Bevallom, nem nagyon akartam a népszámlálási kérdéskörrel foglalkozni, de egyrészt sokan kértétek/javasoltátok, másrészt pedig az elmúlt 48 órában annyi érdekességre ráfutottam ezzel kapcsolatban, hogy végül úgy döntöttem: egy villámposztot megér.
A dolog természetéből adódóan itt és most csak pár kérdést tennék fel; a lehetséges válaszokat (és a további kérdéseket) tőletek várom. Várnám én az illetékesektől is, de ilyen fokon ne legyünk álmodozók…
A népszámlálással kapcsolatos alapinfókkal szerintem mindenki tisztában van, ezért ezekről tényleg csak röviden, mintegy közszolgálatilag:
– október elseje és 31-e között bonyolítják le;
– két típusú kérdőívből áll: egy lakáskérdőív és egy személyi kérdőív;
– lakásonként, illetve személyenként egyet-egyet kell kitölteni;
– a kitöltés történhet online (október 16-ig), vagy papíralapon;
– a kitöltés – a hivatalos verzió szerint legalábbis – anonim, vagyis a válaszoló nem azonosítható be;
– pár szenzitív kérdésre (vallás, nemzetiség, fogyatékosság, stb.) nem kötelező válaszolni;
– az adatszolgáltatás kötelező; az ezt megtagadó 50 ezer forintos szabálysértési bírságra számíthat.
Tudjátok, hogy a Konteóblog úgy irtózik a demagóg, populista dumától, mint európai értelemben vett szociáldemokrata az egykulcsos adótól, ezért nem kérdezzük, hogy mi a fenének kell ekkora hűhó (és közel 20 milliárd forint) erre az egészre. Nem kérdezzük, hogy minek ez a sok papír, hogy miért néz úgy ki a kérdőív, mint az adóbevallás, satöbbi. Lássunk inkább pár konkrétabb kérdést, amelyek bennünk, kétkezi adatszolgáltatókban merültek fel:
1.) Hogyan válogatták ki a kérdezőbiztosokat, vagy aki jelentkezett, azt felvették?
2.) Odafigyelt-e bárki, hogy egy bizonyos párt, kisebbség vagy világnézet képviselői ne kerülhessenek túlsúlyba a kérdezőbiztosok között? A kérdezőbiztosok ugyanis első körben hazaviszik a kérdőíveket, és mivel ezeket nem kell aláírni, bármikor kijavíthatják vagy átírhatják azok tartalmát (a javítás máskülönben kötelességük is). A kérdőíveket mellesleg az adatszolgáltató soha az életben nem látja viszont, tehát semmiféle garancia nincs arra, hogy a feldolgozáskor ugyanazt fogják tartalmazni, mint akkor, amikor kiadtuk őket a kezünkből…
Riszpekt a becsületes kérdezőbiztosoknak; tudom, hogy titoktartási nyilatkozat meg eskü meg minden, de ahogy a népszerű grönlandi közmondás tartja: minden banánfán akadnak rohadt gyümölcsök…
3.) Az online adatlapon miért nem lehet tetszőleges nemzetiséget, anyanyelvet, vallási közösséget megadni, míg a papíralapún erre mód van? Hol marad az egyenlőség elve (az online bevallók ezek szerint más elbírálás alá esnek, mint a papíralapúak)?
4.) Milyen megfogalmazás az, hogy „mely vallási közösséghez, felekezethez tartozónak érzi magát?” Miért nem tartozik? Kinek az érdeke az egyenes kérdés elkerülése?
5.) A személyi kérdőív több kérdésénél (például a fogyatékosságokkal kapcsolatosnál) legfeljebb három opció adható meg. Mi van mondjuk azzal az embertársunkkal, aki – teszem azt – vak, beszédhibás, mozgássérült ÉS súlyos belszervi fogyatékos?
6.) A „Milyen nyelven beszél? Milyen nyelven képes másokat megérteni és magát megértetni?” kérdésre (a magyaron kívül) ugyancsak háromban maximálták a lehetséges válaszokat. Ebben az országban nincs is olyan, aki mondjuk négy nyelven meg tudná értetni magát? Ami engem illet, legalább tíz ilyen embert ismerek.
