11:04 

@Halálkufár: Gomolyogsz, de van svungod: „…ez egy érdekelv, egy fantomhierarchia, aminek nem biztos, hogy van uralkodó a tetején, talán nem is szükségeltetik uralkodó, éppen ezért megfoghatatlan mert az uralkodó maga az érdek..”

Valóban elgondolkozhatunk, h az ókori Rómában biztos fantazmagóriának nevezték volna a feudalizmust – mert egyszerűen nem illett bele az akkori kategóriarendszerbe, a „jobbágy” szónak nem lett volna tartalma stb. Ugyanígy mit értett volna akár egy tanult középkori szerzetes a polgári demokráciák ismertetéséből – a történelem épp attól folyamat, h ÚJ szisztémák jelennek meg. Volna arra szavunk, fogalmunk, amit egy UFÓ-n a jövőbe repülve látnánk? Egyáltalán mit tudunk arról, milyen lesz a jövő társ/gazd struktúrája? (Persze lehet, h vége a történelemnek és már nem lesz változás az alapstruktúrákban – no de Marx is kb. ezt mondta a kommunizmusról).

Ha gomolyogva, homályosan beszélünk a jövőről, az azért is van, mert nincs még szavunk, fogalmunk sem ama struktúrára. A változást érzékelők meg általában a legérzékenyebbek, a hevüket kinevetik. Evvel nem a „világot uralók” létét állítom, csak azt, h valami MÁS jön. Egyiptom, Róma szisztémája sem maradt fenn örökre, hanem lett helyette valami más. Ennek csíráiról szól ez a konteó-topik?

Pinky is ezt építi:)

 37. Majd azt én tudom — 2009-09-29 10:52 

Gyerekeim!

Szerintetek Ők (És ezzel nem állítom, hogy ők léteznek.) hagynák, hogy csak megsejtsétek, kik is ők, ha tehetnétek ellenük valamit? Az egyetlen ok, hogy a konteó még létezik, hogy legalább annyi ostobaság és dezinformáció jelenik meg rajta, mint tény. Tudjátok… másodfajú démon. (lásd még: Lem – kiberiáda) Semmi értelme még csak viccből is azon vitázni, hogy mennyire hiteles ez a konteó, higgyétek el – nem azért, mert igaz, hanem mert az igazság sokkal hajmeresztőbb!

A matekról meg csak annyit kedves @Licus, hogy meglepődnél, egyes titkok hány beavatott mellett is titkok maradnak évszázadokig (Lásd még: pl. szabadkőművesek.) ha elég súlyos elrettentéssel élünk.

 36. Halálkufár — 2009-09-29 10:09 

A legfőbb baj azokkal akik szerint ma demokratikus önrendelkezéssel megáldott szabad országok vagyunk, akik egymást, egymás érdekében segítik, az, hogy ugyan az a sötét, fekete fehér gondolkodású korlátolt idióták mint a rasszisták és az antirasszisták. Felül kell emelkednünk a félelmeinken, hogy a világ nem biztonságos és uralható, szabad hely. Ennek elfogadásában segít azért a média, főként a híradó, csak két oldala van, mindkettő elfogult, ezért egyik se valós. Azok akik szerint nincs világkormány, globális elit, szarházi banda, tökmindegy minek nevezzük, azokkal az a baj, hogy félnek, rettegnek és a társadalmi függésről való lemondás számukra képtelenség, nem ismerik a történelmet, nem látják át az összefüggéseket, amik ide vezettek. Nem tudni pontosan, hogy ez az egész el lett tervezve már jó régen vagy csak egyesek mindig az adott században a maguk céljával tudatosan vagy nem tudatosan de ide terelték az eseményeket. Az tény, hogy ma a földön van egy szervezet, amelyről semmit sem tudni, ez a szabadkőművesség. Rengeteget munkálkodtak azon, hogy kialakuljon egy tévvízió róluk, amit csak az un. elfogadók vesznek be, ők ugye a lelkiszegények és mivel szándékosan üresek és hazudnak is maguknak, övék a mennyekországa, szerintük minden a legnagyobb rendben. Szóval a szabadkőművesség pl A szimbolikus nagy páholy oldalán lévő önismertetési kamuval, a rengeteg könyvel és dokfilmel pont azt az egy logikai bakit nem válaszolja meg, ami az egész trükköt rohasztja. 1, Miért kell egy a demokráciák és a liberalizmus, az egyház hatalmától már totál mentes világban is titkolni a tagok nevét, a szervezet kollektív céljait? 2, Miért kell egyáltalán titkolni valamit, ami szerintük az egyetemes ember építése, az egyenlőség és a felvilágosult világ elérkezése? (egyébként mindig azoktól kell óvakodni, akik efféle baromságokat akarnak elhozni nekünk) Vagyis miért kell titkolni valamit, ami jó? Azzal, hogy ismertetik tanaikat, még nem avatnak be, nem kerül rossz kezekbe a tudás! Álljon valaki neki St.Germain vagy Hermész Triszmegisztosz műveinek, hogy nehezebbet ne mondja, szart se értenénk beavatás nélkül, akkor miért titok? 3, Miért voltak ott a szabadkőművesek felforgató mozgalomként minden a konzervatív, a katolikus, az uralkodói hierarchia ellen elkövetett össznépinek hazudott társadalmi megmozdulás mögött? Hogy lehettek bizonyítottan kommunista, jakobinus, köztársaságpárti idióták a tagjai? Milyen szerepük volt az Európai uralkodók kiirtásában, bankarisztokrácia kialakításában, ugye az uralkodók ennek igen csak akadályát jelentették, a népfelség hazugságában és a ugye a forradalmakban? Miért próbálta őket szinte minden uralkodó, egyházi vezető és diktátor kiirtani? Hogy szivárognak be és miért valósult meg szinte minden a cion bölcseinek jegyzőkönyvéből, ami szerintem nem zsidó, hanem szabadkőműves tervezet, azt mondták cári hamisítvány, igen csak egy baj, hogy szinte szóról szóra bevált. 4, Hogy lehet, hogy a múltbéli szerepe mellett a jelen szerepe sem tisztázott? Hogy lehet úgy szenátor, képviselő, elnök vagy miniszter olyan ember aki egy olyan szervezetben van (szabadkm.) amelyről semmit sem tudni, nem ismerni hierarchiáját, legmagasabb vezetőit, beavatási piramis rendszerét, gazdasági érdekkapcsolatait, valódi elveit, tagjait, vagyis egy olyan szervezetnek hogy lehetnek a társadalomra befolyásoló erővel ható közfeladatot ellátó magas rangú tagjai, akiket semmilyen állami szervezet nem vizsgál, a nép valójában nem ismer és amelynek bíróságon való bejegyzése már eleve érthetetlen, mert ha én egy titkos társaságot akarok bejegyeztetni, akkor egyből érdekelni fogja őket a társadalomra esetleges kártékony hatása.

