2013-05-23–18:01

Villámkonteó 19.0 – Az Őszödi Konteó

A napokban a magyar belpolitikai konteók egy olyan daliás példánya szökkent szárba, amely mellett akkor sem tudnék szó nélkül elmenni, ha szemem-fülem-orrom-szám légmentesen el lenne zárva a külvilágtól. Noha tudjátok, hogy – ha lehet – nem foglalkozom aktuálpolitikával, ezt a magas labdát nem bírtam kihagyni. Hogy senkit ne befolyásoljak, igyekszem olyan szárazan és röviden fogalmazni, amennyire csak tudok, s mai villámposztunkat tényleg csak vitaindítónak szánom, a téma kivesézését – mint már annyiszor – rátok bízom.

A történet dióhéjban például itt olvasható, a cuccot kiteregető személyéről pedig itt szerezhettek néminemű háttérinformációt.

Nem szeretnék én is rosszízű poénokat eregetni Szabó Bálintról, s attól is tartózkodni igyekszem, hogy bárkinek a szavahihetőségét nyíltan megkérdőjelezzem (speciel én is úgy tudom, hogy Chico már 2004-ben elköltözött Budapestről, de lehet, hogy rosszul emlékszem), ezért nem foglalkozom a szelektív memória esetleges – jelen ügyben történő – megnyilvánulásaival. Inkább felteszek itt pár kérdést, aztán átadom nektek a szót. A konteókat (szokásomtól eltérően) most nem fogom kifejteni, főleg azért nem, mert nincs rájuk időm, de biztos vagyok abban, hogy nagyszerűen helyettesíteni fogtok a kommentek között.

Mindenekelőtt a figyelmetekbe ajánlom Szily László cikkét, amelyben olyan konteócsírák vannak, amelyek olvastán mindenki megnyalhatja a tíz ujját. Aztán már csak pár kérdés következik, ízelítőül és katalizátorként a – reményeim szerint – kialakuló vitához:

– Ki hozta/hozatta nyilvánosságra 2006 őszén az ominózus beszédet?

– Kinek fűződhet érdeke az Őszöd-konteók című tragikomédia felmelegítéséhez? És miért pont most? Mert nyugtassatok meg: ugye a véletlenekben senki sem hisz..? Ki áll a háttérben: Orbán, Mesterházy, Gyurcsány, Vona, Bajnai?

– Ki fog ebből győztesen kijönni, s ki fogja megszívni?

– Vegytiszta belpolitikai machináció ez, vagy lehetnek külföldi szereplők is ebben a darabban?

Természetesen az ügy bármelyik szeletét kicsontozhatjátok, mindössze annyit kérek tőletek, hogy a vita hevében ne személyeskedjünk és ne bántsuk egymást. A Konteóblog mindenki véleményét tiszteletben tartja (még akkor is, ha ezzel nem ért egyet), s ezt várja el a hozzászólóktól is.

Kategória: EgyébCímkék: , ,

111 hozzászólás

Szólj hozzá

Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.

 111. miamai — 2014-02-25 23:00 

@gigabursch:
jóóóó!!!!

 110. gigabursch — 2014-02-25 17:23 

@gigabursch:
Ez azért nagy tanulság politikai értelemben.

1.) Minden zöld, ha beérik piros lesz. – Aki nem érti, azt sajnálom.
2.) Tőlünk nyugatra a zöld kifejezésre politikai értelemben véve rögtön visszakérdeznek: Uborka vagy Dinnye?
Az előbbi kívül-belül zöld, az utóbbi kívül zöld, de belül vörös.

 109. gigabursch — 2014-02-25 17:18 

@zizzi:
OFF:
– Ez a szeder savanyú
– Miért milyen színű
– Piros!
– Azért savanyú, mert az a piros még zöld!

ON

 108. zizzi — 2014-02-25 15:57 

valamiert 2x ment el az elozo levelem, bocsanat, annyira nem volt fontos 😉

 107. zizzi — 2014-02-25 15:56 

@igazitrebics:
#103.

mert szerinted nem volt mar evek ota egyertelmu, hogy hazudoznak ossze-vissza?? 😀

 106. zizzi — 2014-02-25 15:54 

@shiri:

#102.

OFF
En ismerek egy olyan mondast is, ami mashonnan indul es mashova erkezik, de nagyon igaz: minden zoldbol piros lesz ha megerik….. 😉
ON

Az oszodi beszed mar majusban elhangzott ugye, es az akkori MEnek mar egeszen biztosan azonnal a zsebeben volt a felvetel, hiszen szamitoan o maga akarta a szamara legjobb pillanatban kozreadni. O maga akart egy kis “forradalmi hevuletet” vinni a kozeletbe, egyreszt elterelesnek a napi gazdasagi csodokrol, masreszt erofitogtatasul. Ezert dobta oda a Tv-t “vedo” rendoroket is a tuntetok haragjanak, bar ez epp hala az Egnek nem jott be neki.
Hogy azon az oszon zavargasok varhatoak – oszod-nem oszod – az biztos volt, tekintve az 50. evfordulot. Radioelnok csere ide vagy oda….

 105. zizzi — 2014-02-25 15:53 

@shiri:

102.

OFF
En ismerek egy olyan mondast is, ami mashonnan indul es mashova erkezik, de nagyon igaz: minden zoldbol piros lesz ha megerik….. 😉
ON

Az oszodi beszed mar majusban elhangzott ugye, es az akkori MEnek mar egeszen biztosan azonnal a zsebeben volt a felvetel, hiszen szamitoan o maga akarta a szamara legjobb pillanatban kozreadni. O maga akart egy kis “forradalmi hevuletet” vinni a kozeletbe, egyreszt elterelesnek a napi gazdasagi csodokrol, masreszt erofitogtatasul. Ezert dobta oda a Tv-t “vedo” rendoroket is a tuntetok haragjanak, bar ez epp hala az Egnek nem jott be neki.
Hogy azon az oszon zavargasok varhatoak – oszod-nem oszod – az biztos volt, tekintve az 50. evfordulot. Radioelnok csere ide vagy oda….

 104. shiri — 2014-02-25 15:32 

@igazitrebics: Ez esélyes. A szöveg megvágása az adott módon pedig egyértelmű (tömeg)manipuláció.

Gyurcsány elbeszélésében mindez:
https://www.facebook.com/gyurcsanyf/photos/a.191029320929538.48303.187301974635606/729450787087386/?type=1&stream_ref=10

 103. igazitrebics — 2014-02-25 15:24 

Úgy gondolom, a felvétel már júniusban a Fideszhez került. Emlékezzetek, amikor csak mikrofon közelébe került O.V. minden esetben politikai csalásról, hazugságról beszélt. Tusványoson az egyik vezérmotívum volt a hazugság, a csalás. Aztán amikor már kellőképpen felhúzták a népet és összeálltak a segédcsapatok is akkor bejátszották a megvágott részleteket. Oszt jöhetett a népharag!!

 102. shiri — 2014-02-25 15:09 

Egy igazi konteós felvetés a 2006-os tüntetésekről: http://kuriros.blogbox.hu/2014/02/25/budapest-langjai/

“…Honnét tudták a Demokrácia Harcosai, akikről sem azelőtt, sem azóta nem hallottunk egy vak hangot sem, hogy Gyurcsány Ferencet három nap múlva hazugsággal fogják majd vádolni? Azonban nem csak ez az egy különös jövőbelátás írható a számlájukra. Nézzük csak azt az utalást, miszerint a szervezet csatlakozik a szeptember végére tervezett tiltakozó demonstrációkhoz. A mikhez? Azon a 14.-i csütörtökön nem tervezett hivatalosan tiltakozó demonstrációt a Herkó Páter sem. Annak csak 17.-én kellett kirobbannia, „spontán” módon, a beszédből kivágott mondatok hatására. Melynek nyilvánosságra hozataláért első sorban Sztankóczy András, a Kossuth rádió Aktuális szerkesztőségének vezetője volt a felelős. Őt viszont csak szeptember elsejétől nevezték ki erre a felelős pozícióra, épp „végszóra” érkezett. De vissza az üzenethez – mire következtethetünk ezekből a mondatokból?

Nem többre de nem is kevesebbre, mint arra, hogy a 2006. szeptemberi zavargások előre tervezettek, szervezettek voltak. Hiszen honnét tudhatta volna különben a demokrácia harcosa, hogy ő három nap múlva fel fog háborodni egy olyan friss híren, ami abban a pillanatban nem volt még sem ismert, sem nyilvános?”

 101. igazitrebics — 2014-02-24 16:17 

@miamai:
Háááát igen,nekem is bőven van okom a nosztalgiára! 🙁

 100. miamai — 2014-02-24 16:08 

@miamai:
Chruchillnek van igaza

 99. miamai — 2014-02-24 16:07 

@petiba:
kérdésben a felelet

 98. miamai — 2014-02-24 16:06 

@igazitrebics:
Én ezt úgy hallottam, hogy “aki 20 évesen nem forradalmár, az nem normális, de aki 50 évesen még mindig forradalmár, az sem normális”

Node a forradalmár fogalma is változott az elmúlt évtizedekben, és valószínűleg nem is a forradalmárság hanem a húszévesség után van bennem a nosztalgia…

 97. gigabursch — 2014-02-24 16:04 

Két gondolatot fűznék a az egészhez:

1.) A narancs és a vörös között valójában csak árnylatnyi a különbség.
2.) (Pap Gábortól, nem szó szerint) A Háttérhatalomnak teljesen mindegy, hogy EZEK közül ki nyer. NEKIK nem mindegy,

 96. petiba — 2014-02-24 14:29 

@igazitrebics:
Az eredeti így szól:
“Aki húszévesen nem liberális, annak nincs szíve, aki negyvenévesen nem konzervatív, annak nincs esze. ”
Churchill

De amit te írtál, legalább ilyen jó. Sőt, konkretizálva a helyzetre még jobb is.

 95. petiba — 2014-02-24 14:26 

@miamai:

De ugye, a lánglelkűt azért nem a túlmozgásos, hebrencs Ferikére értetted? :O
Mert ő azért elsősorban nem valamiért (na jó, tévedek, a hatalomért nagyon tud harcolni) hanem főleg valami (valaki) ellen képes harcolni. Legnagyobb hévvel a Zorbán ellen. 🙂

 94. igazitrebics — 2014-02-24 13:48 

@miamai:

Háááááááát.
Sajnos nem tudom idézni pontosan, azt sem tudom, hogy ki mondta, de a lényege a dolognak az, hogy:
” A húszéves konzervatívnál, csak az ötvenéves forradalmár a szánalmasabb!”

 93. miamai — 2014-02-24 10:32 

@igazitrebics:
Szeretem, ha valaki 20 éves kor felett is lánglelkű tud maradni, és nem valami ellen, hanem valamiért képes harcolni. Még ha az adott célt nem is mindig értem vagy nem értek vele egyet.

 92. igazitrebics — 2014-02-24 08:14 

@miamai:

“Azt is tudjuk mindkettőjükről, hogy nem balérzelműek…”

Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy Chicot a KGB is kiképezte!
Úgy egyébként pedig, olyan érzelmű volt, amilyenre a Moszadnak ippeg szüksége volt!

Alapvetően, egy lánglelkű világforradalmár volt! 🙂

 91. miamai — 2014-02-23 23:31 

Akkor most mire is ez a nagy csodálkozás?

2009. áprilisa óta tudjuk, hogy Che nagy rajongója volt az egyik, és az “Eltemettük a részeges nagymamát” c. örökbecsű novella szerzője a másik. (bár később ez utóbbi visszavonulót fújt, dehát …) Azt is tudjuk mindkettőjükről, hogy nem balérzelműek, ámde igen idealisták.