7.) Kinek mi köze van ahhoz, hogy a múltban éltem-e, dolgoztam-e külföldön, mikor költöztem haza és van-e ott még mindig lakcímem? Csak nem az APEH jogutódja érdeklődik a külföldi munkavállalásból esetleg szerzett, de idehaza be nem vallott jövedelem utáni adó felől?
8.) A kérdőív arra is ragyogóan alkalmas, hogy a lakásukat jövedelemadó befizetése nélkül (svarcban) bérbeadók lebukjanak.
És a legérdekesebb kérdés (szerintem): ha a népszámlálás valóban anonim, akkor honnan fogják tudni, hogy pont engem kell megbüntetni, ha nem küldöm be az adatlapot?
Zárásként már csak egy érdekesség, ami feltűnt az online kitöltés során: a beszélt nyelvek menü számos jópofa opciót tartalmaz, ha röhögni akartok, nézzétek végig. Nekem a „dák” és a „dákoromán” lehetőségek ragadták meg a fantáziámat. Ezek alapján szerintem nem is kérdéses, hogy kik állnak az egész hazai népszámlálás hátterében…
Gondold át, majd bontakozz ki a kommentek között! A hozzászólások – mint tudjuk – anonimak; legalább annyira, mint a személyi kérdőív…
A népszavazásos villámkonteó eredeti verzióját (a kommentekkel együtt) ide kattintva olvashatjátok. Ezt a freeblog.hu 2011 augusztusában minden magyarázat nélkül „elvesztette” (további öt konteóposzttal együtt) és a kisujját sem mozgatta annak érdekében, hogy visszaállítsa. Köszönet mdmselle-nek, aki ezt a lementett verziót a rendelkezésemre bocsájtotta!
Mert összeesküdni is jó, de összeesküvés-elméletet gyártani, terjeszteni és erősíteni még jobb. Conteo, ergo sum!
38 hozzászólás
Szólj hozzá
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Visszajelzés38. KONTEÓK | HOAX INFÓ — 2017-04-06 06:25
[…] NÉPSZÁMLÁLÁS-KONTEÓK […]
37. untermensch4 — 2017-01-08 18:04
@Rókakígyó: Mintha 1941-ben és ’49-ben más lett volna a terület…
36. Rókakígyó — 2017-01-07 21:30
@realcorpus: Abból milyen klassz kis konteót lehetne rittyenteni, hogy az 1941 és 1949.es adat között miért csak 100 ezer fős különbség van. A világháborús veszteség kb 830-950 ezer lakos. Ebbe beleértendő a katonák, civilek, málenkij robot és a deportált zsidók tömege. A világháború után komoly népesség mozgások voltak: magyarok jöttek Magyarországra kb 305 ezres létszámban, de el is hagyták az országot kb 450 ezren. Ez alsó hangon is kb 1 millió ember. Miközben születtek és haltak, mint korábban. A világháború után kb +100 ezres volt az egyenleg a természetes változás nyomán. azaz 46-47-48-49-ben kb +400 ezerrel voltunk többen, mint előtte. De ha ezeket kivonjuk egymásból kijön, hogy nagyjából a háború előtti számnak -600 ezres egyenleget kéne mutatnia… de csak -100 ezret mutat. Ha azt hozzávesszük, hogy 1941 és 1945 között +250 ezer volt az egyenleg a természetes növekedésből, akkor is marad 250 ezer fő eltérés. Na, ez miből van?
35. miamai — 2014-04-26 15:18
@tiboru:
Még jó, hogy nincs új a nap alatt alapon újra feléledt…
:((((
34. tiboru — 2014-04-26 14:33
@miamai:
Valamelyik költözésnél vesztek el, a megboldogult freeblog szarta el ezt is, mint annyi mindent 🙁
33. miamai — 2014-04-26 13:37
Számomra az első konteós kérdés az, hogy hová tűntek az eredeti kommentek még a poszt 2011-es megjelenése utánról?!
32. rdos — 2014-04-26 12:48
@logiszton: 24. logiszton
„Elgondolkodott-e már valaki azon, hogy az országból több, mint egymilló ember hiányzik!”
És rendületlenül fogyunk. Teljesen olyan, mintha politikumunk ellenünk lenne. 🙁
31. zizzi — 2014-04-26 12:33
Bocsanat, nem igazan az enszemeimnek esujjaimnak valo a tablet…..