5,Hogy lehet a földön egy olyan több száz éve háttérben működő árnyékszervezet, amelynek valódi természetéről semmit sem tudni és ennek megválaszolása után elkezdhetünk foglalkozni a globális elittel, amely talán nem egységes képződmény, de érdekei egységesek és hatalmuk mára már talán nem is leplezett. A globális elit olyan mint egy test, amit mit talán egységes valaminek látunk, de igazából szervek, aztán sejtek alkotják, mégis egy valami. Azt mondják az újvilágrend előképe az USA, azt pedig, hogy a szabadkőművesség szerepet játszott az USA megalapításában, valamint Európa uralkodóinak forradalmakkal való kiirtásában, ez nem kérdés többé.

Ameddig én jutottam ezzel való foglalatosságom során, az az volt, hogy a globális elit, vagy minden vallásos szándéktól eskü mentesen, de fenevad, ez egy szisztéma, ez egy érdekelv, egy fantomhierarchia, aminek nem biztos, hogy van uralkodó a tetején, talán nem is szükségeltetik uralkodó, éppen ezért megfoghatatlan mert az uralkodó maga az érdek. Vannak persze akiket ismerünk, a legelső Rotschildok, Mayer amschel Bauer Rotshcild, akikről pl kevesen tudják, hogy fiai egész Európa bankrendszerének uraivá válltak, majd azt hiszem Nathant, aki Angliában kamatoztatta képességeit és aki lemondott zsidóságáról egy üzlet miatt ami házassággal járt ugyanis, katolikussá lett, testvérei megöltek. Utána lehet járni, de ez csak az egyik véglet a másik az, hogy csőcseléket vittek Párizsba a forradalom idején, ez is tény már, az is, hogy eszméletlen ruppót nyertek abból, hogy Napóleon seregének szállították a húst. Vagy a Rockeffeller család, akikről a hitetlenek a nagy világbiztonságban reménykedők (ők egyébként a legjobb szolgái is a rendszernek) szóval a Rockefellerekről azt se tudja senki, hogy a John D. által építtetett 40 szobás New York állambeli, Hudson folyó menti gránit palota, a Kykuit a google earthen nem kivehető, nem lehet az odavezető utakat megnézni, csak homályosan, az 51-es körzetet viszont, ami a mai napig is hivatalosan nem létező támaszpont, nemzetbiztonsági kérdés, úgy megtudja az ember közelíteni, hogy a teniszpálya és a parkolók mellett a holdra szállás spotlámpáit is kilehet venni…