A kérdés az, hogy ezt a nemhírt ki szivárogtatta ki, éppen most?

 90. shiri — 2014-02-23 14:59 

@tiboru: Érdekes, hogy erre nem figyelnek, pedig biztos nem kerül kibírhatatlan intellektuális erőfeszítésbe egy nem asszociálható nevet találni.
Első, kémekkel kapcsolatos olvasmányélményem a Dóra jelenti c. könyv volt, akkor se értettem, hogy miért jó Radónak ilyen fedőnevet adni.

Visszatérve: ha megoszthatod ez irányú gondolataidat, szerinted a Fidesz utasítására hozta éppen most, a kampányban nyilvánosságra az NBH ezt a dolgot?

 89. igazitrebics — 2014-02-23 12:37 

Nekem az tetszik nagyon, hogy a titkosszolgálatok három év megfeszített munkával kiderítették, hogy : “…az őszödi miniszterelnöki beszéd kiszivárogtatója egy MSZP-s politikus, aki a miniszterelnökkel és a frakcióval egyeztetve szervezte meg az inkriminátum (a beszéd hanganyagának) nyilvánosságra hozatalát…”!!
Ki a jó anyja lehetett volna más, mint MSZP-s politikus?
Nekem ehhez 3 perc elég volt!
Most meg belőlük volt ELÉG!!

 88. tiboru — 2014-02-23 10:53 

@shiri:

Kicsit off:

A magyar titkosszolgálatok fedőnévválasztási protokollján tényleg csak röhögni lehet: Chico mint Guevara 🙂

A komolyabb cégeknél TILOS olyan fedőnevet adni az informátornak, ami akár csak a leghalványabban is utalna az illető valódi foglalkozására, szakmájára, ideológiájára, nemzetiségére, a célcsoporton belül elfoglalt helyére és beosztására, stb. Ehhez képest…

 87. shiri — 2014-02-22 01:11 

Bajnai ugyanerről: http://bajnaigordon.tumblr.com/post/77419473603/titkosszolgalat-a-valasztasi-kampanyban

“Miniszterelnökként az ügyben keletkezett jelentéseket ismertem, ezért állíthatom: a közvélemény elé tárt, megcsonkított szövegek nem azonosak az ügyben készült végső összefoglaló jelentéssel, annak következtetéseivel ellentétes megállapításokra próbálják rávezetni a nyilvánosságot. A kormányzat még a közzétett dokumentumokból is a nemzetbiztonsági érdek védelmén messze túlmutató mértékben törölt politikailag érzékeny, a jelenlegi kormánypárti politikusokra nézve kedvezőtlen részeket, illetve felismerhetetlenné tette az általa sugallni kívánt értelmezésnek ellentmondó információkat.”

 86. shiri — 2014-02-21 21:38 

“A „Guevara” nevű célszemély elmondása szerint „az őszödi miniszterelnöki beszéd kiszivárogtatója egy MSZP-s politikus, aki a miniszterelnökkel és a frakcióval egyeztetve szervezte meg az inkriminátum (azaz a beszéd hanganyagának) nyilvánosságra hozatalát”. (…) „Guevara elmondása szerint a beszéd kiszivárogtatására azért volt szükség, hogy időt nyerjenek, továbbá valamilyen módon eltereljék a figyelmet a költségvetési vitákról, illetve rávilágítson az ország rettentően rossz gazdasági helyzetére. A nyilvánosságra hozatalban az MSZP azért választotta a jobboldal/ellenzék bevonását, mert az elhangzás és a médiába kerülés között eltelt hosszú idő magyarázkodásra kényszerítette volna őket”.

Az NBH szerint Guevara, azaz Rózsa-Flores ismerte és kapcsolatban is állt az őszödi beszéd kiszivárogtatójával. Mint írják, „…a hanganyag kikerülésétől a nyilvánosságra hozataláig – döntő többségében – sikerült felderíteni az abban résztvevő személyek” körét, a megbízóig azonban nem jutottak el. A döntően Rózsa-Flores titkos megfigyeléséből származó információk szerint a felvételt előbb a JobbikNET-hez akarták eljuttatni, de végül nem találták elég fajsúlyosnak a portált, ezért átadták a lehetőséget a Fidesznek. Kapcsolatba léptek egy, a párt felső köreibe is bejáratos fideszessel, szeptember 17-én pedig már egy budapesti Fidesz irodában döntöttek a felvétel sorsáról; később a hanganyag sokszorosítását is a Fidesz szóban forgó irodájában végezték.”

 85. shiri — 2014-02-21 21:31 

“Nyilvánosságra hozta az Alkotmányvédelmi Hivatal elődszervezete, a Nemzetbiztonsági Hivatal őszödi jelentéseit. Eszerint Gyurcsány Ferenc tudtával és közreműködésével szivárogtattak, hogy eltereljék a figyelmet a megszorításokról.”

http://nol.hu/belfold/nyilvanos_az_oszodi_jelentes___itt_a_titkosszolgalati_jelentes_?ref=sso

 84. rebel — 2013-06-18 02:20 

Na ezt kapd ki ne a náthát! Őszöd reloaded:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=evyVySPeEz0

 83. zizzi — 2013-06-13 18:22 

Ez itt egy egeszen elfogadhato konteo ahhoz, hogy MIERT szivarogtatott Gyurcsany.
Jo, hogy tobb, mint 2 eve kozoltek, de megall a laban. Ez valoban lehetett az oka a beszed Eduardon keresztuli kiadasanak.

http://www.demokrata.hu/ujsagcikk/bdquogyurcsanyt_az_ajulas_kerulgetterdquo/


„Gyurcsányt az ájulás kerülgette”
2011-01-26 18:35:51

Az alábbiakban olvasható beszámoló még soha sehol nem látott napvilágot, bár egyes részleteit egykét beavatott talán ismerhette. A szerző, aki éveket töltött el az Európai Unió fővárosában, személyes tapasztalatait, oknyomozó munkájának eredményeit foglalta össze e rendkívül értékes dokumentumban.

Akik ismerik Gyurcsány Ferenc egykori magyar miniszterelnök politikai pályafutásának igaz történetét, azok számára meghökkentő, hogy az MSZP és a balliberális oldal még mindig tőle várja a „megújulást”. A baloldal számára Gyurcsány Ferenc ma is hiteles politikus, akinek megvan a képessége és ereje, hogy maga köré gyűjtse az MSZP megmaradt híveit és az egykori állampártot ezzel, vagy más névvel sikerre vigye. Maga Gyurcsány Ferenc is hisz ebben, olyannyira, hogy próbálja önmagát Orbán Viktorhoz mérni. Demokratikus Koalíciós platformot szervez, blogját a magukat mérvadónak tartó balliberális médiumok, mint a Messiás megnyilatkozásait idézik.

Gyurcsány Ferenc európai szintű politikus azonban nem létezik többé. Véglegesen kiírta magát az európai politikából. Elérte, hogy soha többé nem léphet európai porondra. Jelenleg az egyetlen olyan európai politikus, aki az unióban „persona non grata”.

(…..)

 82. petiba — 2013-06-11 23:20 

Üdvözlet a bloglakóknak. Még egy másik címen kezdtem olvasgatni a konteo blogot, és azt kell, hogy mondjam, hiánypótló kulturális intézménnyé vált 😉
Jelen pillanatban éppen limoncello receptek után kutatva jutottam el oda, hogy jééé, itt is egy tibiru, no meg némi fáziskéséssel azonosítottam, hogy itt túinván esete forog fenn. (kettőazegyben, gyengébb németesek kedvéért 😛 )
Aztán belesunnyadtam a címlapon arcomba nyomott témába, ami mindenkinek a könyökén jön ki kb., viszont mindenkinek másért.
A sztorinál szinte érdekesebbek a hozzászólások, hazafiaktól kezdve maga az öszödi böszmegyerek is (vagy egy klónja, esetleg egy valódi pannon puma )hozzászólt a témához, rebel nicken. Üdvözletem, elnök úr 🙂
Viccet félretéve, szvsz az Elment az öszöd című film-konteo áll a legközelebb a valósághoz. Én is úgy gondolom, 2006-ban semmi sem történt véletlenül, provokátorok és a provokációt megtervezők “intézték” az ügyeket.
Mielőtt a Ferigyereket itt szentté avatnánk, azt azért lódítsuk a canonisatio elé azt az apróságot, hogy 2006-ban egy hihetetlen méretű költségvetési csalás történt, amely aztán átment választási csalásba, ám ennek ellenére hazánkban hivatalában maradhatott a szocliberós vezetés. Már ez önmagába megérne egy újabb konteót…Vagy az, hogy miért, és hogyan határolódott el a Nemzeti Kulturális Alap ( no inkább a Fidesz) a filmtől…Ha a Fidinek lett volna érdeke ennek a filmnek az elkészítése, no meg a kiszivárogtatós sztori mostani felbukkanása ez által a fess ifjú (Sz.B.) által, akkor vajh miért is nem kapott támogatást ez a filmecske? Alapvetően azért a Ferkót, lássuk be, a nagy többség – szinte pártfüggetlenül – (ha a frissen grundolt ferkópártot és cseppetsemleamortizált tagságát leszámítjuk) – kicsit hóbortosnak, hibbantovicsnak tartja, de mégis mindig van egy kis óvatosság vele kapcsolatban. Ahogy Dézsy idézi a nagy lándzsahajigáló mestert:”Őrült beszéd, őrült beszéd, de van benne rendszer.”
Szóval tőle minden, és mindennek az ellenkezője is elképzelhető, ezért van csak ekkora bizonytalanság és talányoskodás a történetecske körül.
Érintette itt vki a Zusi gyerek-féle sztorit, róla mindig a legnagyobb kisember jut eszembe (Salamon Béla) “Ha én egyszer kinyitom a számat, ha én egyszer elkezdek beszélni”…Innen továbblépve pedig az jön elő, hogy ugyan Ferkógyerek valóban a Fidesz legerősebb szekértolójává vált, de azért tegyük oda azt is, hogy úgy általában lett elegük az embereknek a szoclib bűnbandából, és a Fidesz az alapos elszámoltatás ígéretével vitte el a kétharmadot. Majd az elszámoltatás elmaradt, és a Fidi is elindult szépen a szoclibesedés útján. És innen visszakanyarodhatnánk wikileaks táviratokig, miért PONT a Zusi gyerkőc lett az egyetlen – “hüdemegviseltabörtön” kártérítés nélkül maradó, ténylegesen letöltendőt kapott fegyenc. Szerintem rosszkor, rossz személyekkel viccelődött, és erre faragott rá, isten ajándékaival nem lehet viccelődni. De ezzel már a sokadik konteóba fognék bele,egy hozzászóláson belül, úgyhogy átadom a szót az őslakos kollegáknak.

 81. zizzi — 2013-06-09 02:22 

@adamtheone:

79.

ezt epp be lehetne tenni a vadiuj poszt hozzaszolasai koze, a “Konteonak indult”-ba….

amit ezuttal is koszonunk 😉

 80. tiboru — 2013-06-08 14:26 

Köszi, megnézem!