30. zizzi — 2014-04-26 12:31
@miamai: #12:
Igen, olvasom azt is, de lazom, petibanak nincsszuksege segitsegre, illetve logiszton es masok ugyesebben segitik, mint en tennem, aki tulsagosan radikalis szokimondokent mar parszor osszerugtami itt a port pl. Rebellel is….
Egyszoval hajra petiba!!! Szurkolod es egyetertodvan eleg, majdhaveletlenul eccer valamiben nem ertunk egyet, morognifogok….eddig nemkellett.
29. realcorpus — 2014-04-26 10:02
Egyébként azt sem értem, hogy egyáltalán miért van erre szükség (népszámlálás). Valami nemzetközi, le nem írt elvárás a fejlett(?) országok részére?
Mert gyakorlatilag (elvileg) szinte mindent tudnak az illetékes hivatalok. A születést bejegyzik, ahogy a halált is; a földhivatalban nyilván vannak tartva az ingatlanok, bejegyzett tulajdonosokkal, stb.
Talán olcsóbb lenne a hivatalok adatbázisát rendszerezni és összevetni. Persze ehhez megfelelő akarat, hozzáállás és egy informatikai program kellene (ami talán nem túl nagy elvárás a mai korban).
‘Akarat, hozzáállás’: (Nem hivatalos információ!) Nálunk a helyi ingatlanadó bevezetésekor az önkormányzat szerette volna megkapni a szükséges adatokat a földhivataltól. Nem is lett volna akadálya, ha lecsengetnek tulajdoni-laponként 1000Ft-ot. Másképp oldották meg.
28. realcorpus — 2014-04-26 09:40
@logiszton:
Ha a maximumot nézzük, igazad van. Az csökkenés 30 év alatt történt. De nézd meg, hogy előtte 20 évvel, kb. akkora volt a létszám, mint most! És akkor honnan lett annyi ember? (Tudom… születtek, olyan korszak volt.) Szóval lehet kicsit szélesebben nézni ezt a fogyunk-növekedünk grafikont: http://www.ksh.hu/js/nepszamlalas/grafikonok/03_kotet/index.html#!0|0
Ezzel nem tagadni akarom, hogy rengetegen kimennek külföldre. Tudom, hogy így van.
27. igazitrebics — 2014-04-26 07:27
@logiszton:
Az egyáltalán nem világos, hogy a 9,8 millióval mit kéne csinálni, mennyit kéne levonni ill. hozzáadni!
Mert azt nem nagyon lehet tudni, hogy a külföldön dolgozók közül, hányan „számláltattak meg” és hányan nem!
26. logiszton — 2014-04-26 02:25
24.logiszton
A 300-500.000 kivándoroltat természetesen levonni kell a 9,8 milliós lakosságszámból, mivel az az országon belüli állampolgárságot tartalmazza tudtommal, függetlenül attól, hogy a határon belül van- az illető vagy sem. Amúgy a statisztika= Churchill./Ő mondta, amit mondott róla?/
Bocs a pontatlanságért.
25. logiszton — 2014-04-26 02:12
tiboru
„…ha a népszámlálás valóban anoním, akkor honnan fogják tudni, hogy pont engem kell megbüntetni, ha nem küldöm be az adatlapot?”
Valamikor agrárügyben voltam kérdezőbiztos és úgy emlékszem, és így logikus is, hogy jegyzékkel megy a kérdezőbiztos: vagy névjegyzékkel vagy utca-házszám jegyzékkel, és pipálja a letudott rovatokat, hiszen nem tántoroghat az utcán, hogy most merre is menjek tkp. meg hogy voltam-e már itt? Elektronikus beküldésnél meg csak van valamilyen küldő cím. Innentől kezdve meg már csak szűrés kérdése, hogy kit kell megbüntetni. Igaz biztos lesz néhány téves büntetés, dejszen ilyen a parkolásnál is akad.
Anonimitás/titkosság: én nem tudom majd, hogy milyen forrásokból mit tudnak még meg rólam.
24. logiszton — 2014-04-26 01:50
Ez a konteo ugye a népszámlálásról szól. Elgondolkodott-e már valaki azon, hogy az országból több, mint egymilló ember hiányzik!
A Kádári korszak 10,7 milliós lakossága mára kb. 9,8 millióra apadt. Ehhez jön még kb. 300.000, egyesek szerint már 500.000 kivándorolt. És közben tízezrek készülnek még kivándorolni/ tessék a megfelelő honlapokat olvasni/. Ez már háborús veszteség.