Szóval ezeken el kell gondolkodni, a hatalmi hierarchia feltérképezése még a jövő kérdése, alapvetően a felforgató földalatti szervezeteken kell kezdeni, aztán ezek olvadnak be köznek hazudott szervezetekbe, CIA, FBI, PENTAGON, ENSZ, NATO, BILDEBERGER, stb stb és ezeken felül állnak a gazdasági érdekek, ezek uraihoz képest a szegény milliárdos, a Wall street férgei, az energia és a hadiipar szennyei és mindezt átfogja egy családias okkult hagyomány és légkör, amely az egész sz@rt egy büzlő masszává érleli, amit velünk etetnek meg. Persze megértem, ez túl hihetetlen,hiszen Paul Wolfowitz zoknija is lyukas volt, mindenki nem lehet benne stb, de mindenki a maga szintjén van benne, nincs itt se fő koordinátor, Darth Sidious stb,vagy ha van nem lényeg, ez egy érdekrendszer, de ez az érdek ma már lássuk be, a józan ésszel, az emberi ősi normákkal és a jövőnkkel ellentétes érdek. Ennek az érdeknek egy az érdeke, hogy az élet beszűkült, értelmetlen és kapkodóan üres legyen, a nagy vészhelyzeti állati ösztönben és a kevésnek hazudott egyszerű egyszeri életben minél többet felhalmozni, vásárolni és egyszerűsödni, ez az érdek. A globális elit egyetlen legyőzési lehetősége az lenne vagy talán lesz, ha az emberiség közös érdeke végre más jelent majd, ha rájönnek, hogy ez így nem mehet, mert ennek a bolygónak a kollektív sorsa még sosem volt ilyen sötét, a rövid múltú és még rövidebb történelmű emberi fajról nem is beszélve. Tudom, hogy nem könnyű velük szembeszállni, az érdekükkel, mert sajnos a rendőrség és a hadsereg mindenkit elgyepál, ma az antiglobalista, aki a médiában ártatlan, állatokat nem kínzó és népeket nem kizsákmányoló, egészséges emberbarát kaját kotyvasztó McDonaldsra támadó punkokként vannak feltűntetve, és a greenpeace-es egyaránt kap, mindenki aki bár ennek a rendszernek az ordító hibáira figyelmeztet a válságokon és az ökológiai borzalmakon kívül, azt máris darabolja a pont ezért tartott erőszakszervezet. Az ő érdekük, az ő érdekük. A legnagyobb veszély viszont azokban van akik nem akarnak látni, akik nem mernek látni. Ez egy emberi, szerintem gyengeségre valló, mentalitás, ezek az emberek egyként okoskodtak a Titanicon, hiszen elsüllyeszthetetlen és egyként helyeselték és helyeselik ma is pl az I világháborút lezáró diktátumokat, mindent helyeselnek ami bajhoz vezet, rájuk épít az érdek elit, mert hát honnan is tudnánk, ha titkos, nem , nem titkos, csak nem figyelünk rá. Hamvas Béla honnan értette meg az őshagyományt? Úgy, hogy figyelt, tanult és összerakta, bátorsággal bármi is lesz a vége, a jelent pedig hasonló képen kell megérteni. Ez nem titok, sőt el is terjesztik, hogy azt gondoljuk ha beszélünk róla biztos nem titok, sokkal jobban ismerik a fajunk, mint mi, a többség. Mi a többség elcseszhetnénk a szórakozásuk de borzalmas tragikomikumként, a mi érdekünk is úgy látszik még az ő érdekük.

Good night and good luck!

 35. tiboru — 2009-09-29 05:59 

@molnibalage:

Bizonyám! Kint van a fotója a fort benningi dicsőségtáblán.

 34. molnibalage — 2009-09-28 21:44 

@Licus: Valahogy nekem is ez jött le. Nem csak szélsőségekben tudott gondolkodni amennyire így ismerem a nyilatkozatait a múltból. Az tudtáok, hogy ő bizony Ranger volt? Ugye lemil blog? 🙂

 33. Empty — 2009-09-28 20:55 

@tiboru:

Monty egy zseni volt!

[Ha erôfôlénye volt.]

AFRIKA KORPS Guerra en el nor. de Africa,War in North Africa

http://www.youtube.com/watch?v=d4FYmdbMLzw

 32. Empty — 2009-09-28 20:51 

@tiboru:

Ezt valahogy nagyon eltalálták.

[Aznap láttam elôszór mikor behívóm kaptam, s zokogott a baránôm. Szentendrén történt.]

 31. tiboru — 2009-09-28 20:48 

@Licus:

„Lehet, h aki ágyútűzben tanulta meg a parancsolást meg az engedelmességet, az később is jobban szerepel?”

Ez nagyon sok más szakmára is érvényes 🙂

 30. tiboru — 2009-09-28 20:47 

@Empty:

Én alapból távol tartom magam a békeaktivistáktól, de ez a hat perc a mozgókép-kedvenceim egyike.

 29. Licus — 2009-09-28 20:02 

@Empty: Sztem Colin Powell „pozíciójához képest” szokatlanul, meglepően értelmes fickó volt. Szinte intellektüel. Szó volt vezérkari főnöksége után arról, h indul-e az elnökjelöltségért – volt is vele valahol egy interjú, abban azt mondta, a családja nem szeretné. 10 évvel ezelőtt nem is választották volna meg a bőrszíne miatt, mára valahogy beérett a dolog.

Érdekes, h az USA katonai vezetői között ránézésre (meg interjúkat olvasva) sok értelmes fickó volt: Eisenhower is úgy kezdte, és volt a sokat szídott McNamara, a hidegháború korában. Bush mellettük nyuszibogyó értelmileg:( Lehet, h aki ágyútűzben tanulta meg a parancsolást meg az engedelességet, az később is jobban szerepel?