 79. adamtheone — 2013-06-08 11:29 

Egy érdekes témába botlottam ma délelőtt, érdemes elolvasni. Igazi konteósoknak való csemege ez. Néhány címszóban: USA, BigBrother, NSA,Bush, Obama, CIA.
http://szifon.com/2013/06/08/titkos-adatgyujtesi-megallapodassal-segitik-a-szilicium-volgy-cegei-az-amerikai-kormanyt/

Jó csemegézést! 🙂

 78. adamtheone — 2013-06-08 11:26 

@tiboru:
Egy érdekes témába botlottam bele, így ajánlanám szíves figyelmedbe!

http://szifon.com/2013/06/08/titkos-adatgyujtesi-megallapodassal-segitik-a-szilicium-volgy-cegei-az-amerikai-kormanyt/

A cím sokat elárul, igazi konteós téma ez, mindenkinek ajánlom elolvasni! 🙂

 77. rebel — 2013-06-07 20:07 

Ha GYF saját maga szivárogtatta ki, amit rebesgetnek sokan, azzal elég nagy öngólt rúgott, hiszen nyilván nem az volt-lett volna a célja hogy saját magát buktassa meg és karakter-gyilkolja le… Akárki is csinálta akármiért is, Orbánt segítette teljhatalomhoz…

 76. danescu — 2013-06-06 19:07 

Nagyon jó! Én is közel érzem magam a megoldáshoz. De hogy teljesen tisztán lássak, meg kell még néznem (biztos van ilyen kamera felvétel!)amint ez a Szabót a cigányok fényes nappal megerőszakolják az utcán,mert be akarta íratni őket az MSZP-be.

 75. gerzson — 2013-06-04 05:39 

Nincs itt semmi látnivaló.

Feri elmondta Balatonőszödön, hogy nem akarja tovább csinálni azt a hazudozós, simlis politikát, amit egyébként 23 éve művel az MSZP és a Fidesz kart karba öltve.

Az MSZP belső ellenzéke, Gyurcsány ellenzői kiadják a szalagot, remélve, hogy a rajta hallható anyagok elégnek bizonyulnak Fletó megbuktatásához, aki, mint a felvételen is hallatszik, le akar számolni a mutyizással végérvényesen.

A felvétel több kézen át eljut a Magyar Nemzetig.

Ott megvágják, és a fontos részeket lehozzák a jobbos sajtóban.

A kertévék reagálnak rá, mindenki folyamatosan kezdi játszani a szöveg “elkúrtuk” részét, és csak azt.

Itt jön az, amire a szocik nem számítottak: ugyanis Orbán Viktor magán hadserege megrohamozza a tévé székházat. Gyönyörű vágóképek készülnek Baló György lángoló kocsijáról, és a kiduzzadó nyaki ütőerű foci drukkerekről.

A tévéostrom átszakít egy gátat, az erre fogékonyak folyamatosan törni-zúzni kezdenek.

Feri kijelenti, hogy felelős politikus a vezetésről ilyen krízis helyzetben nem mond le. (Ebben mondjuk pont igaza van)

A nemzeti ünnepre már közel egy hónapja folyik a város menetrend szerű felgyújtása, a reggel azzal kezdődik, hogy felsorolják az elmúlt este okozott károkat. Mindeddig a rendőrök komolyabb eszközt nem vetettek be, csak macska-egér játékot játszottak, néhány embert őrizetbe vettek. A lázadók utcaköveket hajigálnak a rendőrökre, akik nincsenek felkészülve az ilyen helyzetekre, nem tudják, hogyan reagáljanak, nem kapták meg a kiképzést.

Aztán október 23-án elszakad a cérna.

A rendőrség parancsot kap a jogtalan tüntetés feloszlatására. A parancs tartalmazza, hogy minden eszköz bevethető, beleértve a gumilövedéket, és a könnygázt. Rohamrendőrök egész hadát rendelik a fővárosba, köztük többségében remegő lábú újoncokat, akik egész eddig csak a híradásokból látták, mi van Budapesten, és az egyetlen információjuk, hogy a lázadók csak összezúzott sípcsontú rendőröket hagytak maguk után mindenfelé. (személyes interjú alapján tapasztalat)

Itt jön az én konteóm:
Orbán Viktor a szokásosnál hamarabb távozik az ünnepi rendezvény helyszínéről, kocsiba ül, és elhajt, nem sokat teketóriázik a beszéde után.

Pintér emberei beépülnek a tömegoszlatók közé, mindeközben egy ismeretlen személy társaival a fidesz-tüntetésre “húzza” a rendőr-sorfalat. Pintér emberei a rendőri egyenruhára megtévesztésig emlékeztető egyenruhát hordanak, ám az azonosítószámok nincsenek rajtuk.

Az azonosító nélküli rendőröknél előkerül egy vipera…

A többit tudjuk.

 73. zizzi — 2013-06-01 07:26 

 72. rebel — 2013-06-01 02:52 

@sztalker: (64-es)
Olyan szinten leírtad a frankót hogy ebből sem elvenni, sem hozzátenni nem kell… köszi! 😉

“két pogány közt” – zseniális !!!!

 71. rebel — 2013-06-01 02:48 

@zizzi:
Húúú…húúúú de kemény itt valaki…. a trollométer piros mezőbe lengett… XD

Valóban nagyon-nagyon polidilis.. (bár a pol-t akár el is hagyhatjuk tartok tőle…) 😎

“Pofikázhatsz”, személyeskedhetsz nyugodtan itt, csak magad égeted be testvér…

Polidilis valóban, mivel jó troll-szokás szerint, valós mondanivaló és érvek híján nincs más fegyver, mint SZEMÉLYESKEDÉS…
Igaz tesó? Acsarkodó, elkeseredett, reménytelen személyeskedés. Ennyi marad neked mindig szegénykém…

Kérlek tisztelettel, tudod, engem az igazol itt is és máshol is vitathatatlanul, hogy soha senki személyének nem támadok (legfeljebb magam védem ha már betaláltak egy ilyen kellemes személyeskedő trollkodással, mint most éppen) HANEM CSAKIS A TÉMÁRÓL BESZÉLEK…

(Trollopédia egyes lecke: a troll ha a képtelen érvelni és általában képtelen érvelni, akkor személyeskedésbe kezd…)

…és itt le is zárhatjuk ezt a csevejt kedves troll-barátom, mert most égetted be magad…

Minden egyes esetben amikor acsarkodva, deszperát módon a téma tárgyalása helyett, másik személyének ront neki trollkodva egy “vitázó”, máris csak ezzel bebizonyítja, hogy az igazság sajnos nem nála van és reménytelenül vergődik…

Viszont van egy óriási különbség barátom a polidilihez képest: a MODERÁTOR HAVEROD INNEN NEM FOGJA TÖRÖLNI AZ IGAZSÁGOT… jaj de élvezem… vergődhetsz kapálódhatsz és nem lesz zseb-moderátorod, aki a trollkodásod támogatja…
Bele is zöldülhetsz, itt nem lesz moderáció a te kedvedre…
(vegyél is be gyorsan szerintem egy xanaxot – remélem nem gurult messze – hogy bele ne bolondulj, a tehetetlen dühödbe és a saját habzó szád nyálába ne fulladj kispofám)

Istenemre köszi a kellemes perceket, hogy ekkorát röhöghettem rajtad… remekül szórakoztam most rajtad…

De figyelj, nyugodtan hozzál csak engem “kellemetlen helyzetbe”, kedves személyeskedő “konteótárs” boldogan várom….

Két tanácsot adok e nagy hőstettedhez:

1, kösd fel a gatyádat hozzá nagyon, hogy engem itt kellemetlen helyzetbe hozzál… mert nem lesz könnyű, mivel amiről te azt képzelged, hogy valami naaaaagyon-naaaagyon olyan, azon meglehet hogy itt a legtöbben legyintenek és rajtad fognak röhögni, téged fognak lesajnálni; továbbá bizonyosodj meg arról, hogy eme kis heves árnyék-box-od és szájkaratéd során biztos nem ütsz-e mellé; egyáltalán az vagyok-e akinek képzelegsz paranoid agyrémeidben…

2. nagyon vigyázz hogy a végén ne te égjél be de nagyon csúnyán… 😉

Kéjes izgalommal várom és figyelem milyen ügyes leszel, sőt kimondottan szurkolok neked..

Lehet hogy eltévesztetted kicsit a házszámot..
Tudod, ez A Konteo Blog, itt mindenki, vagy legalábbis a legtöbben AZ IGAZSÁGOT keresik ŐSZINTÉN ÉS OBJEKTÍVEN, (nem azért konteóznak hogy másokat lejárassanak fikázzanak és mumusokat kreáljanak, hadakozzanak; hanem le akarják – akarjuk leplezni nagy disznóságokat és kideríteni az igazságokat)
(bár gyanítható hogy nem is igazán érted mindez mit is jelent pontosan)..

Szóval itt a muníciód feleslegesen puffogtatod, csak pazarlod… javaslok neked erre alkalmas kurucinfo – szintű helyeket ahol kiélheted magad… mindenesetre köszi ezt a nagy a röhögést, ahogy rajtad röhögtem most egy jóízűt…

… na puszillak..

 70. mutabor — 2013-05-31 09:53 

@zizzi: Szélesnek mondta aki a közterhek elől Szlovákiába akart kivonulni.Nem hiszem el hogy nem tudod.

 69. mutabor — 2013-05-31 09:41 

@rebel: Sajnálatos az igazad.

 68. mutabor — 2013-05-31 09:07 

Mivel a Fidesz is magyarokból áll elképzelhetetlen hogy ne legyenek a párton belül súlyos ellentétek.
Orbán választást akar nyerni,mert csak a hatalomban önmaga,de nem biztos hogy nincsenek gyávábbak vagy messzebbre látók az erős emberek között.
Orbánnak nem érdeke az Őszödözés szerintem, mert ez az egyetlen mítosz ma a magyar politikában,sokszor ez fontosabb mint az ideológia.Gyurcsányhoz köthető ez a mítosz ,szinte ez tartja politikailag életben.
Az sem véletlen hogy egy időben került elő a libás történettel.
Mindkét téma könnyen fordulhat visszájára,és válhat kontra produktívvá,Bajnai nyeri a pereket,Gyurcsány pedig akkor azt mondta eddig hazudtunk és ezt hagyjuk abba.
Ha meg összevetjük ezt a ne azt nézzék mit mondok, hanem amit teszek,meg az ügyvédek majd elintézik,oszt jó napot bonmottal,az elég tanulságos.

 67. zizzi — 2013-05-31 06:49 

@zizzi:

41.

A szurdokpüspöki beszélgetés – 12/11. rész

erdekes, hogy Nagy Imret (nem a korabbi ME-t) allandoan a Caola privatizaciojaval kapcsolatban emlegeti.
Pedig volt am annak cifra elozmenye is.

Valamikor a
83-85 kozotti idoszakban – vagy tan picit korabban is – mindig vartam a szombat delutani 168 ora (leanyneve is volt tobb, de lenyegtelen most) adasait, koztuk Mester Akos “oknyomozo” riportjait.
Akkor igaznak, hitelesnek tunt, azota persze tudom, hogy mekkora atveres volt az egesz.
Nos egy idoben, talan 84 ben? mindenki folhaborodott azon, hogy ez a Nagy Imre nevu kisz-fiu megvette 1 azaz EGY forintert az Esti Hirlapot.
No termeszetesen jott Mester Akos, es folhaborodast szinlelve riportokat keszitett az utca nepevel is, meg kozgazdaszokkal is, meg magaval Nagy Imrevel. Termeszetesen a vege egy nagy “na es” lett, azaz precedenskent megetette a neppel (na itt kezdodott nalam a hiteltelensege), hogy jobb az, ha valaki akar 1 forintert hozzajut egy allami kincshez annal, hogysem tonkre menjen, elenyesszen az a kincs.
Igy teszteltek a vadprivatizacio bevezeteset.

Az is erdekes, ahogy megjegyzi, mindenki meghalt, aki komolyan, naivan hitt a rendszervaltasban – Solti, Krasso, Csengey (mekkora kar volt ez!)- no es lam, azota o sem el….