És ez valahogyan nem rendít meg senkit! A politikai „elitet” legalábbis nagyon nem. Sajnos a lakosságot sem.
Pedig a tény már a városokban is látszik. Igaz, minél nagyobb a város, annál kevésbé. De eszméletlenül sok az eladó, vagy még nem eladó, de üres ház. Nincs lakosság: az öregek meghalnak/egyre nagyobb tömegben/, a fiatalok meg már kivándoroltak. A falvakban ez már katasztrófális, nincs már olyan utca, ahol legalább három vagy négy üres ház ne lenne.
Ha ebből még levonjuk a 400-600.000 rejtett/mert nem termel csak fogyaszt/ erőforrást/vagy többet?/, akkor a kép már csüggesztően siralmas.
A kérdés az, hogy tkp. mit akarnak az ilyen felméréssel? Egy terv/milyen?/ végrehajtását ellenőrizni? Mert a folyamatok kijavításának szándékára a Jobbikon kívül nincs kinyilvánított szándék sem, lásd:Fidesz=folytatjuk!
23. logiszton — 2014-04-26 01:19
@rebel:
18. rebel
Akár hiszed, akár nem, tényleg a Gyurcsány lőtte ki azokat a szemeket. Persze más kezével. Mert mégis csak ő volt a miniszterelnök: minden „szerv” parancsnoka. Nehogy már a beleegyezése nélkül lövöldözzenek egyenruhások az utcán órákon át, mert ő nem tehet ugye semmit. Ennyire nem lehetsz naiv!/Majdnem hülyét írtam, de észbe kaptam és módosítottam./
Ha meg tényleg az engedélye nélkül lövöldöztek azonosíthatatlan egyenruhások, akkor ki volt ténylegesen a miniszterelnök akkor? KONTEO, KONTEO………!
OV meg lapított valahol és nézte, hogy az általa összecsődített híveit hogyan verik…. És eszébe sem jutott, hogy tegyen bármit értük. Igaz, vitára sem mer kiállni, szóval nem egy mártír jellem/telen/.
22. logiszton — 2014-04-26 00:55
@SLC:
8. SCL
Ahogy a falusi öregasszony mondja:
„Most olyan világ van fejam, hogy az alja van fölül.”
21. rebel — 2014-04-26 00:51
@petiba:
Akkor mégis miért védesz egy fosztogató tömeggyilkos hazaáruló maffiát? Akiknek köszönhetően kb 7 millió magyar nélkülöz…
Nálam is egykutya mindkettő mellesleg… 😉
Antielitista anarchista vagyok… csak hogy tudd… posztkommunisták kb ugyanannyira favoritok nálam mint a szalon fasiszták…
20. petiba — 2014-04-25 23:13
@rebel:
Na ha a tényekből ennyi következtetést tudtál levonni, akkor felesleges időt pazarolni arra, hogy újra elmagyarázzam, hogy mi a pálya. Az orbáni agymosással nálam rossz helyen kopogtatsz 🙂
Nálam kb., nagyjából egykutya mindkét csipet-csapat…Veled ellentétben. Én nem szavaztam egyikre se, veled ellentétben. Érzed a különbséget?
19. realcorpus — 2014-04-24 16:31
Ez most akkor hogy volt? Ahogy nézem 5 hozzászólás alatt kiderült, hogy az Orbán-Gyurcsány nem-koalíció áll a népszámlálás mögött, hogy a szemünket is ki tudják lopni. =)
Vagy inkább =(
18. rebel — 2014-04-24 16:17
@petiba:
Persze persze… Valójában maga Gyurcsány lőtte ki azt a szemet, előre mérnökökkel megtervezte, DIREKT DIREKT, mert gonosz hazaáruló, antikrisztus.. ő volt a egyik jelzés nélküli símaszkos „zsaru” és egész este arra hajtott, hogy legalább egy szemet bizonyosan kilőjön….
Kár hogy nem veszed magad észre milyen nevetséges ez a hisztéria.. de megértem Orbán agymosása alatt állva nem könnyű magunkat észrevenni…. XD
17. miamai — 2014-04-24 14:03
@zizzi:
Egyszerű! Minden Marslakó vigyen magával még egy embert!