De hát ez mindegy, hiszen a konteó értelmében úgysem a látszólagos vezető irányít…

 28. Empty — 2009-09-28 19:22 

@Licus:

Mikor a Colin Powell lett a vezérkari fônök, egy baratom azt mondtta: kezdôdik a világvége, s ha az elnök is fekete lesz akkor fog beteljesedni.

Egyébként meg:

Hair – Let the Sunshine In

http://www.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU

 27. Licus — 2009-09-28 19:14 

@Empty: Lehet, sőt remélem, h ti mind ifjú, üde lények vagytok, én sajnos nem. A korombelieknek vannak spéci élményeik is: én pl. álmomban sem hittem volna, h egyszer az USA (ami innen nézve az 50-es, 60-as években maga volt a tiltott, gazdag, tökéletes álomvilág) szinte akkora rokonszenvet kelt, mint annó a CCCP. Szépen lekűzdötték magukat ide!

 26. Empty — 2009-09-28 18:56 

 25. Licus — 2009-09-28 16:22 

Az előző topik kapcsán (vagy itt is?) valaki szépen kifejtette, mennyire lehetetlen egy ennyire összetett rendszerben a szálak megfelelő mozgatásával oda irányítani a dolgok menetét, ahova én akarom (hacsak nem egy számítógéép agyában futó szoftvereken létezünk, akkor a gép képes kezelni sok trillió összefüggést is…)

Ismeritek Karinthy Frigyes Barabbás-novelláját: ott Pilátus kérdésére, h melyik rabot engedje el az ünnep miatti kegyelemből, minden egyes jelenlevő Jézust kéri elengedni, Jézus nevét kiáltja – és a tömeg zúgása mégis egyértelmű „Barabbás”-sá áll össze.

Irányíthatóság? Szabad döntés?

 24. tiboru — 2009-09-28 16:12 

@tiboru:

És hogy teljes legyen a tájékoztatás:

(Cristovam Buarque: Földalatti Istenek, Ford.: Ladányi -Turóczy Csilla, Palimpszeszt Kulturális Alapítvány-PRAE.HU.153.odal, 2500 Ft)

 23. Blogger Géza — 2009-09-28 15:25 

Hát ez érdekes, hogy amerikai cégvezetők meg hasonlók találták és tartották fenn a kommunizmust, ez elég vadnak hangzik. Pláne, miután a kommunisták államosították az itteni gyáriakat is, továbbá ahol lehetett betettek az amcsiknak az egész világon, egy alternatív hatalmi tömböt kreálva a Földön. Még jobb, hogy még a természeti katasztrófákért is ők felelősek! 🙂

Ezek az amerikaiak mindig is túl sokat képzeltek magukról…

 22. tiboru — 2009-09-28 14:00 

@Licus:

Hát olyan titkos szervezetről, amelyről nem is hallottam, csak maximum 4 ezer karakteres posztot tudnék írni 🙂

 21. Licus — 2009-09-28 13:54 

Még valami a világot uraló, nagyhatalmú, szigorúan exkluzív titkos társaságok tagságáról: ez ugye státuszszimbólum is bizonyos körökben, tehát devalválódik.

Azok a társulatok, akikről tudni lehet, nem uralnak semmit, róluk beszélhetünk akármennyit.

Amelyeknek meg tényleg hatalmuk van, arról semmit se lehet tudni, tehát nem is beszélhetünk itt róluk. Azt se tudjuk, h vannak:(

 20. Licus — 2009-09-28 13:12 

@tiboru: Eddig is tudtam, h jó helyen, igen kiművelt emberfők társaságában szerénykedhetem itt, no de h még őket is ismered:))) Hűűűűűha. Lehet végül is, h ők a főnökeid? És azért vagy ilyen jólértesült mindenben, mert ők már át is vették az uralmat?

 19. tiboru — 2009-09-28 13:04 

@Licus:

Pinky: „Gee Brain, what do you want to do tonight?”

The Brain: „The same thing we do every night, Pinky; try to take over the world!”

 18. tiboru — 2009-09-28 13:01 

@Licus:

Amúgy meg az igazán titkos (értékes) információk aránya mélyen a 10% alatt van; a RIIA meg a CFR is azért keményen és bőszen publikálja a nyílt (max. bizalmas minősítésű) anyagokat; a csemege, az eper a tejszínhab tetején tényleg a nagyon kevesek kiváltsága.

 17. tiboru — 2009-09-28 12:59 

@Licus:

Néha kell egy kis idő, amíg megjelenik. Hosszabb komment elküldése előtt érdemes a szöveget vágólapra másolni, hogy ha tényleg elszáll, lehessen honnan előszedni.

 16. tiboru — 2009-09-28 12:57 

@Licus:

Arról a kisebbikről is fogunk olvasni 🙂

 15. Licus — 2009-09-28 12:50 

Jé, bocsánat, ez hogy lett? elrepült a semmibe a kommentem, káromkodva újraírtam, oszt most megjelent mind a 2. Jajjjj, minek dógoztattok:)

 14. Licus — 2009-09-28 12:48 

Számoljunk csak!