————
Edu eddigi kovetkeztetese: Gyurcsany es Szilvasi akarta a valasztasok utan ezzel a beszeddel elterelni a figyelmet a megszoritasokrol, de sajat maguk nem hozhattak honapokkal a beszed utan nyilvanossagra, ezert adtak az (al-)ellenzek kezebe. Az, hogy ezzel letrejott egy bizonyos civil osszefogas, nem szamoltak.

A Hunhirtol “ellopta” az MNo meg az index a riportot, ezert lehet, a kovetkezo (utolso)reszt nem hozzak addig nyilvanossagra, amig nem jelentik be, honnan szarmazik az interju.

————
Kampany….most is jo gumicsont ez az egesz
Mi is ragcsaljuk itt rendesen 😉 (meg hajba is kapunk miatta).
Mirol is szolnak most a parlamenti hirek ugy nagy csondben??

 66. shiri — 2013-05-30 14:53 

“Rózsa-Flores szerint Szilvásy szivárogtatta ki az őszödi beszédet – archív interjú

Többórányi, 2008-ban rögzített interjút közölt Rózsa-Flores Eduárddal a Hunhir.info nevű szélsőjobbos portál. A hanganyag egy, 22 perces, szerkesztett részletén Rózsa-Flores az őszödi beszéd kiszivárogtatásáról beszél. A Vakkomondor ebből közöl szó szerinti részleteket.”

http://avakkomondor.blog.hu/2013/05/30/eduardo_rozsa_flores_az_oszodi_beszedrol_reszletek

 65. rdos — 2013-05-30 12:08 

@zizzi: Kedves zizzi!

Nekem rebel konteos kollega szavaiból éppen hogy nem maszop-szimpátia jött át, elismerve, akár tévedhettem is.

Olvasnivalót ajánlok. Hazai viszonyainkról, módszerváltásunkról ad jó áttekintést Bereznay András.

http://kibulizottorszag.net/

Más. Lassan egy hónapja indamail kilépőn ez látható.

http://film.indavideo.hu/video/f_az_ugynokok_a_paradicsomba_mennek

A film kis költségvetésű volt, ez látszik is rajta. A játékfilm témája viszont több mint elgondolkodtató. Alapos konteósnak alapmű.

A film kapcsán tapasztalatom. Több mint érdekes hogy a megjelenésekor igyekeztek elhallgatni (1-2 moziban vetítették pár hétig, telt házzal, ha hinni lehet a pesti híreknek). Aztán az indavideora kikerült, napi 2-300 letöltést mutatott a számláló, ami úgy 13000-nél eltűnt, a kommentekkel együtt.

 64. sztalker — 2013-05-30 11:54 

A legfőbb különbség a két párt és vezére között meg az, hogy míg az MSZP sosem tudott igazán célt adni a választóinak, addig a Fidesz ezt megtette, pontosabban tudott ellenségképet adni nekik, mert jobban ráérzett Orbán a magyar néplélek mélységére és gondolkozásmódjára. Ez bejött. (Sajnos ennyivel jobb érzéke van a tömegpszichológiához, ezt el kell ismerni.) Ha van már közös ellenség (zsidók, cigók, színesek, komcsik, szegények, melegek, munkanélküli ingyenélők, nem katolikusok, gazdag idegenszívű nagytőkés bankárok globalizált izék meg legfőképp az IMF stb.), akkor már van egy szép nagy platform, ugye, innentől könnyebb a népet és a saját lakájokat helyzetbe hozva felépíteni az újhorthysta szisztemet. Ez csak annyiban tartozna az Őszödi beszéd konteójához, hogy az MSZP mindig is saját múltjának fogja volt, és Gyurcsány szerintem ezen bukott meg (vagy csúszott el?), mert az MSZP az MSZMP utódpártja jogilag (a pártvagyon miatt döntöttek így, ez érthető), és igenis ki kellett volna tísztítaniuk önmagukat. De ez nem ment volna önkritika és fejek hullása nélkül, tehát maradt a jó öreg „bólogatójánosok” többsége a szervezetben. Csak hát azt is látni kell, hogy ha te egy olyan párt tagja vagy (ismétlem: jogutód párt!), melynek tagjait akasztották pár évtizede egy népfelkelésben a Köztársaság téren (is, meg másutt is), biztos, hogy másképp fogsz viszonyulni a tömegekhez. Egyáltalán mindenféle tömegmozgalomhoz, annak megszervezéséhez, bárminek a vezetéséhez, az élre állásához. Ezt nagyon jól kihasználta annó az SZDSZ, „hasznos” tanácsaival a koalícióban sikerült is szépen felhasznália saját céljai érdekében őket. De így nem lehet tömegbázist létrehozni, és Gyurcsány ezzel szembesítette őket, ennyiben volt igaza.
Egyébként meg szerintem egykutyák „két pogány közt” vagyunk (egyik török, másik labanc), kooptált elit a vezetése mindkettőnek (a nagytőke kiváltságát élvezik, őket támogatják tképpen), tesznek ők a valódi polgári (akár kispolgári, az is valami!) értékrendekre. (Az már más kérdés, hogy te úgy fogsz-e itt elpusztulni lassan, ha itt maradsz, hogy egy multi cég udvarát söpröd éhbérért halálodig, még szenteste is, vagy egy konténerbarakkban tengődsz majd cselédsorban, TBC-sen, pl. csángó népviseletbe öltöztetve, mint egy majom, mert a gazda így szereti majd, ez még tényleges kérdés lehet. Az viszont már biztos, hogy a nép megint vesztett vagy 50 évet a fejlődésben, hogy egyszer majd modern, felvilágosult országban élhessen.)

 63. rdos — 2013-05-30 10:29 

@rebel: “beivódik – evődik velődig”

Találó. Nem kell elkeseredni. Apránként rájönnek a népek, ki az ellenfél, ki van értünk (mi dolgos népek) és ki ellenünk (politikumunk egésze). Ha ez a felismerés általánossá válik, jöhet a “csontvelő átültetés”.

 62. rdos — 2013-05-30 10:21 

@zizzi: Abba se hagyták. A mindenoldali eftársak CSAK ehhez értenek. Az “ellenfél” démonizálásához, befeketítéséhez, az árokásáshoz.

Ha teljesen véletlenül bármelyiket hallom, sűrűn bólogatok. Mindegyiknek igaza van a többi pártról. Tényleg megáll a “köztörvényes”, “folytatólagos” és “bűnszervezetben” jelző, valamint a hazaárulás, a haza árulás tényálladéka. 🙁

 61. becsuszoszereles1k — 2013-05-30 07:43 

Reszkessetek regerek!:)
tarisznyaalfoldipapucsmagyardemokratakeresztenyentellektindividualmuszakiateizmus jeligere

 60. zizzi — 2013-05-30 04:04 

@rebel:

brrr hatborzongatoan polidilis a stilus…. hahhaha 🙂
Pofikam, ki az APRO kis nemzet-siraso mondta, hogy el lehet menni az orszagbol?

Bizony kar az orszagert, ha ilyenek hisztiznek, mert itt most pontosan megfoghato a “sajat” hibak ellenfelre kenese. Minden mondatban. Tok maszopos malnaszorkevergetes.

Ezzel vegeztem a rebbel, blogtulajdonost nem szeretnem tovabbi kellemetlen helyzetbe hozni.

Van ez igy, nem olyan fontos! 😀

 59. rebel — 2013-05-30 02:02 

@rdos:
Öröm tapasztalni hogy a szokásos acsarkodó agyhalál, fekália tengerében még vannak üde szigetek… halló fülek az igazságra… csak sajnos egyre fogynak… még 56-ban sem volt, tán 100 éve a Tanácsköztársaság környékén volt példa ilyen exodusra, ami most zajlik hazánkban… pontosan eme csodálatos gondolatok és “gondolkodók” miatt, akiknek itt most is magyarázni kell a nyilvánvalót, az igazságot úgy, hogy még közben mi vagyunk hisztérikusan pocskondiázva, elmondva mindenféle bolondnak… de hát az a kevés értelmes aki kénytelen-kelletlen marad, mert muszáj neki, vagy mert még minden viharon át is érez valamit és elvisel bármit, a hazájáért, megszokik vagy megszökik; el kell viselje sajnos hogy eme értelmi nívó, ami most egy jó ideig dominálni fog.. Bayerek, Kerényik, Rákayik, Szijjártók, Zsigamarcellek, Vitézydávidok, Némethlászlónék Semjének ésatöbbi… kinek füle van pontosan tudja mifélékről van szó… hosszú a sor… végtelen…. ez a “hang” még ide is, a konteósokhoz is beszivárog, “beivódik – evődik velődig” …nekik áll most a zászló.. vagy megszoksz vagy megszöksz…. kár ezért az országért…

 58. outatime — 2013-05-29 19:34 

szerintem a fidesz nem hagyhatta nyugodni a dolgot, akkor es most is probal belole profitalni.

a szocialistak csak hatalmon tudnak politizalni, akkor is rosszul.

a jobbik kisfiu ehhez, zaszlot razni mergessen nagyon tudnak de a politikahoz nem ertenek, ez teny. ( azert sokszor jo gondolatokat pedzegetnek, es talan az egyetlen part akirol elhiszem hogy a magyar embereknek akar jot de hat a politikaban keves a jo szandek )

a fidesz az aranyos kis fiatal demokrata partbol egy politikai-gazdasagi polip lett, megkerulhetetlen tenyezo – ilyen van sok orszagban de magyarorszagon leszivarog egesszen az egyszeru csaladokig ez a hatas amire nem is tudok peldat. Egy rendes orszagban egy atlagember a politikarol annyit tud hogy ki a miniszterelnok/elnok, es szerintem az ugy van jol.

 57. zizzi — 2013-05-29 17:21 

@rdos:

ne feledjuk, koran kezdtek a kampanyt, de nagyon.

 56. zizzi — 2013-05-29 17:19 

Na jol van, nem akartam en megenni a “Két aprócska villám gondolat” szerzojet,plane nem azt a nagyon APROcska izu, illedelmesen gondolatnak nevezett valamit, amit itten papirra azaz kepernyore hanyt. Piszok gyuloletbeszed buze volt, dehat ez megy ehhez a konteohoz, ok. En se szeretem emezt a “bulit” se, dehat ugye kicsi orszag….
inkabb hallgassatok meg tenyleg az interjut, en majd meg kesobb fogom a mai reszeket.

 55. Vanek B. Eduard — 2013-05-29 14:18 

@zizzi: Csatlalozva rdos kontárshoz, szeretném én is megvédeni reble jogát, hogy így lássa a dolgolt (falsul, vagy sem). Ráadásul nyomokban igazságot is tartalmazhat. Kétségtelenül bekajálta, hogy az egyik fél szent, a másik meg a sátán maga.

Ha GyF legalább azt betartja, amit az “igazságbeszédében” ígért – nevezetesen, hogy ezt nem így csinálja tovább – és lemond pl. a kampány- és pártfinanszírozási elképzeléseinek összpárti elkaszálásakor, akkor ma is tényező lehetne a politikában. Akkor mantrázhatná a beszéde pozitívumait. A negatívumokat az akkor ellenzék jól megragadta, de részben leszerelhetőek lettek volna: pl. a “hazudtunk reggel, este, meg délutánt” bármelyik politikus elmondhatná (sőt, szép volna bevallani a többinek is – és elhúzni a p..-ba). A csúnya szavakat meg majd megbocsájtották volna a népek. Amit joggal nem bocsájtanánk meg, az épp az hogy ez is hazugság volt: képtelen volt akár változtatni, akár lemondani a hatalomról.