Megoldódna az UFO konspiráció és a Föld túlnépesedése is egyszerre…
A szomszéd posztban éppen erről (is) beszélgetnek:
https://konteo.blogrepublik.eu/2012/05/18/vegyesfelvagott/
16. zizzi — 2014-04-24 11:58
@glenarvan:
#14
de hala Istennek, nem elegen 😉
15. miamai — 2014-04-24 11:55
Egyetlenegy árva szem kilövése rendőr által békeidőben éppen 100%-kal több, mint amennyi megengedhető.
És hogy 8 év óta egyetlen hivatalos bocsánatkérés nem hangzott el a rendőrség részéről, az pedig éppen 100%-os elmaradás a kötelezőhöz képest.
14. glenarvan — 2014-04-24 11:19
@petiba:
sokan élnek ám a Marson
13. petiba — 2014-04-24 10:43
EGYETLEN ÁRVA SZEM? És az sem szándékosan….ez a 10-es IQ-jú ballib birkáknak lett dizájnolva a szokásos mocskos, demagóg ballib retorika szerint…Azon heteken át ment a féleruópás jajongás, hogy atyaég, valaki beszólt állítólag egy kipás maszájnak, hogy mecsoda tragédia.
Akkor nézzük az „egyetlen árva szemet”.
„Csorba Attila fél szemét 2006. október 23-án lőtték ki gumilövedékkel a Blaha Lujza térnél tömegoszlató rendőrök. „Csak a csattanást lehetett hallani, aztán lefeküdt Attila” – vallotta egy szemtanú a Fővárosi Bíróságon csütörtökön tartott tárgyaláson. A cingár, alacsony, negyven év körüli kőbányai férfit 15 méterről, célzottan lőtte szembe egy rohamrendőr a Blaha Lujza térnél. Az agya is sérült, (folyt az agyvize) kómába esett, lélegeztető gépre került, végül a bal szemét ki kellett operálni, és a látása a másik szemén megromlott: olvasni, televíziót nézni, a városban önállóan közlekedni azóta nem tud, rokonai tartják el.”
“Volt egy rossz szeme, meg egy jó. A jót kilőtték, a rosszal meg nem látott. Kapott egy nem enyhe depressziót, és amikor felhívtam az édesanyját, megdöbbenéssel kellett értesülnöm arról, hogy Attila tragikus körülmények között meghalt” – számolt be a szomorú hírről Zétényi Zsolt, az áldozat volt ügyvédje.
Csak egy szem…
„azóta már három olyan áldozat személyazonossága is nyilvánossá vált, akik a fél szemüket elveszítették a gumilövedékes tömegoszlatásban.
Nagy László, építőipari szakmunkás a Károly körút és a Dob utca sarkán kapott célzott fejlövést 2006. október 23-án. Szájüregén keresztül műtötték ki arcüregéből a gumilövedéket, amely az arcsontját is darabokra törte. Bal szemére véglegesen megvakult, munkahelyét elveszítette, egzisztenciálisan ellehetetlenült ő is. Peren kívüli egyezség keretében 4,5 millió forint kártérítést kapott a Készenléti Rendőrségtől 2008-ban, ügyvéde további kártérítésért és életjáradékért perli a rendőrséget.
Kenéz Károly kávézótulajdonost a Síp utcában lőtték tíz méterről fejbe, majd még ötször hátba gumilövedékkel. A szemét többször műtötték, 75 százalékos látásromlást szenvedett el, nem sportolhat, nem emelhet. A szemkilövő rendőrök személyazonosságát sem Csorba Attila, sem Nagy László, sem Kenéz Károly esetében nem tudta megállapítani a nyomozás, a tönkretett életek miatt senkit nem vontak felelősségre.”
Csak EGY szem…
„A Társaság a Szabadságjogokért civil jogvédő szervezet által a nyilvánosság elé tárt, Kenéz Károly ügyében készült igazságügyi fegyverszakértői jelentés szerint a rendőrség által 2006. október 23-án alkalmazott gumilövedékek a hivatalosan engedélyezettnél lényegesen nagyobb sebességűek, sokkal nagyobb energiájúak voltak, a fegyverekkel pedig csak olyan közelre lehetett pontosan célozni, ahol már életveszélyes sérülést okoztak.”