1800 tag – kb. 5000 házastárs, barát/barátnő, mama, anyós.

Legalább 1800 titkár/titkárnő (sőt ezeken a szinteken inkább egész titkárságok szoktak lenni).

A vállalati tagok esetében az egész vállalatvezetésnek tudnia kéne a folyó ügyekről, nemde?

A testület üléseit meg kell szervezni, anyagokat kell gyártani, szétküldeni.

Ha csak minden 100-ik ember fecseg ici-picit – ez már akkor se műxik titkosan.

Ld. még Parkinson törvényét az elburjánzó vezető szervezetekről, amelyek mögött ilyenkor feláll egy még kisebb, még titkosabb, még hatékonyabb főfőfőfőszervezet.

Úgyhogy a világuralom tekintetében én maradok Pinky és a Brain-nél…

 13. Licus — 2009-09-28 12:41 

Számoljunk!

Van 1800 RIIA-tag. ehhez tartozik (legyünk nagyvonalúak) kb. 5000 házastárs, barát/barátnő, mama és anyós.

1800 titkár/titkárnő (bár ezeken a szinteken ez személyenként egész titkárságokat szokott jelenti).

Az összejöveteleket meg kell szervezni, az anyagokat elő kell állítani, át kell nézni, sokszorosítani és postázni kell. Ehhez is kell személyzet.

Céges tagok esetében még komplikáltabb a helyzet – ott végül is az adott vállalat komplett vezetősége jogosult információra, nemde?

No ha csak 10%-os (irreálisan jó!!!) információ-kiszivárogtatási aránnyal számolunk, ez akkor se műxik már. Ld. Parkinson törvényét a túl naggyá váló főfőfő-irányító szervekről, amelyek mögött létrejön (az eredeti szervezet burjánzásának egy bizonyos fokán) egy KISEBB, de hatékony, még titkosabb csoport.

Úgyhogy én továbbra is Pinky and the Brain-re szavazok…

 12. Licus — 2009-09-28 11:55 

Tiboorú, mondom h ne rohanj, konteó-túltermelési válság veszélye fenyeget:(

Nem akarok neked konkurrenciát csinálni, de a titkos hatalomgyakorló körök kapcsán alapmű Parkinson törvénye.

És szerintem a világuralomhoz Pinky and the Brain van legközelebb, minden éjjel… ismeritek???? Na őket kéne elemezni!!!!

 11. Kilgore Trout — 2009-09-28 11:28 

Ez a rengeteg betűszó, és rövidítés alig átlátható, de a kedvencem mégis hiányzik közülük: a MILF! 🙂 Őket pl. simán hagynám magam felett uralkodni. Sőt, direkt kérném.

 10. ifsz — 2009-09-28 10:53 

Hát nem is tudom, valószínűleg az én elmémet már sikeresen manipulálták a világ urai 🙂

Az rendben van, hogy mondjuk 36 kőgazdag nagy hatalmú ember kitalálja, hogy mostantól marionett-bábuként ők fogják irányítani az egész világot, ez elméletileg kivitelezhető. A gond ott kezdődik, hogy nem 36 zsinór van, amivel irányítani kell, hanem mondjuk 10^36 és nincs az a szervezet, ami ezt képes lenne átlátni. Szerintem aki próbált már valami bonyolult sokváltozós dolog működésére befolyást gyakorolni, könnyen beláthatja annak képtelenségét, hogy az egész világot egyetlen akarat irányíthatná.

A másik gondom pedig az emberi tényező. Vegyünk egy hipotetikus titkos társaságot, biztos lesznek olyan nagy hatalmú emberek, akiket kihagynak a buliból (pl. személyes, elvi, vagy üzleti különbözőségek miatt) és ez nagyon nem tetszik nekik. Szerintem a kívül rekedtek mindent megtennének, hogy keresztbe tegyenek a társaságnak, így megint bukik a nagy terv. Ezt az egészet szerintem akkor is nehéz lenne titokban tartani, ha csak egyetlenegy ember csinálná.

A katasztrófák és balesetek minden tervet rombadöntő hatásáról meg ne is beszéljünk.

Szóval azt el tudom képzelni, hogy vannak csoportok, akiknek tagjai a világ irányításáról képzelegnek, de kudarcuk egészen biztosan borítékolható.

 9. molnibalage — 2009-09-28 10:32 

@tiboru: Homogénná tenni a világot olyan hamvába halt elképzelés, mint beállítani a vízmolekulákat akár egyetlen korty vízben pontosan úgy, ahogyan én szeretném.