 54. rdos — 2013-05-29 13:07 

@cirus: Nem akartam ebbe a konteóba beleszólni, mert szerintem agitPRopos terelés az egész. Az eredeti kiszivárogtatás is, és hogy most újra elővették az “ügyet” a fityiszes eftársak. Arról szól ez a terelés, + a sajtónk, pártjaink, közéleti szereplők, megmondó emberek tokkal vonóval 23. éve, hogy különbséget lássunk a pártjaink között, holott sokkal több bennük a hasonlóság. Komenyista múltú valamennyi, baloldali, vagy szélsőbaloldali gazdaságpolitikájúak egytől egyig, az egypártállami embertelen – bürokratikus struktúrákat (melyek akkor ellenünk építettek ki) tovább üzemeltetik sőt fokozzák is, azóta is töretlenül, …

Rebel konteo társat megvédeni kapcsolódtam csak bele a csótány? ormány? konteóba. Az eredeti, vágatlan csótány beszéd valóban pont a fordítottját jelentette annak, amit a rémhírtévé terjesztett. Hogy ez mennyire volt csak egy (pl kiszivárogtatásra szánt) beszéd, vagy valódi változtatni akarási szándék, mára már érdektelen.

Rebel kollega felvetésére “(Gyurcsány meg azóta is amúgy egy muja balek, hogy mindezt képtelen elmagyarázni….)” egy konteo. Nem balek, hanem szóltak neki, Ferikém, maradj csöndben. Veled nem tudunk 2/3-ot, ámokfutást, oltári rombolást és egy “kis” lopikálást (ez a júdáspénz a tetteseknek) csinálni. Persze konteomhoz feltétel, hogy a szolgálatoknak vannak pártjaik és nem fordítva.

 53. cirus — 2013-05-29 10:28 

@rebel:
Te legalább olyan beteg vagy, mint Gyurcsány. Vagy te vagy Gyurcsány???

 52. rebel — 2013-05-29 03:45 

Amúgy van még egy extra konteó ezügyben, jut eszembe, sőt ez aztán az igazi zaftos konteó.
Vagy maga Gyurcsány vagy köreiből valaki bosszút akart állni Chico-n az öszödiért és emiatt szerveztek meg egy nagy átverést titkosszolgálati módszerekkel, majd csalták ki “szabadságharcosnak” Bolíviába, ahol ők végeztették ki… azért ez cifra és meredek, de teljesen kizárt teória vajon..? Egy szinte bizonyos, Chico-t felültették nem gyengén, ami leginkább amiatt nyilvánvaló, hogy hónapokra jegelve lett egy hotelben. Ilyet még a legnagyobb amatőr kezdők sem csinálnak. Gyakorlatilag céltáblának lett kint felejtve, csak idő kérdése volt, hogy mikor csapnak le rá…

 51. rebel — 2013-05-29 03:28 

@zizzi: Aha… köszi az érveidet… meggyőztél szerintem bárkit az igazadról… máris látszik hogy te látod “jól” a világot… XD

 50. zizzi — 2013-05-29 03:16 

@rebel:

jesszus, Te ezt a sok baromsagot tok magadtol talaltad ki? Nem semmi, elismeresem……

hogy lehet ENNYIRE falsul latni a vilagot…..

 49. rebel — 2013-05-29 02:52 

Két aprócska villám gondolat a villámkonteóhoz.

1. bárki is volt a konspiráló (mert kivételesen itt biztos hogy konspiráció volt, még akkor is ha Gyurcsány saját maga ellen “támadva” szivárogtatta ki a beszédet, hiszen akkor is konteó, legfeljebb ön-konteó), nem Gyurcsány, nem az MSZP-t árulta csak el hanem Magyarországot, tehát hazaáruló, hiszen AZÓTA IS 7 ÉVE ENNEK LEVÉT ISSZUK… ebből nőtt ki Orbán kétharmada és az az őrület, abszurd ámokfutás, ami 3 éve megy kormányzás csúfnéven… ha nincs öszödibeszéd, nincs orbánkétharmad… ergo fene tudja mit akart a kiszivárogtató, de Orbánt segítette egy diktatúrához teljhatalomhoz és egy már elve mélyponton levő országot a végleteken túli mélységbe taszítani, olyan mélységbe, ami már Szomáliát idézi… ez a hazaárulás megbocsáthatatlan bárki, bármilyen szándékkal is csinálta…

2. felmerült elemzők részéről hogy lehet hogy a ballib összefogás érdeke hogy legyen egy Gyurcsánytalanított DK az összefogásban így fekete bárányként esetleg szavazott csökkentő tényező kiiktatása vagy éppen a Fidesz érdeke, hogy megromoljon az MSZP és DK közti amúgy is kimért viszony, tehát az ellenzék gyengítése lenne a cél, hogy most be lett dobva ez a gumicsont… nem tudom, azonban egy biztos, az öszödi beszéd és következményei a magyar társdalom elkeserítő elhülyüléséek bizonyítéka, hiszen a tömeg, akik tombolni kezdtek majd egy pszichopata diktátort segítettek szinte teljhatalomhoz, NEM FOGTÁK FEL A BESZÉDET.. Gyurcsány pontosan hogy egészen jófej volt e beszédben, hieszn azt mondta, hogy ELEGE VOLT ÉS NEM CSINÁLJA TOVÁBB ezt a fals politikát, amit eddig ráerőletettek… teccik érteni NEM ő TALÁLTA KI, NEM Ő CSINÁLTA, hanem KÉNYTELEN VOLT CSINÁLNI, mert EZT VETTE ÁT… a bukott Meggyesi után megörökölt egy fals, hazug, vérkorrupt orbanista rendszert (eskü alatt tanusítom, akkoriban részt vettem fideszes állami közbeszerzéses hűtlen kezelésben milliárdos tételben, és ez természetes volt, MINDEN ÍGY MENT… és a ma is amúgy… csak ma még pofátlanabbul és sunyibban. ld. trafikmutyi… ), ami már eleve, már akkor el volt fuserálva, és rohadtul ne Meggyesiék fuserálták el 2 év alatt, hanem tessék csak mondani ki is? Igen: ORBÁN VIKTOR… Ő bizony.. ő és hiéna falkája… ahogy most 3 éve szenvedjük a pofátlan hazudozás és elkúrás politikáját, pontosan ugyanúgy volt ez 98-2002 közt is… olyan szinten volt szétverve minden a fideszmaffia által hogy Meggyesi 2 év után feladta, Gyurcsány is döbbenten szembesült, bár előtte miniszterként és milliárdos elitbűnözőként már részben tudta, sejthette, de mégis más miniszterelnökként, hogy itt alapjaiban van az egész szétcseszve; és ezt nem lehetett 2 év alatt megtenni… GYURCSÁNY EZ ELLEN BELÁZADT ÉS AZT MONDTA KI ÖSZÖDÖN: ELEGE VAN NEM CSINÁLJA TOVÁBB AMIT AZ ELIT ELVÁR TŐLE, NEM HAZUDOZIK TOVÁBB… tehát pont hogy forradalmian korrekt akart lenni végre egyszer… nos e kirohanást ill. annak kiszivárogtatását, pontosan az ellenkezőjére fordította az orbánmaffia propaganda… (Gyurcsány meg azóta is amúgy egy muja balek, hogy mindezt képtelen elmagyarázni….)

Tehát Orbán a saját szarából épített kacsalábon forgó várat. Az ő alávaló féregsége, aljas csalósága utóhatása miatt kiborult Gyurcsány elszólásából épített ki, a hülye népen röhögve teljhatalmát… és még arra is volt és van pofája, hogy a szajkóit betanította a nyolcévezésre, miközben Ő MAGA, E 8 ÉV ELŐTTI 4 ÉVBEN ALAPOZTA MEG A ROTHADÁST, indította el a lejtőn az országot…

 48. siolrog — 2013-05-28 09:12 

@iksz:

” a halallal jatszadozik az, aki oknyomozo riporterkent a volt ME ugyeibe beleavatkozik.” (lásd.: 46. zizzi )

hát szólt a Feri: Gyerekek, LEHET…

 47. iksz — 2013-05-28 08:41 

@zizzi:

Azért így hirtelen (még a videók nézegetése előtt) nekem az is érdekes, hogy a hunhírnek frankón 5 éve ott porosodik a fiókjában a kitudjahányrészes felvétel, amiben Chico megmondja a tutit, de soha semmi kapcsán egyszer sem jutott eszükbe nyilvánosságra hozni CSAK MOST.
Miért? Ez számomra az egész felvétel hitelességét megkérdőjelezi. Nem értem, hogy minek ültek rajta, most meg itt megy az arcoskodás, hogy húúúú nekik megvan A Felvétel. Hát hol volt eddig? Kajak sokakat érdekelt volna!

 46. zizzi — 2013-05-28 04:37 

@zizzi:

Most hallgattam meg a 12/7 -es reszt, az utolso negyedeben aranylag pontosan (de nevek nelkul) elmeseli az igazi tortenetet, a veget ugyan meg majd a 12/8-ban fejezi be, ami holnap jelenik meg, de a lenyeg itt hallhato. Erdemes vegighallgatni egyebkent az egeszet.

Ez a kis maffiozo Szabo Balint kozel sincs az esemenyekhez, hazudozik jobbra-balra.

Valoban a siron tuli uzenetrol van szo. Nem is mellekesen valahol megjegyzi (a 7. resz elejen-kozepen), hogy a halallal jatszadozik az, aki oknyomozo riporterkent a volt ME ugyeibe beleavatkozik. Sajnos “bejott”, itt a kommentelok kozott emlitette valaki, hogy csapda lehetett az a boliviai megbizatas (vagy a rola szolo masik posztban?)

Nekem Edu hiteles ember volt (mondhatom, ismertem), es ahogy vegighallgattam az eddigi reszeket a riportbol, szinte mindent tokeletesen tisztan latott a hazai politikai eletben. Ajanlom, hallgassatok vegig. Jobbosok is, balosok is, meg a belgak is.

 45. missmarple — 2013-05-27 23:35 

Mármost, akit lelőnek, az meglehetősen hal(l)gataggá válik.

 44. missmarple — 2013-05-27 23:33 

Amennyire hézagos memóriámból futja, úgy rémlik, a “szivárgás” idején esélyes teória volt hogy azért kellett villámgyorsan közhírré tenni, mert a Fidesz akarta volna a Parlamentben nyilvánosságra hozni. Eme szégyent megelőzendő tették közzé “sk” Gyurcsányék.

 43. whitebeard — 2013-05-27 14:39 

Nem volt semmilyen kiszivárogtatás!
A KR-ban talán 4 éve készült egy interjú Gyurcsány titkárságvezetőjével aki elmondta, hogy minden rendezvényről hangfelvétel készül, amit mp3 formátumban dvd-re másolnak. A dvd-ket pedig ő tárolja egy faszekrényben, majd elkészülnek belőle az írásos jegyzőkönyvek.
Ergó a beszédek másolatai (nemcsak Gyurcsányé) több számítógépen is megtalálhatók voltak, már a “szivárogtatás” előtt (talán még az Mszp serverén is, aminek biztoságáról már hallhattunk) . Nem volt akkor jelentőségük, nem voltak titkosak.
A Fidesz már az öszödi beszéd elhangzása előtt, elkezdte a hazugságkampányt. Majd egy szervezet(?) megszerezvén az összes(2004-2006) beszéd másolatát, végig hallgatta, hogy mi az ami használható belőle ennek alátámasztására. Én végighallgattam a 25 perces öszödi vágatlan anyagot: hááát minden tiszteletem azoké akik ezt több tucat órán keresztül kibírták (persze van az a pénz…)
Valószínű, hogy a később idézett részek: “böszme, elkúrtuk, hazudtunk…stb” többször is más helyen is elhangozhattak. Gyurcsány trágár beszéd stílusa közismert volt. Szvsz Imre, Kati, Feri nem Öszödön hallhatta ezeket először, IQ-ukat ismerve fel sem ismerték annak lehetséges felhasználását.
A probléma tehát nem a beszéd megszerzése! Azt könnyen meg lehetett oldani, hanem az hogy kinek az ötlete volt? és ki volt a kivitelezője ennek a karakter gyilkosságnak? Ki építette fel a csepegtetés menetrendjét?
Nem egy emberes meló volt ! Min. 10 emberes team 1 hetes munkája.