Nem szándékosan…
Néhány fotó a „véletlenről”…
https://www.google.hu/search?q=szemkil%C3%B6v%C3%A9s+2006&client=firefox-a&hs=AiG&rls=org.mozilla:hu:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=88pYU4-dHIeEtAbwiIGIBA&ved=0CDwQsAQ&biw=1680&bih=929
És most akkor lehet kicsit szégyellni magad…
A jelenlegi „rendőrterroról” meg csak annyit, hogy hányadszorra szedik szét a maszáj idióták a német megszállás áldozatainak az emlékművét? Azt nem kérdezem, hogy kilőtték-e akár egynek is azok a fideszes sünterroristák a szemét, de legalább pofánvágták csak finoman, jelzésértékűen bármelyiket is? Ja, nem…Nem ugyanaz a rendőrség, nem ugyanaz a kordonbontó…
Elég szomorú rád nézve, hogy nem látsz e témában az orrodnál tovább és azt képzelged, hogy most van rendőrállam, meg rendőrterror, de akkor ugye nem volt… hát persze… te a Marson élsz????
12. petiba — 2014-04-24 10:28
@rebel:
Fura társaság lehettek 🙂 Az én baráti körömben a nevünkön szólítjuk egymást, a felmenőket meg papa, apa „néven”, de ők meg nem a baráti, hanem a családi körhöz tartoztak 🙂
Amúgy meg nem esett rosszul, a papa szó nem pejoratív, csak egy félreértés tisztázása volt 🙂
11. rebel — 2014-04-21 16:02
@petiba:
Szemkilövés, EGYETLEN EGY ÁRVA SZEM… és nyilván az sem szándékosan. (ez a szemkilövős-rendőrterroros demagóg retorika, a 10-es iq-jú fideszbirkáknak lett dizánjolva, szomorú hogy benyaltad…)
Aminek az előzménye, hogy (erősen gyaníthatóan megintcsak viktorka mesterkedésével SZERVEZETT ÉS FIZETETT kemény magú) randalírozók, százmilliós kárt okozva szétverték a fél belvárost (más országokban zavargások során halottak tucatjai vannak) VS.. fél millió éhező gyerek, trafikmutyi, paksmutyi, stadionmutyi és végtelen a sor…
Neked láthatóan az utóbbi a szimpatikusabb… ízlés dolga… 😉
Rendőrterror?
Ha ma valakinek egyáltalán sikerülnek eljutni a Szabadságtérre százas nagyságrendű huligánnal randalírozó szándékkal (de ez eleve lehetetlen MIVEL ÉPPEN MOST VAN RENDŐRÁLLAM és el sem jutnának oda, mert a TEK teperne mindenkit földre) és milliós károkat okozva a magyar közvagyonban és magánvagyonban kocsikat borogatva gyújtogat, akkor barátom NEM EGYETLEN SZEM LENNE KILŐVE, hanem még nyilvánvalóan halottak is lennének…
Két ember nem tud Bp-en 5 percnél többet „gyülekezni” sehol, úgy hogy ne fordulna arra egy járőrkocsi…
Elég szomorú rád nézve, hogy nem látsz e témában az orrodnál tovább és azt képzelged, hogy akkor volt rendőrállam, meg rendőrterror, de most ugye nincs… hát persze… te a Marson élsz????
10. rebel — 2014-04-21 15:52
@petiba:
A legtöbb haverom papa vagy fater… meg én is nekik…. bocs ha rosszul esett… 🙂
9. SLC — 2014-04-21 13:15
@rebel: ráadásul olyan ostobán, hogy én innen látom. Kár, hogy kevesen látjuk át ennyire a képet.
8. SLC — 2014-04-21 13:12
@petiba: ha már aktuálpolitika:
http://444.hu/2014/04/20/ki-ne-szeretne-a-politikai-osszeeskuves-elmeleteket/
Ami itt folyik politika néven, az szerény véleményem szerint – ami, mint tudjuk nem nyom a latban semmit – förtelem és hányadék.