Admirális barátunk hogyhogy nem hunyt el aztán véletlenül? Ej, ezek az összeesküvők… Persze Virág elvtárs is megmondta, hogy az a gyanús, ami nem gyanús. 🙂

 8. Artsuhtaraz — 2009-09-28 10:05 

„antidemokratikus úton létrejött (tehát nem választott), oligarchikus testület gyakorolja a totális hatalmat az emberek felett.”

szerintem meg pont úgy irányíthatóak az emberek, hogy ha nem látják hogy ők most nyíltan el vannak nyomva

hanem akkor ha elhitetik velük, hogy annyira szabadok hogy 4-5 évente tudnak választani egy új elnököt/kancellárt/miniszter elnököt akit szerintem az itt felsorolt @Nűnű: által „kirakat kormányt” irányító szűk embercsoport nevezett meg

szerintem valakiknek nagy beleszólása van abba, hogy ki léphet be a CFR-be, túlságosan hígnak tűnik, főleg a cégek listája egy picit komikus, azoknak csak monopólium kell, és a pepsi – cocacola egyszerre nem tudja kikaparni a monopoliúm gesztenyéjét

úgyhogy szerintem itt a megoldás az, hogy a tényleges irányítók elénk raknak pár nevet és rövidítést, és ők pedig a névtelenség homályába burkolóznak, vagy 1000 évre titkosított iratokban ott bújik a nevük

akiknek akkora hatalma van, hogy ténylegesen a világ irányításán munkálkodik, az ezt megteheti,

világuralom, mert megérdemled

érdekes, de amikor gyerekként bármilyen mesében azt láttam, hogy a negatív főhős meg akarja hódítani a világot, akkor csak simán kiröhögtük

 7. Eugenie Danglars — 2009-09-28 09:53 

@tiboru: akkor ez az oka a Google ilyen méretű terjeszkedésének az internetes világban… Mindig is tudtam, hogy valami sötét titok lappang a háttérben! 🙂

 6. Nűnű — 2009-09-28 09:42 

Szerintem valahol ez is kirakatszervezet. Én a legbefolyásosabb amerikai családok környékén keresném a világkormányt. Mert szerintem alapvető emberi sajátosság, hogy az egyén hatalomra tör, amit az utódainak kíván tovább örökíteni. (S pénz csak egy eszköz, még ha fontos is, és sokan csak azt látják, hogy ezek a pénzért mindenre képesek…)És ezért gondolom én azt, hogy a valódi erők mélyén mindenképpen családnak,a nemzetségnek kell állnia, mert attól önzőbb az ember, hogy vadidegeneknek is kaparja a gesztenyét. Inkább már a Skull ‘n Bones szerepjáték-klub jellegű egyetemi csoportosulást nézegetném, ahol ezek a családok gyermekei találkoznak, és nagyon szoros kapcsolatba lépnek egymással, és nem mindenféle feltörekvő pórnépekkel kell osztozkodniuk a hatalmon. (A szerepjáték-klub jelleget a széles tömegek számára különös, érthetetlen dolgokra értettem, és aki szokott rendszeresen egy ilyen klubba járni, az tudja, hogy ott bizony nem csekély mélységben ismerkedünk meg egymással és alakulnak ki kötődések.)

 5. Gildor Inglorion — 2009-09-28 09:40 

„de mivel biztos lesz belőle kérdés a zárthelyin, én helyetekben nem kockáztatnék” – na, ezen lepadlóztam… kicsit más formában, de én is szoktam ezt alkalmazni 🙂

 4. miezitt (törölt) — 2009-09-28 08:48 

Na megyek, leugrok tejert a boltba.

 3. Ványadt Ványadtovics Vinyov — 2009-09-28 08:35 

Most így hirtelen csak egy nem teljesen releváns megjegyzés: ha ez egy agytröszt, akkor hogy kerül bele G. W. Bush…? 😛

Ismét érdekes, elgondolkodtató anyag! élvezettel olvastam.

 2. tiboru — 2009-09-28 08:31 

@Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor:

Most egy nagyon egyszerű ellenpéldát mondok: ha ugyanolyan mustárt, folyóiratot, alsónadrágot, reklámot vagy autót tudok exportálni Svédországba, mint Kubába, Algériába vagy Vietnámba, a bekerülési költségeim sokkal alacsonyabbak lesznek annál, mint ha minden hülye kis náció vagy régió a saját elképzeléseivel áll elő.

Ha ugyanaz a távközlési cég, ugyanazokkal a kütyükkel szolgáltat mobiltelefóniát vagy internet-hozzáférést, és közben ugyanazt a böngészőt, szövegszerkesztőt vagy keresőt használjuk, mennyivel egyszerűbb lehet az ellenőrzés.

Amúgy jól mondod: ha nagyok a (hőmérséklet)különbségek, valóban dől a feszültség 🙂

 1. Adaptive-Biocinetic-Reactive-Ablative-QuantumArmor — 2009-09-28 07:50 

Furcsa, én azt hittem, a különbözőség teszi jövedelmezővé a rendszert. Olyan, mint a termoelektromos áramfejlesztés: amíg van hőmérséklet különbség, dől a feszültség. Ha kiegyenlítődik, vége.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URL

Ars poetica

Mert összeesküdni is jó, de összeesküvés-elméletet gyártani, terjeszteni és erősíteni még jobb. Conteo, ergo sum!