 42. gigabursch — 2013-05-27 12:55 

@pappito:
Ott a pont!

@armagedeon:
Jó észrevétel.

@Rókakígyó:
Valahogy úgy…

 41. zizzi — 2013-05-26 23:12 

http://www.hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=65176

Eudardo válaszol a küszöbön túlról – folytatjuk a vágatlan hanganyag közlését
2013. május 26. 18:28
Hunhír.info

Az őszödi beszéd kirobbanása után hét évvel ismét előjött a megválaszolatlan a kérdés, hogy ki hozta nyilvánosságra a hazánk jelenlegi helyzetét is meghatározó hanganyagot. Rosa Flores Eduardora hivatkozik a Heti Válasz koronatanúja, az üggyel kapcsolatosan más médium felveti, hogy a kivégzett szabadsághős már nem tud reagálni. De többórás interjú őrzi Eduárdo véleményét, állításait.

Hírportálunk több napon keresztül közli azt a többórás, vágatlan hanganyagot, amelyen Euduárdo vall magáról, életéről és nagy teret szentel annak a kérdéskörnek is, hogy meglátása, információi szerint kinek, illetve milyen köröknek lehetett az érdeke, hogy a forradalmi fellángolást előidéző őszödi Gyurcsány-beszéd a nyilvánosságra kerüljön.

A szurdokpüspöki beszélgetés – 12/4. rész
A szurdokpüspöki beszélgetés – 12/5. rész
A szurdokpüspöki beszélgetés – 12/6. rész
Kapcsolódó hírek:

Eduardo válaszol a küszöbön túlról – itt a szenzációs, vágatlan hanganyag
Eduardonak Őszöd miatt kellett meghalnia? A Hunhír.info elhallgatott írásának most lett igazi súlya

 40. siolrog — 2013-05-26 21:55 

Azért Floresnek legalább volt egy kis üzleti érzéke. Már kint volt Bolíviában, amikor még le akart egy kis pénzt húzni a sztoriról, miszerint ő „terítette” az „Igazságbeszédet”.

Szili, Bajnai, Szekeres még arra sem voltak képesek, hogy szivárogtassanak. Ott ültek és tapsoltak Ferinek, föl sem fogták, hogy ezáltal cinkosává válnak.

Ezt is Ferinek kellett elintéznie a hű Kiss Péterével, és Szilvásyjával, hogy a saját beszédje kiszivárogjon…

Ilyen ország nincs – gondolhatta magában.

 39. armagedeon — 2013-05-26 20:58 

@csapos: Dokumentációnak csakis hangfelvételt fogadnánk el, ha ilyen kerül elő a bolíviai szalmazsákból, az jó, ha nem, nem fogjuk komolyan venni. És persze azt is vizsgálják meg szakemberek. Azért érdekes lenne, ha mégis lenne ilyen…

 38. armagedeon — 2013-05-26 20:56 

@SLC: Épp ezért felesleges lebaloldalizni Pártunk És Kormányunk Erős Emberét. Ő Dávid Király reinkarnációja Stefan Heym kiváló regényéből. Egy az egyben.

 37. SLC — 2013-05-26 16:19 

@siolrog: mondom, csak olvastam valahol, és eszembe jutott a témáról. De ez a konteo nem is arról szólt, hogy ez a megjegyzés miatt érte őt hátrány, a lefolytatott vizsgálat teljesen törvényes és jogos volt, csak épp azt tételezte fel a szerző, hogy a durva viccelődés miatt kezdték el megkapargatni zuschlagot, hátha találnak nála valamit. (Persze, hogy találtak, kinél nem találnak, ha akarnak?) De ha megszakadok sem tudom hol olvastam, úgyhogy forrást ne várj.

 36. siolrog — 2013-05-26 15:17 

@siolrog:

persze 1994=1984

 35. siolrog — 2013-05-26 13:56 

@SLC:

Bocsi, az auschwitzi utalásról: szerintem ma nem képzelhető el, hogy egy véletlenül megtett, bár elfogadhatatlanul durva viccelődésért valakit komolyabb egzisztenciális hátrány érjen. Ugyanis az egész szituáció, a személyisége alapján: nem azért fogalmazta meg, hogy gyűlöletet keltsen, gyalázkodjon, hanem ostoba poén-hajhászásból… Bár a bíróságok nálunk a hitelességi lista legalján vannak, talán egy gyenge bíró is képes megkülönböztetni a szándékost a véletlentől.

Persze Orwwel: 1994-ében ez simán elképzelhető…

 34. siolrog — 2013-05-26 13:00 

@SLC:

(Mondják)Zuschlag a “Feri” balhéját vitte el. Valóban volt egy időszak, amikor az szdsz meg akart szabadulni gyurcsánytól, de valamiért ez nem sikerült nekik…
(Hát azért, mert volt, aki helyette vitte a balhét, pl. a nép…)

 33. gtibor — 2013-05-26 12:42 

Ez is egy kis magyar valóság. Nem az a fontos, hogy ki, mit, milyen céllal mondott Balatonőszödön, hanem, azzal van tele a sajtó ennyi év után is, hogy ki szivárogtathatta ki. Mintha Trianon bűnbakjai a szerződést aláíró politikusaink lettek volna.

 32. Rókakígyó — 2013-05-26 12:33 

@SLC: Dehogy vagy te ebből kihagyva: te választhatod meg 4évente, hogy ki legyen korrupt.

Mai hír:

http://index.hu/bloghu/szabotimea/2013/05/25/dagonyazzatok_mashol

 31. SLC — 2013-05-26 12:00 

@siolrog: egyes források szerint zuschlag sem a pénzkitalicskázás miatt lakolt, hanem mert röhögve mondta egy megemlékezés előtt az elhurcolt zsidókról, hogy “azok sem fáztak sokáig”. Persze nem nem tudhatom mi az igazság, csak ezt olvastam valahol.

@Rókakígyó: miféle demokratikus korrupció? Mi ki vagyunk rekesztve belőle, hol itt a demokrácia? Vagy kevesebb korrupciót akarok, vagy több lehetőséget részt venni benne! 😛 😀

Visszatérve a fő témára én konokul úgy gondolom, hogy az szdsz keze van a dologban. Már akkor meg akarták hekkelni a feri uralkodását, csak sok mindennel nem számoltak.

 30. siolrog — 2013-05-26 10:56 

„Kinek fűződhet érdeke az Őszöd-konteók című tragikomédia felmelegítéséhez?”
Mint egyik olvtársunk találóan írta ez a „nép”-nek vetett gumicsont…

Szvsz a láthatatlan nagykoalíció ezt tudta dobni (nekünk). Olyan ez mint a híres elszámoltatás, amikor B.B.-t nem azért akarják felelősségre vonni, amit tett, vagy nem tett, hanem azért, mert nyilatkozatban állította, hogy az egyik fajta diktatúra és népírtás mégcsak nem is létezett…

(azután azt hiszem abból sem lett semmi, legfeljebb csak valami kis nyugdíj-borzolgatás esetleg, persze az se nyilvános…)

 29. FilcTroll — 2013-05-26 08:56 

Gumicsont ez, amit elénk vetnek, hogy ezen rágódva ne feszegessünk lényegesebb kérdéseket. Most épp Őszöd árnyékàban elcsitul a trafik- és a földtörvény körüli hűhó, pedig ezek alapvetően határozzák meg Mo sorsát száz évekre, főleg az utóbbi.

 28. Rókakígyó — 2013-05-26 08:12 

Azt tudom, hogy ki szívja meg: mimagyarok, beleértve mindenkit. A bûnözôket, a politikusokat, a nácikat, zsidókat, cigányokat meg a maradék kilencvenegynéhány százalék nézelôdôt. kinek áll érdekében: akinek jó, ha errôl van szó, mert addig sem kell lényeges dolgokkal foglalkozni. A demokratikus korrupció államformában kínos az állam viselkedésérôl beszélni, ezért más témát kell találni. Meg amúgy is választási kampány van. Az ufók is benne vannak.

 27. csapos — 2013-05-25 22:25 

Javaslom, sz „Őszöd” vagy „Öszöd” vitát hagyjuk inkább a nyelvészekre, és térjünk vissza a konteóra. A Heti Válasz cikke fércműnek is gyenge. Szabó Bálint pedig személyes véleményem szerint (amely sem Tiboru sem a Konteó blog véleményét nem tükrözi) átalakuló művész, MSZP párttag-mágus, botcsinálta megélhetési politikus. Amit előad az kamu, még akkor is, ha egyes részleteiben tartalmaz igazságelemeket, amit a folyosón itt-ott hallhatott. Jóindulatú megközelítéssel súlyos feltűnési mánia tört ki rajta. Rosszindulatú megközelítéssel családi költségvetésében jelentős alulfinanszírozottság merült fel (természetesen én ezt a verziót eleve elvetem).

Bálint úr motivációja helyett sokkal inkább érdekel a HV motivációja, illetve az, hogy ebben a közismerten független lapban nem szokás meggondolatlanul témákat felvetni.

Bálint többször hangsúlyozta, elképzelhetetlennek tartja, hogy Rózsa Flores Eduard (Chico) ne dokumentálta volna az általa előadott, állítólagos találkozót. Már bizonyára sokan olvastátok a HVG pénteki cikkét
http://hvg.hu/itthon/20130524_A_HVG_az_oszodi_rejtelyrol ” . E szerint Chico Skype-on felajánlotta a sajtónak, hogy félmillió forintért bebizonyítja, hogy ő terítette az őszödi felvételt. Másrészt adott Tóásó Előd, aki terrorizmus vádjával valahol Bolíviában rohad egy borzalmas börtönben, és csekély esélye van arra, hogy rövidesen szabadul. (Az ő esetével, tragédiájával most nem foglalkozom.) Pár hónappal ezelőtt egy külügyminisztériumi államtitkár asszony, aki különben Bölcs Vezérünk bizalmasa, járt Bolíviában, és találkozott Előddel. Megígérte neki, hogy a magyar állam mindent megtesz a gyors kiszabadulása érdekében. (Bolíviával nincs jogsegély egyezményünk, az ország messze van a demokráciától, és semmiféle érdeke nem fűződik bármiféle szívességet tenni kis hazánknak.)

És itt jön a saját konteóm, kérlek benneteket, szedjétek szét. Akár pár nap múlva előkerülhet a Bálint által emlegetett Chico “dokumentáció”. Előd életét veszélyeztetve, a bolíviai börtönben a szalmazsákjában őrizte, esetleg jó pénzért eladta egy helyi kábítószer kereskedőnek, aki kötelességének érezte, hogy eljutassa valamelyik „független”, magyar lapnak.

 26. kszabo — 2013-05-25 12:50 

Eredetileg Eszed volt, de amikor megszállták a szegediek Őszödre ősítették.
Pedig mennyivel jobban hangzana: F. fiam Eszeden ment el az eszed, az a kicsi is ami volt:)
A kinek az érdekében áll lista túl lapos, nincs benne egy királyi család, egy nagyhatalom, egy szekta, sőt népszerűtlen népcsoport sem:)

 25. abigel — 2013-05-25 09:59 

Ha belegondolok, még sosem hallottam hosszú ő-vel ejteni sem a TV-ben, sem a rádióban. A média nyelvi igénytelenségéről van itt szó vajon, vagy ejteni tényleg röviden szokták? Hol egy őszödi kommentelő? mondja meg a tutit!
(Vagy olyasmi, mint az “óvoda” “vízi” stb.- 10-ből 9-en ezeknél is rövidnek ejtik a hosszú hangzót,ami nem is lenne baj, de legalább 5-en úgy is írják :!)