7. petiba — 2014-04-21 08:22
@rebel:
Papa?? :O Ugye, ha napoleon nickkel jönnék, azért nem gondolnád azt, hogy kb. 250 évesen eljárogattam tavaly a számítógépes tanfolyamra 😀 😀
Kicsit elszalad veled a konteós éned, ez gyakran elvezet téged a realitások talajáról. Azt úgy komolyan el tudod képzelni, hogy a kivezényelt X db, azonosítóját az előírásokkal szemben – felsőbb utasításra – elrejtő görényi sündőrség között felbukkannak „fideszes beépítettek” – muhaha, ez még konteóoldalon is max a tündérmese kategóriába fér bele. A szemkilövés neked gumicsont, másnak a megvakulás. Egyben egyet értünk. Agymosott agyhalottaknak tényleg minden mindegy, és főleg az öszödi bukta egy orbitális igazságbeszéde a nagy demokratának, az öszödi igazmondónak, a pannon puma megteremtőjének, a (kicsit túlmozgásos) grál-lovagnak 😀 😀
Hogy a 2006-os rendőrterrort – elsődlegesen helyzetéből adódóan – Ferike „konspirálgatta” a háttérből, az nem kérdés, hanem alá-fölérendeltségi tény(m)álladék.
A bolha-elefánt kérdésbe az utóbbi időben nincs értelme belemászni, mert 2008-ig bizony úgy tűnt, hogy a balfék maffia óriási afrikai (muhahaha) elefánt a kisbolha fidesz-maffiához képest. Azóta azonban kezd kiegyenlítődni a helyzet, a fidesz felnőtt a szoci elefánthoz, ez kétségtelen. A kettő már lassan tényleg egykutya. Hazaárulásilag is.(lásd földtörvény, meg a „külföldiek nem vehetnek termőföldet” mese) Úgyhogy az agybekapcsolásnak nagyon itt lenne az ideje, mindkét megvezetett oldalon egyaránt.
Mióta Viktor bátyánk Kóka Kakaóbiztos Jánossal bizniszelget a „terrorista arabbokkal” (copy from Ferkó?) úgy, hogy Szíjjátó Pubi „intézi” a Jankó diplomata útlevelét, hogy jobban tudjon lobbizni a Ferigyerekkel közös cégecske érdekében, azóta az aktuálpolitika valóban az űberciki kategória. (vagy inkább hányadék?)
6. petiba — 2014-04-21 08:07
@rebel:
Papa?? :O Ugye, ha napoleon nickkel jönnék, azért nem gondolnád azt, hogy kb. 250
5. rebel — 2014-04-20 21:17
@petiba:
Papa, AZ EGYETLEN ESET. Igen rendőri túlkapások voltak, azonban konteo: vígan lehettek fideszes beépítettek a jelzés nélküli rejtélyes verő-lövő zsaruk közt.. mint ahogy már jól tudjuk, az egész őszödi balhé mögött is orbáni sundámbundám áll… Röhejesen szánalmas még mindig ez a Gyurcsány-szemkilövős gumicsont, de hát pont ezért írtam, az imént hogy agymosott-agyhalottakanak minden mindegy…
Ez egyetlen egy undorító és kétes eset, ahol egyáltalán nem biztos hogy maga Gyurcsány konspirálgatott..
Orbánék meg négy év alatt tízezeregy pofátlan aljasságot csináltak… megpróbáltad egyenlővé tenni a bolhát az elefánttal… Gyurcsány nagyon pici halacska az orbánmaffiához képest….agyat bekapcsolni.. 😉
Ezzel le is zártam a politizálást…
4. petiba — 2014-04-20 21:04
@rebel:
Hát ja. Gyurcsi, Görény-i, és a 2006-os sünterroristák bezzegviszont gátlásosan, szerényen, szolidan és illedelmesen és rendkívül gusztusosan verték a nőket, az öregeket, a fegyverteleneket, a külföldieket az étteremben, és olyan kis gusztusosan és pofásan taposták meg a földön a magyar zászlót. Tényleg, most, hogy mondod…
3. rebel — 2014-04-20 20:37
Orbanisztánban minden ilyen. Minden sunyi, trükközéssel, manipulációval és csalással van megcsinálva. Ez nem is annyira konteó, hiszen nem is annyira titkos. Az értelmesebb emberek jól tudják (az agymosott agyhalott birkák meg úgysem soha) hogy a mindenkori hatalmi elit, MINDIG KONSPIRÁL a tömeggel szemben. Orbánék viszont ezt gátlástalanul, arrogánsan, gusztustalanul és pofátlanul csinálják…
2. igazitrebics — 2014-04-20 18:04
Nekem sem! 🙂
1. petiba — 2014-04-20 17:55
Nem jött be a mentett verzió 🙁
RSS feed for comments on this post. TrackBack URL