  • Legutolsó hozzászólások

    Tartalom

    CímDátum
    Vitaposzt: háború Ukrajnában2022-02-27
    Vendégposzt: Tanja Gräff ügye2022-02-02
    Felejtős a Facebook, itt az új csoportunk!2021-02-27
    Rendőri brutalitás elleni megmozdulások2020-06-18
    Koronavírus megbeszélőposzt2020-03-17
    Vendégposzt: az NSU-komplexum, avagy a dönergyilkosság-rejtély2019-07-28
    Vitaposzt: választás-konteók2018-04-11
    Vendégposzt – A kassai bombázás2017-06-26
    Michael Jackson-konteók2017-05-20
    Szolgálati közlemény: Aranykönyv-szavazás, döntő!!!2017-05-11
    Kínos Clinton-konteók (részletek)2017-03-31
    Lindbergh-konteók2017-02-26
    Toxoplazmózis-konteók2017-01-25
    Vendégposzt – Horthy István halála2017-01-06
    A BCCI-sztori2016-11-04
    Villámkonteó: a 200 ezer SIM-kártya esete2016-10-07
    Villámkonteó: robbantás a Nagykörúton!2016-09-25
    Wałęsa-konteók2016-08-21
    Posztajánló: Porton Down2016-08-15
    Reagan és a gellert kapott golyó2016-06-17
    Eyjafjallajökull-konteó2016-05-17
    Kommentposzt: Kiss László2016-04-08
    Lionel Crabb rejtélyes esete2016-03-21
    Hindenburg-konteók2016-02-26
    Bruce Lee halála2016-02-14
    Opus Dei2016-01-23
    Alapítvány-konteók2015-12-19
    Megjelent az e-Konteó2!2015-12-06
    Furcsa történetek 2.02015-11-29
    Shakespeare-konteók2015-11-12
    Frigyláda-konteók2015-10-22
    Per „Dead” Ohlin halála – 18+!!!2015-09-10
    Gary Webb, a CIA és a crack-konteó2015-08-23
    Menekült-konteók2015-07-14
    Ajánló – sorozatok és filmek2015-07-07
    Miss Liberty-konteók2015-06-22
    Na-seby (Villámkonteó)2015-04-14
    Glenn Miller eltűnése2015-04-08
    Kommentposzt: Germanwings-konteók2015-03-30
    Furcsa történetek 1.02015-03-23
    Bob Marley halála2015-03-14
    New Coke – konteók2015-03-02
    Sid Hurwich időgépe2015-02-22
    Alan Turing2015-02-10
    Kommentposzt: rejtélyes betörések2015-01-31
    Halál Chappaquiddickben2015-01-26
    Kommentposzt: Charlie Hebdo2015-01-08
    A Dreyfus-Zola konteók2015-01-05
    Megjelent az e-Konteó1!2014-12-05
    Konteókönyv-felmérés2014-12-01
    Vendégposzt: az ufó-emberrablások2014-11-28
    John Titor története2014-11-19
    Ajánló – A Kennedy-gyilkosság elhallgatott története2014-10-29
    Fort Knox2014-10-23
    Estonia-konteók2014-09-29
    Rudolf Hess története2014-09-22
    Kurt Cobain halála2014-09-09
    Eilean Mór rejtélye2014-08-18
    Balla Irma halála (részletek)2014-07-27
    Gyíkember-konteók2014-06-12
    A Kovács Béla – ügy2014-05-23
    Kitalált középkor (rövidposzt)2014-05-12
    Georgia Guidestones2014-05-03
    Elisa Lam halála2014-04-15
    Kommentposzt: Welsz Tamás halála2014-03-20
    Kommentposzt: az MH370-es járat2014-03-15
    Magic Johnson – konteó2014-03-12
    Challenger-konteók2014-02-13
    Ophélie Bretnacher halála2014-01-20
    Cicada 33012014-01-06
    Cajamarquillai üregek2013-11-27
    A körmendi gyerekgyilkosság (részletek)2013-11-21
    Vendégposzt: A Nagy Könnyűzenei Sátánista Konteó2013-11-14
    Google-konteók2013-11-03
    A Konteókönyv rendelhető!2013-10-23
    Katrina-konteók2013-10-11
    A denveri repülőtér2013-09-27
    Haszbara-konteók2013-08-25
    Génmódosítás-konteók2013-07-08
    Oopart, avagy tárgyak rosszkor, rossz helyen?2013-06-14
    Konteónak indult…2013-06-09
    Az X bolygó2013-04-27
    Ókori dodekaéderek (rövidposzt)2013-04-03
    Náci repülő csészealjak2013-03-22
    D. B. Cooper története2013-02-19
    Egy pápa lemondása2013-02-11
    A Sunstein-Vermeule – algoritmus2013-01-23
    Eltűntek2013-01-18
    Könyvajánló – Szoftverfrissítés 1.02012-12-13
    Anjikuni-rejtély2012-12-11
    Szent Malakiás próféciái2012-12-03
    Jövőbelátás-konteók2012-11-21
    Chomsky-tízparancsolat2012-11-06
    Mátrix-konteók2012-10-28