 24. abigel — 2013-05-25 09:44 

@tiboru: a helységnév eredete, a honlapról:”Első ismert okleveles említése 1082-ből származik “praedium Euschud” alakban. 1229-ben már “villa Euseed” formában írtak róla, ekkor a székesfehérvári káptalan birtoka volt. A fentiek szerint a XI. században még majorság-szerű település Őszöd,s a XIII. századra emelkedett falu rangjára. A nyelvészek szerint az “Őszöd” alak egyszerű személynév, valószínűleg a település első tulajdonosától származott át a falura.”
Jó ezt is tudni.

 23. tiboru — 2013-05-25 08:33 

@Wise Lady:

Én is utánanéztem, s úgy voltam vele, hogy egy-két tábla feliratában lehet helyesírási hiba, de a település honlapját karbantartó helyiek csak tudják, hogy hogy hívják a saját falujukat:

http://www.balatonoszod.hu/

 22. chph — 2013-05-24 22:42 

Még egy hozzáfűzés, miért hiszem azt, hogy ez a “Kenyeret és cirkuszt”-ból a cirkusz?

Már megint terelés megy.

Azt sem értem, ha ennyi ember látja, hogy az orránál fogva vezetik, akkor miért állunk ás nézünk ki a fejünkből?

 21. Wise Lady — 2013-05-24 22:38 

 20. Wise Lady — 2013-05-24 22:34 

Amikor a beszéd kiszivárgott, akkor hallottam, láttam először Balatonöszöd nevét valamelyik újságírótól Őszödnek mondani, írni. Addig mindig csak Öszöd volt, én az iskolában is rövid ö-vel tanultam. Ezt a hülyeséget aztán gyakorlatilag mindenki átvette, ma már beírva a keresőbe a nevet, szinte mindenütt hosszú ő-vel találni. Pedig ha elmész odáig, és megnézed a település tábláját, még ma is Balatonöszöd van kiírva. Az egész beszéd ügyben ez idegesített a legjobban. Öszöd kérném szépen. Tessék visszaterjeszteni.

 19. SLC — 2013-05-24 21:59 

Engem az érdekelne, hogy miért pont most került terítékre ez a dolog. Valami ok biztos van a háttérben, amit mi, egyszerű halandók nem látunk.

Egyébként szerintem a kiszivárgásban a valamikori szdsz keze van benne könyékig (neveket hadd ne mondjak). Érdekes, hogy ezt a verziót – tudtommal – senki nem vizsgálta.

@armagedeon: végletekig szubjektív magánvéleményem szerint jelen vezetésünktől MINDENKI jobbra van, még Thürmer is.

És ismét csak szubjektív véleményem, hogy itt rég nincs szó (politikai vagy szociális) elvekről (egyik oldalon sem), csak és kizárólag a gazdasági hatalom megszerzése és megtartása számít. A magyar lakosság ebben a játszmában csak a szükséges rossz mindegyik fél számára. De ki fogják találni, hogyan lehetne ezt a kellemetlenséget kiküszöbölni…

 17. cirus — 2013-05-24 15:50 

@shiri:

Így van. Szilvássy és RFE még az egyetemi időkből ismerték egymást. Eduardo szinte minden pártban megfordult (azt tudtátok, hogy a Kisgazda párt tagja is volt?), mindenkit ismert, újságíró, akinek ráadásul anyagi gondjai is voltak. Akkoriban a Fidesz és a Fidelitas háza táján forgolódott, nem meglepő, hogy rá esett a választás.
Plussz, ha rosszul sül el, akkor el lehet mondani, hogy milyen hiteltelen az az alak, aki már minden volt, csak akasztott ember nem..

Az időpont sem stimmel szerintem, a kirobbanás előtti 1-2 napban kaphatta meg a felvételt.

 16. shiri — 2013-05-24 15:32 

@cirus: Szerinted RFE szerepe adott, és a mostani sztoriban a szivárogtatók személye (meg az időpont), ami téves?

 15. Vanek B. Eduard — 2013-05-24 14:38 

Eduárdó magam vagyok (latinosan ejtve), így teljes joggal tanúsíthatom az esetet:
Abuzált Bálint alapvetően becsületes, igazmondó ember (hiszen politikus). Kétségtelen, hogy az imperializmus láncos kutyáját őrizte, aki egy vak komondor, de átesett rajta Katalin asszony, alaposan megütve ezzel Feri bokáját (Milyen feri? Aki…). Imre meg éppen nem volt szomjas, így mindegy is, ott volt-e, vagy sem.

 14. cirus — 2013-05-24 10:30 

Igazad van Tiboru, mint ahogy a RFE halála topikban is írtam, Eduardo már 2004-ben leköltözött Szurdokpüspökibe. Hogy Tito kutya pontosan mikor halt meg, nem tudom, 2005-ben már biztos nem élt.

Szerintem Szilvássy volt a szivárogtató. Volt oka és lehetősége is, tudta, hogy RFE ismeretségi köre szerteágazó, kiváló alany volt a terítésre és még sokba sem kerülhetett.

 13. armagedeon — 2013-05-24 08:50 

@pappito: Ami a fidesztől jobbra van, az nem minden téren “alternatíva”, hanem egy furcsa csendes koalíció. Vegyük észre a feltűnő egységfrontot az Azerbajdzsánnal való ámokfutó barátkozásban. Közzhelyes, hogy OV szavakban élesen kritizálja a Jobbikot, közben sok mindent ellop a jelszavaikból és programjaikból. Sajnos a hasznos, józan dolgokat nem, csak a pánturanizmus elmebetegségét, meg ilyeneket.
“Más sötét erők”??? Nincs két csőcselékünk, nincsenek kétféle sötét erők…

 12. siolrog — 2013-05-24 08:22 

Végső soron Gy. F. –nek papirforma szerint valójában legalább egy tucat alkalommal le kellett volna lemondania, de kivételes érzéke volt hatalomban maradnia, egészen addig, amig el nem kezdett Putyin és a Kék Áramlat mellett, mint energia-alternatíva mellett, lobbizni (ne felejtsük el, fogadta Putyint, akivel úgy tárgyalt, hogy abból semmi sem került nyilvánosságra).

Ekkor a Nyugat elengedte a kezét , és ezután következett a miniszter-elnök-jelölt keresése c. komédia, majd Bajnai…
Bármilyen bizarr, végső soron előfutára volt a keleti nyitásnak, ha egyátalán van ilyen, nagyon óvatos formában. És bármilyen furcsa, a mai ellenzékben még mindig Gy. F. az egyetlen politikai karakter…

Ezt valaki érti? (Én nem.)

 11. pappito — 2013-05-24 02:29 

@armagedeon: szerintem Őszöd nélkül is meglett volna a kétharmad, az mszp-ben nem maradt semmi kraft, sem olyan személy akinek a pontos időt elhitte volna a választó, amire rátett egy nagy lapáttal a 8 éves démonizálás és tematizálás az ellenzéktől. gyakorlatilag nem maradt értelmezhető alternatíva, akire szavazni lehetett volna.

A szivárogtatás meg… szerintem nem volt akkora kaland amit ferkó mondott, hogy ekkora habverés legyen belőle, de kapóra jött a démonizáláshoz, amire az akkori ellenzék, kiváló ütemérzékkel ráment.

Azt se igazán értem, hogy mi jelentősége van az egésznek most. komolyan számításba vehető alternatíva csak a jelenlegi kormánypárttól jobbra van, de ott más sötét erők mozognak. Balra pedig a börleszk.

 10. armagedeon — 2013-05-24 00:03 

Ha nincs Öszöd, nincs kétharmad. Vagyis Gyurcsány egy álcázott orbánista ügynök volt… 🙂

 9. SLC — 2013-05-23 23:17 

Akkor sem hozott lázba a téma, most sem izgatott fel, úgyhogy tartózkodok. Egyébként az egész belpolitikát majomketrecnek látom elmebeteg majmokkal… és azt hiszem ezzel mindent elmondtam.

 8. siolrog — 2013-05-23 22:40 

Az öszödi beszéd egy egészen kivételes, tüneményes és önleleplező konspiráció volt az Európai Bizottság és Ferenctestvér között. Ráadásul ebben a játszmában – akkor még…- az EB volt a jóságos, erkölcsös de a szocialistákat azért valahol a szíve mélyén szerető nagybácsi, Feri meg nem adhatott mást, mint mi lényege.

Történt pedig akkor Brüsszelben, hogy rájöttek, Feri beadott konvergencia-programja tele van hamis számokkal. Ejnye-bejnye, hívjátok Ferit!

Feri most nem mondta: miazhogy, nagyonis. Hanem könyörgőre fogta: Ne tegyétek ezt velünk,hogy nyilvánosságra hozzátok a választások előtt, hogy hazudtunk, győzni fog a Zorbán, a populista, őt akarjátok?Jaj, ne…

Miniszterelnök úr, rendben, de akkor önnek kell közölnie népével a választások után az igazságot –döntött a Bizottság.

Hát így esett, hogy a ME nem a tv-ben, vagy a parlamentben tartott egy rendkívüli beszédet, hanem a pártüdülőben, a párttagoknak. De Feri tudta a brüsszeli ukázt nem lehet elmismásolni. Kitalálta, hogy kiszivárogtatja az „igazságbeszédjét”. A szimpatizánsok ezt el fogják fogadni, akik meg felháborodnak és utcára mennek, azokat meg legalább meg lehet regulázni – gondolta.

És így is lett. Motoros küldöncök vitték ki az „igazságbeszédet” egyszerre minden hírügynökséghez és újsághoz.

Ja ez a konteoblog? Bocsi, véletlenül a valóságot írtam le…

 7. stonedraider — 2013-05-23 21:31 

– Ki hozta/hozatta nyilvánosságra 2006 őszén az ominózus beszédet?

Gyurcsány Ferenc.

– Kinek fűződhet érdeke az Őszöd-konteók című tragikomédia felmelegítéséhez? És miért pont most? Mert nyugtassatok meg: ugye a véletlenekben senki sem hisz..? Ki áll a háttérben: Orbán, Mesterházy, Gyurcsány, Vona, Bajnai?

Orbán Viktor áll a háttérben. Gyurcsány a kezdetektől kezdve Orbán beépített embere. Már korán felmerült a Fidesz részéről, hogy Ferencre figyelni kell, beszervezték, megkapta a pénzt meg a háttérsztorit és ráeresztették az MSZP-re h tegye tönkre őket. Mint ne mondjak, sikerült.

Viktor még azt is bevállalta h elveszítse a 2006-os választásokat mivel pontosan tudta h mi fog következni, beleértve a 4 évvel késöbbi kétharmadot.

Ja és Gyurcsány még jelenleg is aktív szolgálatban van, amikor utasítják a fedett vonalon akkor teszi amit kell. Jelen esetben újra emlékeztetni kellett a birka népet az öszödi beszédre (elmúlt 8 év mantra) ill lehetett még egy kicsit gyalulni a szocikat. Hűséges Ferenc szerzett vmi hülyét aki mindezt bedobta az üzemi lapban.

– Ki fog ebből győztesen kijönni, s ki fogja megszívni?

Ugyanazok akik eddig.

– Vegytiszta belpolitikai machináció ez, vagy lehetnek külföldi szereplők is ebben a darabban?

Vegytiszta belpolitika.

persze mindez csak konteó:)

 6. FilcTroll — 2013-05-23 21:29 

 5. zizzi — 2013-05-23 20:04 

huuu de jo hogy ebed elott beneztem a konteoba, ezt a meglepetest!!!! Meg nem olvastam el a cikkeket, szoval majd ahogy idom engedi, de ugy gondolom, lesz itt mindjart nagyobb vita is ;), aktualpolitika igy a kampanyok kezdeten… hosszu es nem nyugodalmas veget josolok a posztnak!!! 😉

 4. chph — 2013-05-23 19:42 

hmmm….
Azért azt hozzátenném, hogy ez miért lenne gáz? Szerintem simán nem gáz az egész. Mindenki tudja, hogy bármelyik aktuális párt lop/csal/hazudik, vagy ezek bármely szabad kombinációja. Ezzel szemben meg Gy.F. bevállalta, hogy kimondja, de annyira nem volt tökös, hogy az emberek előtt tegye, így kiszivárogtatta. Ennyi.

Még mindig pozitív irányba lehet terelni…

 3. gonczi — 2013-05-23 18:47 

Szánalmas.
Nem is csodálkozom, hogy 3/4 óra elteltével már egy csomóan olvasták (mert szavaztak) de semmi komment.
Valszleg. nagyon beleuntunk már ezekbe a gyerekes politikai huzavonákba és már csak véleményünk sincs.
Szomorú.

 2. rognork — 2013-05-23 18:46 

elolvastam a szily cikkeit, hátbazmeg ez nagyongáz.

 1. rognork — 2013-05-23 18:37 

Tökre örültem hogy ez a guszta téma kikopott, erre fasz előugrik a semmiből. Bazmeg.

RSS feed for comments on this post.

Ars poetica

Mert összeesküdni is jó, de összeesküvés-elméletet gyártani, terjeszteni és erősíteni még jobb. Conteo, ergo sum!

  • Legutolsó hozzászólások

    Tartalom

    CímDátum
    Felejtős a Facebook, itt az új csoportunk!2021-02-27
    Rendőri brutalitás elleni megmozdulások2020-06-18
    Koronavírus megbeszélőposzt2020-03-17
    Vendégposzt: az NSU-komplexum, avagy a dönergyilkosság-rejtély2019-07-28
    Vitaposzt: választás-konteók2018-04-11
    Vendégposzt – A kassai bombázás2017-06-26
    Michael Jackson-konteók2017-05-20
    Szolgálati közlemény: Aranykönyv-szavazás, döntő!!!2017-05-11
    Kínos Clinton-konteók (részletek)2017-03-31
    Lindbergh-konteók2017-02-26
    Toxoplazmózis-konteók2017-01-25
    Vendégposzt – Horthy István halála2017-01-06
    A BCCI-sztori2016-11-04
    Villámkonteó: a 200 ezer SIM-kártya esete2016-10-07
    Villámkonteó: robbantás a Nagykörúton!2016-09-25
    Wałęsa-konteók2016-08-21
    Posztajánló: Porton Down2016-08-15
    Reagan és a gellert kapott golyó2016-06-17
    Eyjafjallajökull-konteó2016-05-17
    Kommentposzt: Kiss László2016-04-08
    Lionel Crabb rejtélyes esete2016-03-21
    Hindenburg-konteók2016-02-26
    Bruce Lee halála2016-02-14
    Opus Dei2016-01-23
    Alapítvány-konteók2015-12-19
    Megjelent az e-Konteó2!2015-12-06
    Furcsa történetek 2.02015-11-29
    Shakespeare-konteók2015-11-12
    Frigyláda-konteók2015-10-22
    Per “Dead” Ohlin halála – 18+!!!2015-09-10
    Gary Webb, a CIA és a crack-konteó2015-08-23
    Menekült-konteók2015-07-14
    Ajánló – sorozatok és filmek2015-07-07
    Miss Liberty-konteók2015-06-22
    Na-seby (Villámkonteó)2015-04-14
    Glenn Miller eltűnése2015-04-08
    Kommentposzt: Germanwings-konteók2015-03-30
    Furcsa történetek 1.02015-03-23
    Bob Marley halála2015-03-14
    New Coke – konteók2015-03-02
    Sid Hurwich időgépe2015-02-22
    Alan Turing2015-02-10
    Kommentposzt: rejtélyes betörések2015-01-31
    Halál Chappaquiddickben2015-01-26
    Kommentposzt: Charlie Hebdo2015-01-08
    A Dreyfus-Zola konteók2015-01-05
    Megjelent az e-Konteó1!2014-12-05
    Konteókönyv-felmérés2014-12-01
    Vendégposzt: az ufó-emberrablások2014-11-28
    John Titor története2014-11-19
    Ajánló – A Kennedy-gyilkosság elhallgatott története2014-10-29
    Fort Knox2014-10-23
    Estonia-konteók2014-09-29
    Rudolf Hess története2014-09-22
    Kurt Cobain halála2014-09-09
    Eilean Mór rejtélye2014-08-18
    Balla Irma halála (részletek)2014-07-27
    Gyíkember-konteók2014-06-12
    A Kovács Béla – ügy2014-05-23
    Kitalált középkor (rövidposzt)2014-05-12
    Georgia Guidestones2014-05-03
    Elisa Lam halála2014-04-15
    Kommentposzt: Welsz Tamás halála2014-03-20
    Kommentposzt: az MH370-es járat2014-03-15
    Magic Johnson – konteó2014-03-12
    Challenger-konteók2014-02-13
    Ophélie Bretnacher halála2014-01-20
    Cicada 33012014-01-06
    Cajamarquillai üregek2013-11-27
    A körmendi gyerekgyilkosság (részletek)2013-11-21
    Vendégposzt: A Nagy Könnyűzenei Sátánista Konteó2013-11-14
    Google-konteók2013-11-03
    A Konteókönyv rendelhető!2013-10-23
    Katrina-konteók2013-10-11
    A denveri repülőtér2013-09-27
    Haszbara-konteók2013-08-25
    Génmódosítás-konteók2013-07-08
    Oopart, avagy tárgyak rosszkor, rossz helyen?2013-06-14
    Konteónak indult…2013-06-09
    Az X bolygó2013-04-27
    Ókori dodekaéderek (rövidposzt)2013-04-03
    Náci repülő csészealjak2013-03-22
    D. B. Cooper története2013-02-19
    Egy pápa lemondása2013-02-11
    A Sunstein-Vermeule – algoritmus2013-01-23
    Eltűntek2013-01-18
    Könyvajánló – Szoftverfrissítés 1.02012-12-13
    Anjikuni-rejtély2012-12-11
    Szent Malakiás próféciái2012-12-03
    Jövőbelátás-konteók2012-11-21
    Chomsky-tízparancsolat2012-11-06
    Mátrix-konteók2012-10-28
    Elbert János halála2012-10-19
    Bohemian Grove2012-09-26
    Robert Maxwell élete és halála2012-08-28
    A Zelnik-ügy – reloaded!2012-08-05
    Kazbegi dinók (rövidposzt)2012-07-20
    A Zsanett-ügy (18+)2012-07-10
    Alternatív Bermuda-háromszögek2012-07-06
    Olof Palme halála2012-05-16
    A torontói jegyzőkönyvek2012-04-21
    Phobosz-összeesküvés (rövidposzt)2012-03-22
    Jörg Haider halála2012-03-14
    Az eltűnt zászlóalj2012-03-09
    A Mary Celeste – rejtély2012-03-01
    Szcientológia-konteók2012-02-07
    Mikrohullám-konteó (rövidposzt)2011-11-12
    Népszámlálás-konteók2011-11-12
    EU-konspiráció2011-11-12
    A Djatlov-incidens2011-11-12
    Fluorid-összeesküvés2011-08-19
    Breivik-merénylet2011-07-25
    A Mikroelektronikai Vállalat – konteó2011-05-26
    Patton tábornok halála2011-05-12
    Skull & Bones2011-04-19
    Réztekercs-konspiráció2011-04-12
    AIDS-konspiráció2011-04-11
    Ajánló – kódfejtők előnyben!2011-04-09
    Moszkva és a csecsenek2011-04-08
    Gandzsa-összeesküvés2011-04-07
    A KAL-007-es járat lelövése2011-04-06
    Globális felmelegedés2011-04-05
    A móri nyolcas gyilkosság2011-04-04
    Kilenc/tizenegy2011-03-30
    A közösségi oldalak – összeesküvés2011-03-29
    Kelly doktor halála2011-03-28
    Roberto Calvi, Isten bankára2011-03-25
    Az arab világ forradalmai2011-03-23
    Martin Luther King halála2011-03-22
    Hajsza az örökmozgó és egy másféle energia után2011-03-21
    Castro és a CIA (átirányítás)2011-03-18
    A USS Liberty megtámadása2011-03-17
    Jézus-összeesküvés2011-03-16
    Ajánló – linkek2011-03-15
    HAARP-összeesküvés2011-03-14
    Chico halála2011-03-11
    JFK – 2.02011-03-10
    JFK – 1.02011-03-10
    Nőellenes világösszeesküvés2011-03-08
    Atomkonspiráció (átirányítás)2011-03-07
    Hasfelmetsző Jack – dosszié2011-03-07
    Gagarin-konteók2011-03-04
    Cigánygyilkosságok2011-03-04
    Robert F. Kennedy meggyilkolása2011-03-03
    Vérvád-konspiráció2011-03-03
    A Council on Foreign Relations2011-03-02
    A szmolenszki katasztrófa2011-03-02
    Atlantisz-konteók2011-03-01
    Nagy német adókonteó2011-02-28
    Illuminátusok2011-02-28
    Ajánló – filmek2011-02-26
    Az Elvis-legenda2011-02-25
    Tunguzka-rejtély2011-02-24
    Nikola Tesla 2.02011-02-23
    Nikola Tesla 1.02011-02-23
    Robbanás Port Chicagóban2011-02-22
    A Fenyő-gyilkosság2011-02-22
    Rákgyógyszer-konteók2011-02-21
    A főtitkár halála2011-02-21
    Nácik aranya2011-02-19
    ODESSA2011-02-18
    A romániai “forradalom”2011-02-18
    Templomosok2011-02-17
    A TWA-800 járat lezuhanása2011-02-16
    WikiLeaks-konteók2011-02-15
    A Voynich-kézirat2011-02-15
    Mormon-összeesküvés – újratöltve!2011-02-14
    Mormon-összeesküvés2011-02-14
    Szabadkőművesek 2.02011-02-13
    Szabadkőművesek 1.02011-02-13
    Bilderberg-konteók2011-02-13
    Men in Black2011-02-12
    UFO-konspiráció2011-02-11
    Jim Morrison halála2011-02-11
    Rejtélyes helyek, titkos bázisok2011-02-10
    Roswell és az M-122011-02-09
    Bermuda-háromszög2011-02-09
    Antarktisz-összeesküvés2011-02-09
    Pearl Harbor – dosszié2011-02-08
    Népek Temploma2011-02-08
    Egy pápa halála2011-02-08
    A MA-240-es járat tragédiája2011-02-07
    A “tökéletes katona”-projekt2011-02-07
    A Kurszk elsüllyedése2011-02-06
    A Litvinyenko-gyilkosság2011-02-06
    Beatles-konteók2011-02-05
    John Lennon halála2011-02-05
    Philadelphia-kísérlet2011-02-04
    Diana hercegnő halála 2.02011-02-03
    Diana hercegnő halála 1.02011-02-03
    A Seuso, a Habsburgok és egy lord – kiegészítő konteó2011-02-02
    A Seuso-ügy2011-02-02
    Titanic-sztori2011-02-01
    Holdraszállás-konteók2011-01-31
    Marilyn Monroe halála2011-01-30

    Innen jöttök