    Elbert János halála2012-10-19
    Bohemian Grove2012-09-26
    Robert Maxwell élete és halála2012-08-28
    A Zelnik-ügy – reloaded!2012-08-05
    Kazbegi dinók (rövidposzt)2012-07-20
    A Zsanett-ügy (18+)2012-07-10
    Alternatív Bermuda-háromszögek2012-07-06
    Olof Palme halála2012-05-16
    A torontói jegyzőkönyvek2012-04-21
    Phobosz-összeesküvés (rövidposzt)2012-03-22
    Jörg Haider halála2012-03-14
    Az eltűnt zászlóalj2012-03-09
    A Mary Celeste – rejtély2012-03-01
    Szcientológia-konteók2012-02-07
    Mikrohullám-konteó (rövidposzt)2011-11-12
    Népszámlálás-konteók2011-11-12
    EU-konspiráció2011-11-12
    A Djatlov-incidens2011-11-12
    Fluorid-összeesküvés2011-08-19
    Breivik-merénylet2011-07-25
    A Mikroelektronikai Vállalat – konteó2011-05-26
    Patton tábornok halála2011-05-12
    Skull & Bones2011-04-19
    Réztekercs-konspiráció2011-04-12
    AIDS-konspiráció2011-04-11
    Ajánló – kódfejtők előnyben!2011-04-09
    Moszkva és a csecsenek2011-04-08
    Gandzsa-összeesküvés2011-04-07
    A KAL-007-es járat lelövése2011-04-06
    Globális felmelegedés2011-04-05
    A móri nyolcas gyilkosság2011-04-04
    Kilenc/tizenegy2011-03-30
    A közösségi oldalak – összeesküvés2011-03-29
    Kelly doktor halála2011-03-28
    Roberto Calvi, Isten bankára2011-03-25
    Az arab világ forradalmai2011-03-23
    Martin Luther King halála2011-03-22
    Hajsza az örökmozgó és egy másféle energia után2011-03-21
    Castro és a CIA (átirányítás)2011-03-18
    A USS Liberty megtámadása2011-03-17
    Jézus-összeesküvés2011-03-16
    Ajánló – linkek2011-03-15
    HAARP-összeesküvés2011-03-14
    Chico halála2011-03-11
    JFK – 2.02011-03-10
    JFK – 1.02011-03-10
    Nőellenes világösszeesküvés2011-03-08
    Atomkonspiráció (átirányítás)2011-03-07
    Hasfelmetsző Jack – dosszié2011-03-07
    Gagarin-konteók2011-03-04
    Cigánygyilkosságok2011-03-04
    Robert F. Kennedy meggyilkolása2011-03-03
    Vérvád-konspiráció2011-03-03
    A Council on Foreign Relations2011-03-02
    A szmolenszki katasztrófa2011-03-02
    Atlantisz-konteók2011-03-01
    Nagy német adókonteó2011-02-28
    Illuminátusok2011-02-28
    Ajánló – filmek2011-02-26
    Az Elvis-legenda2011-02-25
    Tunguzka-rejtély2011-02-24
    Nikola Tesla 2.02011-02-23
    Nikola Tesla 1.02011-02-23
    Robbanás Port Chicagóban2011-02-22
    A Fenyő-gyilkosság2011-02-22
    Rákgyógyszer-konteók2011-02-21
    A főtitkár halála2011-02-21
    Nácik aranya2011-02-19
    ODESSA2011-02-18
    A romániai „forradalom”2011-02-18
    Templomosok2011-02-17
    A TWA-800 járat lezuhanása2011-02-16
    WikiLeaks-konteók2011-02-15
    A Voynich-kézirat2011-02-15
    Mormon-összeesküvés – újratöltve!2011-02-14
    Mormon-összeesküvés2011-02-14
    Szabadkőművesek 2.02011-02-13
    Szabadkőművesek 1.02011-02-13
    Bilderberg-konteók2011-02-13
    Men in Black2011-02-12
    UFO-konspiráció2011-02-11
    Jim Morrison halála2011-02-11
    Rejtélyes helyek, titkos bázisok2011-02-10
    Roswell és az M-122011-02-09
    Bermuda-háromszög2011-02-09
    Antarktisz-összeesküvés2011-02-09
    Pearl Harbor – dosszié2011-02-08
    Népek Temploma2011-02-08
    Egy pápa halála2011-02-08
    A MA-240-es járat tragédiája2011-02-07
    A „tökéletes katona”-projekt2011-02-07
    A Kurszk elsüllyedése2011-02-06
    A Litvinyenko-gyilkosság2011-02-06
    Beatles-konteók2011-02-05
    John Lennon halála2011-02-05
    Philadelphia-kísérlet2011-02-04
    Diana hercegnő halála 2.02011-02-03
    Diana hercegnő halála 1.02011-02-03
    A Seuso, a Habsburgok és egy lord – kiegészítő konteó2011-02-02
    A Seuso-ügy2011-02-02
    Titanic-sztori2011-02-01
    Holdraszállás-konteók2011-01-31
    Marilyn Monroe halála2011-01-30

    Innen jöttök